blondasin vaaleet (blondatut) hiukseni kokonaa tässä yks päivä kun ne viherti aivan älyttömästi... ja nyt päällishiukset on katkenneet,sellaset tipuhiukset,enkä saa niitä mitenkää alas:(.. nyt aattelin et menisin kampaajalle ja värjäisin alimmaiset hiukset ihan ruskeeks et päällä olis vaaleet hiukset.. kannattaako mun värjätä,ettei vaa mun kaikki hiukset sit katkeis.. :/?
katkenneet hiukset :(
3
527
Vastaukset
- kokeillut
käyttää syväpuhdistavaa shampoota?? Viherrys tulee usein vesijohtovedestä, joillakin paikkakunnilla putkisto on sen verran huonossa kunnossa että veteen irtoaa jotain tai sitten paikkakunnan vesi on vain tietyn sävyistä.
Syväpuhdistava auttaa vaivaan, muttei poista sitä koska joudut joka päivä kuitenkin peseytymään. Blondauksella (varsinkin jos käytit todella kovia aineita, kuten värinpoisto) vahingoitit kenties ennestäänkin huonolaatuisia hiuksia. Normaalit hiukset eivät mene blondaamisesta pilalla. Edes kaupan tuotteilla. (Ellei sitten joku brune mene vetäsemään blondin värin päähän, kaikki tietää mitä siitä seuraa...)
Itse suosittelisin että menisit kipin kapin kampaajalle. Hän auttaa valitsemaan syväpuhdistavat aineet ja tietää kenties kaupan versioitakin jos ei rahat riitä kalliisiin kampaamotuotteisiin.
En usko että jos ongelma on päältä katkenneissa hiuksissa, se ruskea toisi helpotusta ongelmaan. Pikemminkin korostaisi sitä että ruskea puoli näyttäisi olevan hyvässä kunnossa, mutta vaaleat päällishiukset oikein loistavat harottamalla entistä selvemmin..- ...
no niin mä kokeilinki syväpuhdistavaa,mut eipä hirveesti auttanu..
En mä millää värinpoistolla oo ikinä värjänny.. vaa ihan normaalilla vaalennusaineella...
pitäskö mun sit kokonaa vaihtaa hiustenväriä..? - nappiska
... kirjoitti:
no niin mä kokeilinki syväpuhdistavaa,mut eipä hirveesti auttanu..
En mä millää värinpoistolla oo ikinä värjänny.. vaa ihan normaalilla vaalennusaineella...
pitäskö mun sit kokonaa vaihtaa hiustenväriä..?kipität vaan kiltisti sinne kampaajalle ja selität mikä on ongelmana, siellä varmasti ammatti-ihminen osaa antaa asianmukaisempia neuvoja kuin kukaan täällä. Jos yrität itse värjäämällä paikkailla tilannetta, todennäköisesti vain pahennat sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708