Nyt tulee.....

EssiLiina

Juuri ennen orgasmia/laukeamista mies tokaisee: "nyt tulee!" Sen jotenkin ymmärrän, että satunnaisissa suhteissa tätä käytetään. Mutta vakituisessa suhteessa.... Eikö nainen ole oppinut lukemaan miestään ja arvioimaan tilannetta. Samalla olen miettinut tätä hassua lausetta, että siinä vaiheessa kun on jo tulossa, niin eikö sitä ole melko mahdoton peruuttaa. Mitä jos nainen vastaa: Et muuten tule!"? Vai onko näillä kahdella sanalla jokin muu tarkoitus?

36

2965

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minute man

Se on vinkki siitä, että naisella olisi sopiva hetki teeskennellä orgasmia.

• Kolli Kellinen

Sinä sen sanoit. :) Tuo oli jo Y-tason kommentti.

• hihhiiiii

Tää oli paras!!!!

• flammableheart
        Kolli Kellinen kirjoitti:

Sinä sen sanoit. :) Tuo oli jo Y-tason kommentti.

Yrmio-tasoa mahdollisesti?;D

• Meikä

Joo se on mahoton peruuttaa jos menee tietyn rajan yli sen tietää about 5 sekkaa etukätee...

Itse en käytä tuota nyt tulee lausetta ja seurustelen vakituisesti =)

• Jyystäjä

Sekuntikellon voi myös laittaa tai mikä vielä parempi niin munakellon joka jo nimensäkin puolesta luo romanttisen tunnelman. Siitä voi sitten huudella väliaikoja.

• Kärmestys

Noin on ihan kohteliasta sanoa sellaisessa tapauksessa kun on pamppu poskessa ja h-hetki tulossa. Varsinkin jos ei tiedä tämän vastapuolen kurlaushaluista. Tai sitten jos ei ole varma että oltiinko tässä menossa pidemmälle, vaikka olisi pirun kiva ruiskutella poskeen. Silloin se tarkoittaisi, että päästä irti heti tai tulee.
      Ehkä se voisi olla vähän sama juttu sellaisessa asennossa, jossa nainen on päällä ja määrää tahdin. Sitten se vaan pitää osata ennakoida.

• se hyvä ilmottaa et homma oli sit siinä.Tosin ite oon enemmänki huokaus / önahdys linjalla kuin sanon mtn.selvällä suomen kielellä.Paskan marjat mä usko että kukaan nainen tietäis lähtikö miehellä kuti vai taju jos se vaan elettömästi lopetta nylkemisen ja rojahtaa reporankana sängynpohjalle.

• petosta!

Eikö sulla pitäny olla nettiyhteys vaan töissä? Mä kun luulin, että saan täällä rauhassa parjata sua (tai sit julistaa rakkauttani, who knows;) huomisaamuun saakka ja nyt sä sit oletkin täällä. Mihin sitä enää nykyaikana voi luottaa, jos ei Yrmioonkaan? Täh? :P

• petosta! kirjoitti:

Eikö sulla pitäny olla nettiyhteys vaan töissä? Mä kun luulin, että saan täällä rauhassa parjata sua (tai sit julistaa rakkauttani, who knows;) huomisaamuun saakka ja nyt sä sit oletkin täällä. Mihin sitä enää nykyaikana voi luottaa, jos ei Yrmioonkaan? Täh? :P

mut mähän oonkin 'ylitöissä' parhaillaan :-) Vaan kohta saat tehdä rauhassa mitä ikinä lystäät,mulle riitti tältä päivältä sekä työt että tää netti-pelleily :-(

• aijjaa :)
        yrmio kirjoitti:

mut mähän oonkin 'ylitöissä' parhaillaan :-) Vaan kohta saat tehdä rauhassa mitä ikinä lystäät,mulle riitti tältä päivältä sekä työt että tää netti-pelleily :-(

Mut kyllä mä ihan vilpittömästi olen sitä mieltä, että sun pitäis saada kone sinne patjan viereen, että voisit ilostuttaa meitä läsnäolollas ja jutuillas 24/7.. ehtii tulla viekkareita aina viikonlopusin :D

• glhksäg

siitä että muna rupee sykähtelemään, paha vissiin sitä feikata. : )

• aijjaa :) kirjoitti:

Mut kyllä mä ihan vilpittömästi olen sitä mieltä, että sun pitäis saada kone sinne patjan viereen, että voisit ilostuttaa meitä läsnäolollas ja jutuillas 24/7.. ehtii tulla viekkareita aina viikonlopusin :D

sit sun pitää varmaan tulla ite sinne patjan viereen tai jopa patjalle viikonlopuksi,voisin ainakin yrittää ilostuttaa muutenkin kuin verbaalisesti :-)

• glhksäg kirjoitti:

siitä että muna rupee sykähtelemään, paha vissiin sitä feikata. : )

on sit vissin sen verran pilipalitykki ettei se kyl pahemmin sykähtele lauetessaan :-(

• kuiteski
        yrmio kirjoitti:

sit sun pitää varmaan tulla ite sinne patjan viereen tai jopa patjalle viikonlopuksi,voisin ainakin yrittää ilostuttaa muutenkin kuin verbaalisesti :-)

jättäsit mut yksin ja lähtisit baariin yrmyttään..

Mä en luota sinuun enää :(

• kertoisitko
        yrmio kirjoitti:

on sit vissin sen verran pilipalitykki ettei se kyl pahemmin sykähtele lauetessaan :-(

pliiiiiiiis, mitä sä teet työkses? Pliis pliis pliis jooko jooko jooko?

*katsoo anoen suurilla tummilla silmillään*

• kuiteski kirjoitti:

jättäsit mut yksin ja lähtisit baariin yrmyttään..

Mä en luota sinuun enää :(

jos joku vaan jaksaa kuunnella mun humalansekaisia juttuja himassa niin miks vitussa mä baariin vaivautuisin :-) Millois muuten oli aika jolloin luotit ja miks et enää ?? :-)

• ei osaa sanoa
        yrmio kirjoitti:

jos joku vaan jaksaa kuunnella mun humalansekaisia juttuja himassa niin miks vitussa mä baariin vaivautuisin :-) Millois muuten oli aika jolloin luotit ja miks et enää ?? :-)

Ehkä mä sit kuitenkin luotan.. teki mieli vaan vähän kiukutella :D Semmosia me naiset ollaan...

• kertoisitko kirjoitti:

pliiiiiiiis, mitä sä teet työkses? Pliis pliis pliis jooko jooko jooko?

*katsoo anoen suurilla tummilla silmillään*

haluat tietää niin katotaan??

• ja..
        yrmio kirjoitti:

haluat tietää niin katotaan??

olen uhrannut monta hetkeä, kun olen koittanut asiaa miettiä ja keksiä. Eniten susta tulee mieleen sellainen it-häiskä jossain softafirmassa, mut sulla ei ole kotona konetta, niin siks pidän sitä epätodennäköisenä. Sä oisit varmaan hemmetin hyvä myyntitykki, mut epäilen ettet tee myyntityötäkään. Tuskin teet mitään tavallisia toimistohommiakaan? Kuitenkin koneen ääressä istut, niin mitähän lie sit teet.. Sut ois kyllä helppo kuvitella sairaalavaatteisiin, vaikka lääkintävaksiksi, mut ei ne jouda ainakaan täälläpäin kovin penkkiä kuluttaan. Istut ylitöissäkin, mut jotenkin sellainen fiilis, ettei sulla kuitenkaan mitkään hirveet työpaineet niskassas ole, joten aika rento/ mukava mesta täytyy duunipaikkas olla..

Eli en keksi ja varmaan olen ihan hakoteillä. Siks lähinnä mietin, että teetkö sellasta työtä, jossa luonteestas on hyötyä jne? Duunis taitaa kuitenkin olla sulle kutakuinkin toinen koti, koska et ole kämppääs paljoa panostanu ainakaan kertomas mukaan. Että kai se sitten on ihan viihtyisä paikka, vaikka profiilissas väität cryokammiota houkuttelevammaksi vaihtoehdoksi. Olet kuitenkin käynyt kouluja, jollet narranut, joten teet varmaan kuitenkin ihan "oikeaa" työtä. Jne jne jne... aaargh. Kerro jo! :D

• ja.. kirjoitti:

olen uhrannut monta hetkeä, kun olen koittanut asiaa miettiä ja keksiä. Eniten susta tulee mieleen sellainen it-häiskä jossain softafirmassa, mut sulla ei ole kotona konetta, niin siks pidän sitä epätodennäköisenä. Sä oisit varmaan hemmetin hyvä myyntitykki, mut epäilen ettet tee myyntityötäkään. Tuskin teet mitään tavallisia toimistohommiakaan? Kuitenkin koneen ääressä istut, niin mitähän lie sit teet.. Sut ois kyllä helppo kuvitella sairaalavaatteisiin, vaikka lääkintävaksiksi, mut ei ne jouda ainakaan täälläpäin kovin penkkiä kuluttaan. Istut ylitöissäkin, mut jotenkin sellainen fiilis, ettei sulla kuitenkaan mitkään hirveet työpaineet niskassas ole, joten aika rento/ mukava mesta täytyy duunipaikkas olla..

Eli en keksi ja varmaan olen ihan hakoteillä. Siks lähinnä mietin, että teetkö sellasta työtä, jossa luonteestas on hyötyä jne? Duunis taitaa kuitenkin olla sulle kutakuinkin toinen koti, koska et ole kämppääs paljoa panostanu ainakaan kertomas mukaan. Että kai se sitten on ihan viihtyisä paikka, vaikka profiilissas väität cryokammiota houkuttelevammaksi vaihtoehdoksi. Olet kuitenkin käynyt kouluja, jollet narranut, joten teet varmaan kuitenkin ihan "oikeaa" työtä. Jne jne jne... aaargh. Kerro jo! :D

paskasti palkattua inventointi/yms. kökköhommaa logistiikassa vitun nihilistifirmassa :-( Eikä niitä koulujakaan mitenkään älyttömästi oo tullu käytyä,tosin yks on vielä pikkasen (eikä niin vähääkään jos rehellisiä ollaan) vaiheessa:-( No eipä siinä mtn.lepposat hommat vaikka palkka ei päätä huimaakkaan,ja aina voi ylitöillä paikata kohtuu paskaa perusliksaa.

• no..
        yrmio kirjoitti:

paskasti palkattua inventointi/yms. kökköhommaa logistiikassa vitun nihilistifirmassa :-( Eikä niitä koulujakaan mitenkään älyttömästi oo tullu käytyä,tosin yks on vielä pikkasen (eikä niin vähääkään jos rehellisiä ollaan) vaiheessa:-( No eipä siinä mtn.lepposat hommat vaikka palkka ei päätä huimaakkaan,ja aina voi ylitöillä paikata kohtuu paskaa perusliksaa.

ihan väärällä alalla olet. Mä olen ihan vilpittömästi sitä mieltä, että sun kannattais harkita tota bkbk:n (ent. akakin) vinkkiä. Alkaa pitämään jotain saittia, johon kokoat kirjoituksias/ alkaa pitämään nettipäiväkirjaa tms. niinkuin bkbk sanoi, tyyliin Juoppohullun päiväkirja. Sulla on loistava tyyli ja kirjallinen ulosanti, joka herättää ajatuksia ja tunteita. Toisia vihastutta, toisia ihastuttaa. Sinänsä kakkahomma, ettei sulla ole kotona konetta, niin se tuo vähän mutkia matkaan.

Jollain tapaa sun kannattais hyödyntää tuo verbaalinen lahjakkuutes, kun sillä vois tehdä rahaakin :)

• no.. kirjoitti:

ihan väärällä alalla olet. Mä olen ihan vilpittömästi sitä mieltä, että sun kannattais harkita tota bkbk:n (ent. akakin) vinkkiä. Alkaa pitämään jotain saittia, johon kokoat kirjoituksias/ alkaa pitämään nettipäiväkirjaa tms. niinkuin bkbk sanoi, tyyliin Juoppohullun päiväkirja. Sulla on loistava tyyli ja kirjallinen ulosanti, joka herättää ajatuksia ja tunteita. Toisia vihastutta, toisia ihastuttaa. Sinänsä kakkahomma, ettei sulla ole kotona konetta, niin se tuo vähän mutkia matkaan.

Jollain tapaa sun kannattais hyödyntää tuo verbaalinen lahjakkuutes, kun sillä vois tehdä rahaakin :)

vaan siitä pitäis saada pommin varmasti rahaa ja heti että mä jaksasin tehdä yhtään mitään ylimmääräistä jtn. antaa olla.Lähinnä mulle tuli mieleen joku toinen mahdollinen kirjoittelun tuoma 'etu' noista anovista tummista silmistä :-)

• heti..
        yrmio kirjoitti:

vaan siitä pitäis saada pommin varmasti rahaa ja heti että mä jaksasin tehdä yhtään mitään ylimmääräistä jtn. antaa olla.Lähinnä mulle tuli mieleen joku toinen mahdollinen kirjoittelun tuoma 'etu' noista anovista tummista silmistä :-)

on sellaset mielessä.. Vaan niinhän se tais joku viisas mies sanoakin, että "No pilluhan se on aina mielessä mutta hypätään nyt ensin!"

• heti.. kirjoitti:

on sellaset mielessä.. Vaan niinhän se tais joku viisas mies sanoakin, että "No pilluhan se on aina mielessä mutta hypätään nyt ensin!"

sä saat tuon kuullostaan niin pahalta :-) No joo,oli mielessä mikä oli niin ainahan se on mukava edes vähän kiusoitella ajatuksella jostain säpinästä,pysyy mieli virkeänä :-)

• ku..
        yrmio kirjoitti:

sä saat tuon kuullostaan niin pahalta :-) No joo,oli mielessä mikä oli niin ainahan se on mukava edes vähän kiusoitella ajatuksella jostain säpinästä,pysyy mieli virkeänä :-)

samaa peliähän tässä pelataan ;) Mun sääntökirjassa vaan lukee, että tyttöjen kuuluu kainostella edes vähäsen.. eikö sun manuaalissa lue siitä mitään?

yrmio kirjoitti:

Tuossa raiskaus-aiheessa... Sen perusteella en odottaisi pahemmin säpinöitä ainakaan positiivisessa mielessä pk-seudulla. Päinvastoin.
        Olisko sittenkin kannattanut miettiä pari kertaa mitä sieltä näppäimistöltä suoltaa...? Sä olet menneen talven lumia, Yrmio.

• huihui
        ***** kirjoitti:

Tuossa raiskaus-aiheessa... Sen perusteella en odottaisi pahemmin säpinöitä ainakaan positiivisessa mielessä pk-seudulla. Päinvastoin.
        Olisko sittenkin kannattanut miettiä pari kertaa mitä sieltä näppäimistöltä suoltaa...? Sä olet menneen talven lumia, Yrmio.

sentään.. Onkos siellä nyt oikein järjestäytynyt lynkkauskomitea vaanimassa Yrmiota?

• ***** kirjoitti:

vau,tarkottaaks toi sitä että se talvi siis oikeasti oli joskus :-) Jos tarkottaa niin se riittää mulle,now i can rest i peace :-)

• ku.. kirjoitti:

samaa peliähän tässä pelataan ;) Mun sääntökirjassa vaan lukee, että tyttöjen kuuluu kainostella edes vähäsen.. eikö sun manuaalissa lue siitä mitään?

mut mullahan ei oo koskaan ollu nää hommat oikein hallussa :-(

• on..
        yrmio kirjoitti:

mut mullahan ei oo koskaan ollu nää hommat oikein hallussa :-(

sulla hommat hanskassa.. mut missäs hanskat?;D

No eikun ihan vakavasti, pysy just tuollasena ku olet, lupaathan?

• on.. kirjoitti:

sulla hommat hanskassa.. mut missäs hanskat?;D

No eikun ihan vakavasti, pysy just tuollasena ku olet, lupaathan?

mut nyt taidan liueta häntä koipien välissä taka-alalle joksikin aikaa,tänään tuntuu porukalla olevan pipo kohtuu kireällä kun pikkupiruilusta alkaa armoton lynkkauspartion virittely :-

ps. mielummin niitä sormia lämmittelis vaikka vähän paidan alla hiplailemalla ;-)

• Lii
        no.. kirjoitti:

Vai verbaalinen lahjakkuus..? :D Kyllä näitä kyynisiä/"rehellisiä" ihmisiä on näille palstoille siunaantunut sen verran, ettei tuo Yrmion ns. tyyli niin kovin spesiaali ole. Sulla sen sijaan on loistava huumorintaju! :D

• tiedoksi
        Lii kirjoitti:

Vai verbaalinen lahjakkuus..? :D Kyllä näitä kyynisiä/"rehellisiä" ihmisiä on näille palstoille siunaantunut sen verran, ettei tuo Yrmion ns. tyyli niin kovin spesiaali ole. Sulla sen sijaan on loistava huumorintaju! :D

vaan sulle: Mikään sanomani ei ollut millään tavalla keljuilua/ vinoilua/ vittuilua, toisin kuin haluaisit ehkä luulla. Ihan kaikki eivät ajattele samalla tavalla kuin sinä. Sen sijaan meillä kaikilla - valitettavasti myös sinulla - on oikeus mielipiteisiimme.

• Lii
        tiedoksi kirjoitti:

vaan sulle: Mikään sanomani ei ollut millään tavalla keljuilua/ vinoilua/ vittuilua, toisin kuin haluaisit ehkä luulla. Ihan kaikki eivät ajattele samalla tavalla kuin sinä. Sen sijaan meillä kaikilla - valitettavasti myös sinulla - on oikeus mielipiteisiimme.

Ihan tiedoksi; tiedän, etteivät kaikki ajattele samalla tavalla kuin minä. Satun vain omaamaan suht vahvat/oikeudenmukaiset/hyvin perustellut mielipiteet, toisin kuin moni muu kirjoittaja... Toki eri mieltä saa silti olla :) Tiedoksi myös, että osaan olla hyvinkin joustava ja pohtia asioita monelta kannalta. Monet ystäväni kuvaisivat minua sanalla sympaattinen. Sympatiaa siis niille, jotka sitä ansaitsevat, keppiä niille, jotka sen ansaitsevat. Huumorintajuni on jokseenkin sarkastinen ja ärsyttäville ihmisille saatan olla jopa vittumainen. Mutta hei, ei sitä kannata niin tosissaan ottaa! Myönnetään; olen suht herkkä provosoitumaan joidenkin asioiden suhteen (myös lukemaan rivien välejä liian tehokkaasti) ja ehkä ilmaisen itseäni toisinaan liiankin terävästi. Mutta kukin tyylillään! Meillä kaikilla -onneksi - on oikeus mielipiteisiimme. No hard feelings :)

• Orange

Itse olen tuossa tilanteessa - kun on ollut halua vielä jatkaa ja lujaa - tokaissut että et tule, nyt pidättelet ...usein on auttanut, ja homma jatkunut tappiin asti niin että laukeaminen tapahtuu samanaikaisesti joka on vähintään toivottavaa. Tämä onnistuu muuten parhaiten silloin kun on itse päällä - pysyy homma kontrollissa. Toisaalta tämä orgasmin organisoiminen ainakin itselläni toimii vain ja ainoastaan vakiintuneessa parisuhteessa jossa toista lukee ilmeistä, ääntelystä ym.

Toisaalta se kyllä joskus lievästi hihityttää kun mies ähisee että nyt jumalauta tulee... (ähinää,puhinaa). Näitä naurukohtauksia tulee muuten jostain syystä nykyään useammin ja useammin...no, yleensä ne päättyvät molempien naurun remakkaan joka on vähintään orgasmiin verrattava kokemus ;) Se on hyvä, iloinen päätös hyvälle yhteiselle hetkelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe