Vuosi sitten lahdettiin perheen kanssa tanne Pohjois-Afrikkaan ja nyt sitten saan laitettua terveisia, kun ollaan asetettu aloillemme. Lapset ovat tietty koulussa ja itse aloittelen tyontekoa toden teolla. Jatkossa laitan lisaa kuulumisia, nyt on taas mentava!
Onko viela tuttuja palstalla?
11
1295
Vastaukset
- XFahrenheit
täytyy kyllä sanoa, että isot kiitokset sulle, että valitsitte miehesi kotimaan.
- Kinder kikkeli
edes sen verran oli tuollakin eukolla järkeä päässään.
- Jamaal
Polkuveneelläkö menitte, kun vuosi sitten lähditte ja vasta nyt olette päässeet asettumaan aloillenne?
- Karima :)
Kiva kuulla, että olette päässeet perille ja asettumaan aloillenne. Olen välillä aina miettinytkin, että miten mahtoi käydä, kun mitään ei ole kuulunut....
Nyt myös minulla kiirusta, mutta palaillaan!
Olisi kiva kuulla, miten kaikki on lähtenyt sujumaan yms.!!!- -luulija-
"Olisi kiva kuulla, miten kaikki on lähtenyt sujumaan yms.!!!"
varmasti ihan v**un hyvin. ollaanhan kuitenkin sivistysvaltiossa tyyliin algeria, marokko tjsp. - Turkki
"Olisi kiva kuulla, miten kaikki on lähtenyt sujumaan"
Mitäs jos lähtisit itsekin miehesi kotimaahan, ja sitten vuosien päästä kirjoittaisit tänne miten "kaikki on lähtenyt sujumaan"? Emme jää kaipailemaan ja kyselemään perään! - varmaan
Turkki kirjoitti:
"Olisi kiva kuulla, miten kaikki on lähtenyt sujumaan"
Mitäs jos lähtisit itsekin miehesi kotimaahan, ja sitten vuosien päästä kirjoittaisit tänne miten "kaikki on lähtenyt sujumaan"? Emme jää kaipailemaan ja kyselemään perään!Tulee niin tuttu ja turvallinen olo, kun lukee noita vastaus viestejä. Että kyllä on taas ruudin keksijät päättänyt vastata. Mua ainakin kiinnostaa miten siellä menee, vaikka en kyseistä ihmistä tiedäkkään.
- niinkin
varmaan kirjoitti:
Tulee niin tuttu ja turvallinen olo, kun lukee noita vastaus viestejä. Että kyllä on taas ruudin keksijät päättänyt vastata. Mua ainakin kiinnostaa miten siellä menee, vaikka en kyseistä ihmistä tiedäkkään.
"Mua ainakin kiinnostaa miten siellä menee"
Lähde itse katsomaan, mutta osta pelkkä menolippu.
- suomalaista
rasismia huipussaan taasen tällä palstalla..Minä en voi kuin ihmetellä tuossa ketjussa olevia viestejä..taisi olla peräti yksi tai kaksi asiallista viestiä..loput aivan naurettavia kirjoituksia. Minun mielestä on suurta ajan hukkaa yleensä lukea tälläistä palstaa, jos ei ole yhtään kiinnostunut aiheesta eli monikulttuurilliset suhteet. Ja vielä älyttömämpää on ruveta kirjoittelemaan noita älyttömiä kommentteja tänne. Luulisi olevan parempaa tekemistä..Mutta mielestäni se kertoo juuri suomalaisten sivistyksen tasosta..vaiko sitten tämä sivistymätön jäävuoren huippu vain pilaa suomalaisten maineen..No joka tapauksessa minä ainakin olen kovin kiinnostunut kirjoittajan tarinasta ja miten elämä on lähtenyt käyntiin uusissa ympyröissä..Ja toivon hänelle kaikkea hyvää sinne Pohjois-Afrikkaan..
- ..--..
Ilmeisesti sulla on joku vika siinä näppäimistössä, kun et osaa lopettaa virkkeitä yhteen pisteeseen.
- ope se siinä?
..--.. kirjoitti:
Ilmeisesti sulla on joku vika siinä näppäimistössä, kun et osaa lopettaa virkkeitä yhteen pisteeseen.
Joo, ja äikän ope taas tuli, mutta nyt ei ole äidinkielen tunti, vaan vapaasti keskustelua moku-suhteista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1474024Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3773107Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142018Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101725Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51148Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69985- 71974
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23871- 71849
- 44804