Vihreä vai musta?

tiina2

Heip.
Kyselisin sitä, että jos ottaa yksivärisen tatuoinnin, tuleeko siitä ihan musta vai jääkö vihertäväksi? Olen nähnyt monilla ihmisillä tatuointeja jotka vihertää, vaikka luulisi että tarkoituksena olisi ollut musta tatuointi. Kertokaas hölmölle, kiitos. :D

13

3150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nykyaikaisilla

      väreillä. Ennen aikaan käytettävät musteet vihertyivät ajan kuluessa. Nykyään kuitenkin väritkin kehittyneet sen verran, että mustakin pysyy mustana...haalistuu tietty, kun aikaa kuluu vuosia!

      • se nyt

        ..on niin, että musta muuttuu aavistuksen vihertäväksi iänmyötä oli se sitten nykyaikista tai ei. Ja tähän nyt on syynä iho!!! eli kun sitä on siinä kuvan päällä niin muuttaa se automaattisesti sitä väriä aavistuksen verran..Tämäkin yksilöllistä, eli toisilla se musta "vihertää" enemmän kun toisilla...


    • LileCa

      vanhoilla ihmisillä usein huomaa vihertäviä tatuointeja. mutta tekotapa ynnä värit olivatkin hieman erilaisia tuolloin, kyllä niiden pitäisi ihan mustina kestää nykyään..

    • muuttuu

      Musta muuttuu haalistuessaan vihertäväksi, nykyisillä väreillä toki hitaammin mutta jos katsottaisiin nyt tehtyä mustaa kuvaa esim 30 vuoden päästä niin kyllähän se alkaisi jo vihertää. Ihmisen elimistö "huuhtelee" tatuointiväriä(vierasta ainetta) koko elin ajan ihon alta pois joka aiheuttaa haalistumista sekä sitä että kuvan reunat eivät pysy enää niin terävinä.

      • Must

        Mulla on 30v vanha tatska ja sen musta on edelleen musta.


      • heh.
        Must kirjoitti:

        Mulla on 30v vanha tatska ja sen musta on edelleen musta.

        Eli jos olit sillon (n.1975) vaikka 20v. niin nyt olet 50v ja nussit pilkkuja tällasella teinipalstalla.


      • Musta
        heh. kirjoitti:

        Eli jos olit sillon (n.1975) vaikka 20v. niin nyt olet 50v ja nussit pilkkuja tällasella teinipalstalla.

        Sinähän pilkkuja nussit,mähän vastasin kysymykseen.Tuskimpa saat ees muita nussia kun pilkkuja amispelle.


      • heheheh
        Musta kirjoitti:

        Sinähän pilkkuja nussit,mähän vastasin kysymykseen.Tuskimpa saat ees muita nussia kun pilkkuja amispelle.

        Minä olla amispelle, sinä olla feikki. Et muuten itse ole tainnut kouluja käydä kun et osaa edes kirjoittaa (tässä viittaan tietenkin sanaan "tuskimpa" joka oikein kirjoitettuna näyttäisi jotakuinkin tältä: tuskinpa).


      • Musta
        heheheh kirjoitti:

        Minä olla amispelle, sinä olla feikki. Et muuten itse ole tainnut kouluja käydä kun et osaa edes kirjoittaa (tässä viittaan tietenkin sanaan "tuskimpa" joka oikein kirjoitettuna näyttäisi jotakuinkin tältä: tuskinpa).

        No hieno sana se "olla", on kun sitä käytät.Siitä huolimatta koita nyt saada muutakin nussittavaa kun pilkut.


    • Gicelle

      Mun 4 vuotta vanha tatuointi on alusta asti ollut vähän vihreä. Siis mustahan se on mutta jos tarkasti katsoo niin kyllä vähän vihertää. Ja mielestäni kaikki (nuorillakin ihmisillä) olevat mustat tatuoinnit vihertävät. Ehkä se on katsojan silmässä.

    • Jennika

      Tuo muutaman vuoden vanha tatuointi on kyllä ihan selvästi musta, ei viherrä yhtään sama missä valossa katsoo. Eikä kyllä miehellänikään, jolla on paljon enemmän mustaa ihossaan.
      Mutta ehkäpä siihen voi vaikuttaa ihmisen ihon värikin, sillä se on kaikilla hiukan erilainen. Yksi on kellertävä, toinen punertava jne.

      Mikä tahansa väri kärsii kymmenistä vuosista puhuttaessa. Jos tahtoo tatuoinnin pysyvä uudennäköisenä, sitä pitää hoitaa hyvin myös paranemisajan jälkeen. Ja jos/kun se sitten vuosien päästä on haalistunut, päälle värjäys auttaa asiaa.

    • Puuisbest

      Kannattaa ottaa päälle väriä jos se vihreys häiritsee!

    • kisumimmi

      Mulla tuli mustasta sininen kolmessa viikossa, tykkään tosi paljon! Sama tekijä, tosi huippu. Vaan eipä ole suomalainen. Voin suositella kaikille niille, joilla on jo ennestään yksi tai useampi tatuointi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe