Väännetäänpä rautalangasta

sama uudestaan

Että hitaimmatkin tajuavat.. eli pointtini oli:

Naiset vaativat, että miesten pitäisi näyttää tältä:

http://www.24-italia.it/foto/cast/kiefer_sutherland_jack_bauer/ks_022.jpg

Tai tältä:
http://cdn-channels.netscape.com/gallery/i/h/h_grant/lg9.jpg

Tai tältä
http://www.fanaticland.com/cine/hugh_jackman/imagenes/imagenes/hjindex.jpg

Tai tältä:
http://jasonsroom.typepad.com/photos/uncategorized/orlando_bloom_14.jpg

Tai omistavan edes tällaisen kropan
http://arachne.blox.pl/resource/Vin_Diesel_1.jpg

Listaan voisi lisätä vielä georgeclooneyt, antoniobanderakset ja bradpitit, mutta yritin keksiä edes vähän erilaisia esimerkkejä kuin yleensä.

Itse naiset kuvittelevat näyttävänsä tältä
http://sps.sandouville.free.fr/wallpaper/images/girl/girl_adriana_sklenarikova026.jpg

Vaikka todellisuudessa suurin osa naisista näyttää tältä
http://img.photobucket.com/albums/v466/neomoniker/ugly20woman.jpg

12

951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heebo

Esitäpä sama viesti palstalla Naisten Logiikka, niin saatat saada jotain muitakin vastauksia kuin myhäilevää myötäilyä.

• juu.

What ever. Oletko mies? Enkä kysynyt mitään. Otin kantaa ja otan kantaa sillä palstalla kun sattuu huvittamaan.

• flammableheart

Heh, mä rehellisesti luulin sitä viimestä kuvaa miehen kuvaksi. Pieni androgyyni.

No mutta saman voisi kyllä kääntää toisinkin päin. Miehet yhtälailla haluaa naistensa olevan mallinmitoissa, vaikkei heillä itsellään olisi varaa sitä vaatia. Ainakin moniin tällaisiin tapauksiin olen törmännyt, ihan avokin kavereitakin ja heidän naisten pyöritystään katsellessa. Typerää ylipäätään keltään kuvitella olevansa joku taivaanlahja vastakkaiselle sukupuolelle. Harvemmin tähän ilmiöön kyllä kaveripiirini naisissa olen törmännyt.

Ja taitaa olla väärä palsta tätä asiaa ilmoitella. Sehän kai lopulta pointtisi oli, ilmaista totuudellinen mielipiteesi. Jeps, kuultu on.

• olla..

miehen kuva, kuka tietää. Löytyi googlen kuvahausta sanoilla ugly woman. Oman pään sisällä on joskus kivaa, joskus ei.

Mistäpä sitä loppujenlopuksi tietää, mikä minun totuudellinen mielipiteeni on.. Voisinhan ihan hyvin olla vaikka nainen. Kenties aioin laittaa toiveita miehille, että olisivat enemmän tuon näköisiä ja keskenkaiken sain loistavan idean esittää sovinistista miestä.

Kenties olen mies, joka on kyllästynyt näihin naisten vinkumisiin, että miehen pitää olla sitä ja tätä, kun nainen itse on niin kaunis ja fiksu.

Ehkä halusin vaan purkaa turhautumistani tuolla viestillä, ilman että toivoin sen aiheuttavan mitään mullistava muutosta vastakkaisessa (tai samassa? :D) sukupuolessa.. Niin on se vaan hauska tämä netin ihmemaa.

• flammableheart
        olla.. kirjoitti:

miehen kuva, kuka tietää. Löytyi googlen kuvahausta sanoilla ugly woman. Oman pään sisällä on joskus kivaa, joskus ei.

Mistäpä sitä loppujenlopuksi tietää, mikä minun totuudellinen mielipiteeni on.. Voisinhan ihan hyvin olla vaikka nainen. Kenties aioin laittaa toiveita miehille, että olisivat enemmän tuon näköisiä ja keskenkaiken sain loistavan idean esittää sovinistista miestä.

Kenties olen mies, joka on kyllästynyt näihin naisten vinkumisiin, että miehen pitää olla sitä ja tätä, kun nainen itse on niin kaunis ja fiksu.

Ehkä halusin vaan purkaa turhautumistani tuolla viestillä, ilman että toivoin sen aiheuttavan mitään mullistava muutosta vastakkaisessa (tai samassa? :D) sukupuolessa.. Niin on se vaan hauska tämä netin ihmemaa.

..kun ei kukaan välttämättä ole mitä väittää tai sitten on juuri sitä mitä on, kuvattomuuden suojassa. Tai sitten ei.

Kenties minäkin olen mies, joka on kyllästynyt omaan sukupuoleensa, ja haluaa kokeilla millaista olisi olla nainen. Edes täällä netin ihmemaassa:D

Luulisinpa itsekin turhautuvani samasta aiheesta jos sinkku olisin ja tietynlaisia miehiä deittailisin.

• ........................
        flammableheart kirjoitti:

..kun ei kukaan välttämättä ole mitä väittää tai sitten on juuri sitä mitä on, kuvattomuuden suojassa. Tai sitten ei.

Kenties minäkin olen mies, joka on kyllästynyt omaan sukupuoleensa, ja haluaa kokeilla millaista olisi olla nainen. Edes täällä netin ihmemaassa:D

Luulisinpa itsekin turhautuvani samasta aiheesta jos sinkku olisin ja tietynlaisia miehiä deittailisin.

no toi naisen kunva on kyllä niin feikki kun vaan voi olla,muokattu kuin mikä! pöh!

• Täh?

Niin mikä se pointtisi on?

• ON SE,

ETTÄ: Naiset vaativat miesten ulkonäöltä kohtuuttomia, vaikka itse ovat karvaisia läskejä nautoja!

Ettekö te jumalauta tajua, vai tahallaanko leikitte tyhmää?!?

• kaikki saavat ansionsa mukaan

Mikäs se ongelma on. Naisethan näyttävät siinä tapauksessa ihan saman tasoisilta kuin miehetkin. Eli vakka on löytänyt kantensa.

Jos edes löytyisikin joku, joka edes miljoonasosalta muistuttaisi pittiä tai cloonia, niin huraa. Mutta ei. Lähes kaikki kun ovat niitä kuuluisia läskimahoja, kaljaa kittaavia luusereita, joiden suurin ilo on tuijottaa lätkää telkkarista ja syödä makkaraa.

Mitäs tommonen kaljankittaajaäijä edes mitään supermalleista tietäisi. Todennäköisesti raapisi napanöyhtäänsä ja sanoisi, että 'kaada ittellesikin kalja'. Siinäpä se.

• rautalankaa

Naiset siis toivovat, että miehet käyttäisivät sellaisia vaatteita kuin noissa miesten kuvissa on ja hiustyyliä. Harva haluaa miehellä olevan kammot lihakset.
      Sinun esittämä ihannenaiskuva taas oli bikinikuva.

Ero on siinä että miesten on helppo toteuttaa naisten toive katsomalla mitä vaatekaupasta ostaa, mutta naisten voi olla hankalampaa saada sellainen kroppa kuin bikinikuvassa.

mua ällöttää tollaset kiiltokuvapojat. Mulla ei itse asiassa hyvin paljoa ulkonäöllisiä kriteerejä miehille löydy. Mutta sitten sieltä pään sisältä pitää kyllä jotain löytyä. Ja sulta ei ainakaan löydy, kun tollasia viestejä tänne laittelet.

Itse en kuvittele olevani noista naisvaihtoehdoista se ensimmäinen. Omaan kyllä leveän lantion ja kapean vyötärön, mutta muu onkin sitten vähän niin ja näin. Enkä kyllä kuvittele olevani se toinenkaan koska se oli ennemminkin mies kuin nainen.

• Miksi tavalliset naiset eivät saisi mielestäsi haaveilla komeista miehistä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2366
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      124
      1992
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      92
      1529
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1479
    5. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1278
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    7. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1260
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1141
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1117
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1062
    Aihe