Ja Jumala loi naisen...

Ponnarityttö

Siinä vaiheessa, kun Jumala oli luomassa naista, hänellä oli menossa ylitöiksi jo kuudetta päivää.Paikalle ilmestyi enekeli ja kysyi:miksi sinä kulutat niin paljon aikaa juuri tähän tehtävään?
Jumala vastasi:Olet kai nähnyt naisen rakennemääräykset?Hänen on oltava täysin pesunkestävä, mutta ei muovinen;hänessä on oltava 200 liikkuvaa osaa, joista kaikki uusiutuvia;hänen on pysyttävä
käynnissä mustalla kahvilla;hänellä on oltava syli, johon mahtuu kaksi lasta kerrallaan, mutta vatsan on kadottava naisen noustessa seisomaan;hänen suudelmansa on parannettava kaikki vaivat
polven naarmusta särkyneeseen sydämeen, ja hänellä on oltava kuusi paria käsiä.

Enkeli kauhisteli tämän luotavan yksilön vaatimusten määrää:Kuusi paria käsiä!Ei kai sentään!Enkeli huudahti.Jumala vastasi:Voi, eivät ne kädet ole mikään ongelma.Mutta kun äideillä pitää olla
kolme silmäparia.Ja puhutaan nyt siis koko ajan ihan standardimallista?Enkeli tiedusteli.Jumala nyökkäsi myöntävästi, jep.

Yksi silmäpari on tarkoitettu näkemään suljetun ovan läpi samalla, kun äiti kysyy lapsiltaan, mitä he ovat tekemässä, vaikka hän tietää sen kysymättäkin.Toinen pari on niskassa, jotta hän tietäisi
mitä hänen täytyy tietää, vaikka kukaan ei usko hänen tietävän.Ja kolmas silmäpari on kasvoissa.Niiden tarkoitus on katsoa harhautunutta lasta ja kertoa sanaakaan sanomatta, että äiti ymmärtää
ja rakastaa häntä.

Enkeli yritti keskeyttää Jumalan touhut.Tässä on kyllä liikaa töitä yhdeksi päiväksi, tee loput huomenna.Mutta kun minä en voi!Jumala vastusteli.Olen ihan juuri saamaisillani päätökseen tämän
luomistyön, joka on niin lähellä omaa sydäntäni.Nainen pystyy jo parantamaan itsensä ja ruokkimaan perheensä.

Enkeli hivuttautui lähemmäs ja kosketti naista.Oletpa sinä tehnyt hänestä pehmeän, Herra.Pehmeä hän kyllä on Jumala myönsi mutta olen minä tehnyt hänestä kovankin.Et voi kuvitellakaan mihin
hän pystyy.Pystyykö hän ajattelemaan?Enkeli tiedusteli.Jumala vastasi:Ei ainoastaan ajattelemaan, hän pystyy myös järkeilemään ja neuvottelemaan.

Silloin enkeli huomasi jotain, ojensi kätensä ja kosketti naisen poskea.Hupsista.Mallissasi näyttää olevan jokin vuotokohta.Sanoinhan minä sinulle, että yritit saada liikaa juttuja mahtumaan
tähän yhteen kappaleeseen.Ei se ole vuoto, Jumala kiisti, se on kyynel!Jumala vastasi:Kyynel on naisen tapa ilmaista iloa, surua, pelkoa, tuskaa, pettymystä, yksinäisyyttä, murhetta ja ylpeyttä.

Enkeli oli vaikuttunut.Sinä olet, Herra, ottanut kaiken huomioon, sillä naiset toden totta ovat ihmeellisiä.Naisilla on voimia, jotka saavat miehet ällistymään.He kantavat lapsia, he kantavat
taakkoja, he kamppailevat vastoinkäymisten kanssa, mutta säilyttävät silti onnen, huumorintajun, rakkauden ja ilon.He hymyilevät silloin, kun he haluaisivat huutaa.He laulavat silloin, kun he
haluaisivat itkeä.He itkevät ilosta, kun heidän lapsensa kunnostautuvat.He riemuitsevat, kun heidän ystävänsä saavat palkintoja.Heidän sydämensä murtuu ystävän kuollessa.He surevat perheenjäsenen
menetystä.

He tietävät, että halaus ja suudelma voivat parantaa särkyneen sydämen.

8

1799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rocky

Eka noin hieno stoori täällä :)

• Laura

Mitähän tuolla täällä mahdoit tarkoittaa?
      Jumala tosiaankin luonut meidät naiset, mutta yliampuva koko stoori;)

Halaus ja suudelma eivät todellisessa elämässä voi noin vaan parantaa särkynyttä sydäntä.

Sun filosofointis aika..huh!!!

• Ponnarityttö

Lämmin halaus ja voimia kaikille niille naisille, joiden hymyyn sekoittuu sekä onnen että surun kyyneleitä.
        Ja poskisuukko niille miehille, jotka jaksavat ja ymmärtävät näitä naisia.

• Sanelma

minusta juttu oli mukava ja söpö, vaikka Jumala ei olekaan luonut meitä naisia :) Oikein mukava aamukahvitarina, kiitos Ponnari!

• liisa

tarina on tosi!
      Ei häivääkään kyynisyyttä. Oikeaa elämänasennetta.
      =oD

• Masokisti

Tuon lisäksi luomistyö jatkui. Mutta vain vähän.
      Pari heikkoutta siihen tuli.

Kun luomistyö oli saanut sinetin jota ei voinut enää avata. Tuli näkyviin kaksi asiaa.
      Luonteen heikkous ja janoisuus.

Luonteen heikkous lankesi suoraan eteen,heistä tuli ylipuhuttavia. Paljonkos tarvitsee kun avautuvat sanoisin melkoisesti.

Janoisuus taas. Varsinkin tiettyyn ikään tullen havaitsi luoja virheen
      Kun nainen ei enää kelvannut miehelle,tämä alkoi juoda josta synyi kierre.Halu päästä lopulta eroon rakkaistaan,joita sitten kunnon isät kaitsevat lopun elämänsä. Äiti heistä ei piittaa,
      patsi siitä pitkäkaulaisesta pullosta johon rakastui.

• n20

vierestä katson yh-stäväni ponnisteluja ja välillä hoidan tyttöä itse...kyllä vain, oiva paikkansa pitävä tarina:)

• Ei osannut kaikkea

Mutta Jumala ei hoksannut antaa naiselle taitoja peruuttaa autolla. Heh heh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6824
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4582
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      3853
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      67
      3135
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1656
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1197
    Aihe