Kysymys on varmasti pyörinyt täällä aikasemminkin useasti, mutta kärkitietoa tarvitaan.
Eli mihin viedä nainen ensitreffeille? Koko ilta pitäis mennä ja lähtemätön vaikutus täytyisi luoda.
Treffeille
7
1828
Vastaukset
- sinä itse
teet sen lähtemättömän vaikutuksen. Vaikka kuinka raahaisit maailmanääriin, ei nainen hyppää kaulaasi ellei SINUSSA ole sitä jotain.
- snowman
miks kokoilta pitäis käyttää?
itse käytän ensitreffeille paikkana kahvilaa, josta voi joko karata kupillisen jälkeen eri suuntiin tai jatkaa vaikka kävelylle tai jotain.
Toinen mikä voisi olla hyvä olisi vaikka minigolf tai keilailu missä ei tarvitsisi kokoajan puhua niin en saisi aikaiseksi sitä efektiä mitä yleensä tapahtuu eli liian kaverillinen keskustelu. Pitäisi jollain ihmeellä saada se keskustelu johdatettua johonkin muuhun suuntaan. Siksi treffit joilla ei tarvitsisi puhua kokoaikaa voisivat sopia ensitreffeiksi.- ...
Hyvä pointti toi vaihtoehto B, kiitos!!
Löytyykö lisää yhtä hyviä ideoita? - toimii
luistelemaan ja sieltä kahville. seuraa tytön luistelua auta ja opeta pääset tarpeeksi lähelle ja ei tarvitse koko ajan puhua.
ainakin minulla on toiminut aina. se on sopivan halpaa ekoille treffeille jos ei tiedä toisen rahatilanteesta siinä ei tule mitään kiusallisia kuka tarjoo/jäinkö velkaa tilanteita.
huom. kaikki tytöt ei tykkää kaukaloista, kiekoista ja kuka lämmää lujiten kisoista... - nainen.
toimii kirjoitti:
luistelemaan ja sieltä kahville. seuraa tytön luistelua auta ja opeta pääset tarpeeksi lähelle ja ei tarvitse koko ajan puhua.
ainakin minulla on toiminut aina. se on sopivan halpaa ekoille treffeille jos ei tiedä toisen rahatilanteesta siinä ei tule mitään kiusallisia kuka tarjoo/jäinkö velkaa tilanteita.
huom. kaikki tytöt ei tykkää kaukaloista, kiekoista ja kuka lämmää lujiten kisoista...Liikuntatreffit ovat aika huono valinta ekoiksi treffeiksi. Siinä tulee hikiseksi ja jos nainen on huono liikunnassa tai ei niin kilpailuhenkinen, niin ei hän innostu. Köyhälle kaikki maksulliset treffit ovat huonoja. Jos luistellaan jossain sisähallissa, niin kyllähän se maksaa. Todennäköisesti tuollaiseen menee jo ainakin 5 euroa bussimatkat ja se on esim. opiskelijalle paljon rahaa.
Kannattaa miettiä sellaisia treffejä, mistä naiset pitävät, ei siis mistä miehet pitävät. Naiset harvemmin pitävät mistään lämäritreffeistä.
- dfbgdsfb
Johonkin mahdollisimman inhottavaan. Kylmää ja märkää. Liian vähän ruokaa ja paljon töitä.
Testaat heti mitä kestää ja kannattaako jatkaa. Minun olisi itse pitänyt toimia näin. - voit viedä
naisesi vaikka syömään ulos jotain herkullista.. Minusta se olisi ainakin ihanaa..:).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073