Eli antakaas vinkkejä hyviin kasvonaamioihin ja kasvojen kuorintaan... Oon tässä nääs viikonlopuks järkkäilemässä tyttöjen iltaa :) Kiitän kovasti jos joku osaa "neuvoo" :D
Kasvo naamiot?
4
594
Vastaukset
- kuoriva naamio
Tykkäsin Elizabeth Ardenin kuorivasta naamiosta Peel&Reveal Revitalizing Treatment.Se on geelimäistä litkua joka levitetään kasvoille ja annetaan kuivua puolisen tuntia tai jotain ja sit syntynyt kalvo irroitetaan.Hinta jotain viidenkympin kieppeillä.Saattaa olla joidenkin mielestä hankalaa tai aikaavievää mut tulos oli mielestäni sen arvoinen,tykkäsin myös sen tuoksusta.
- käyttäjä
Itse tykkään Make Up Storen naamioista :) Löytyy puhdistavia, kiinteyttäviä ym. versioita. Niitten vaikutuksen todella tuntee ja esim. kun illalla olen naamiota käyttänyt ja sitten levittänyt kosteusvoiteen ja mennyt nukkumaan niin aamulla iho on todella parempikuntosemman olonen. Hinta n.19€ kappale (halvempiakin toki löytyy, mutta ovat todella riittosia ja laadukkaita) ja esim. Sokokselta löytyy. Helsingissä on myös Make Up Storen liike.
Toivottavasti löydät hyviä naamioita mihin sitten päädytkin :) - V.a.n.i.l.i.a
Kiitos oikein paljon taidankin tästä painua heti huomenna sokkarille :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474