Miten syrjäytän tylsemmän naisen??

ai äm HC..

Kertokaa miehet miten teinihormoonien riivaama, aikuisviihdemäisesti seksikäs nainen nupussaan syrjäyttää jo etabloituneen, enempi kodikkaan kauniin naisen, joka osaa oikeestikin kokata?

Mulla vain kuumenee pakasteet uunissa.

Ajaisipa luonto tikan puuhun, etten joutuisi lesboilemaan itseni kanssa.Mutta miehillä on valmiit kaavat valinnoilleen ja nykyaikana luonto ajaa ne jonnekin piiloon!

10

1469

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kärmestys

ottaa lopulta sen kodikkaan mallin, kunhan ensin heittää sinuun mällin.

• alkup.

ei ole pään tuotosta! Fysiologinen vietti on naisella biologisesti todistettavissa, laskee onneksi kai vähitellen vuosien saatossa.Jos en kuukahda puutteeseen ennen sitä.

• sä..

olet kirjoitellut tänne jokusen kerran.. joka kerta tyylis on yököttänyt mua. En tiedä miksi, koska en ole sieltä ihan tyhmemmästä päästä, enkä edes mies. Jostain syystä vaan tuo tapa, jolla kirjoitat, etoo mua.. Samaan tapaan kun tuijottaisi jotain psykedeelisiä, koko ajan vaihtuvia vellovia kuvioita - sellainen visuaalinen mielikuva mulla tulee. Sit sellainen kuva jättimäisestä käärmeestä, jolla on naisen pää. Sen jättimäinen käärmeen suu avautuu valtavaksi vaginaksi ja nielaisee kaiken.

Niin, sellaiset huumehuuruiset kuvat ja painajaiset nousevat mun mieleen, joten tarkoittaakohan se sitä, että sun pitäis myös vaihtaa miedompiin aineisiin, kun kirjoituksestaskin tihkuu läpi harhakuvat ja huumeilla kyllästetyt ajatukset?

Vai onko se vika sittenkin minussa? Ei voi olla, olenhan nainen ja vika ei koskaan ole naisessa. Kenen syytä tämä siis on?

• liikentees

Naisen vagina ei ole käärme.Jos miellät sen käärmeeksi, podet itsepelkoa.Miksi? Ajattele, että se on oikeasti lilja, tai rosmariini.

Hyvin tavallisesti miehet pelkäävät naiseutta, mystifioivat vaginaa ja sen uumenia.Pahuus, synti ja lika liitetään vaginaan, kohtuun.

Minusta vagina on hyvin kaunis sana kielellisesti.

Älä oksenna vain koska miehet luulevat olevansa se puhtaampi sp.Pitäisköhän sekin asia tarkistaa hieman lähemmin??

• on..

että et mitenkään.. ainahan sunlaisista voi pelkästä seksistä haaveilla ja runkata mutta kyllä se parisuhteessa pitää osata koti ja ruoka pitää kunnossa kuten mieskin tyytyväisenä :D

• didi74

suuret sanat suuta halkaise. Jos jatketaan vielä sanonnoilla, niin hiljaisissa vesissä ne suuret kalat kutevat.. Tarkoitan vaan, että kodikkuuden kuosien alla on myös nainen, vieläpä useasti sellainen, joka on sinut naiseutensa kanssa, eikä koe tarvetta huudella siitä suuremmin. Mitäs sinä tiedät keittiöiden valtiattaren tylsyydestä tai persoonasta?

• alkup.

monet unohtavat kaiken muun innostuessaan kokkailemaan.Esim. miehensä tyydyttelyn.
        Ja kas, mies väsyy.

Täytyy muistaa olla myös alaston kokki siellä essun alla..Wink, Wink!

• didi74
        alkup. kirjoitti:

monet unohtavat kaiken muun innostuessaan kokkailemaan.Esim. miehensä tyydyttelyn.
        Ja kas, mies väsyy.

Täytyy muistaa olla myös alaston kokki siellä essun alla..Wink, Wink!

mutta luullakseni totta.. Mieheni sanomaa: kuka se jaksaisi lopun elämänsä pelkän perseen vierestä herätä, pitää olla paljon muutakin kuin ulkokuori ja vagina.
        Oikeassa olet, arki on joskus tylsää, siinä sitä mitataan pitkän matkan kestävyys. En kuitenkaan keskity niinkään miehen tyydyttämiseen vaan meidän molempien.. wink wink.. taitaa tykätä kun minäkin tykkään..

• etkö osaa

Siis olet kokematon miesten kanssa, kun sinun pitää meiltä kysyä mitä tekisit. Kyllä kokenut nainen tietää mistä vedellä, jotta saa varatunkin miehen itselleen.

• onnentonkija

Ja vielä sen lisäksi, kokeneempi nainen osaakin jotain siellä sängyssä. Jalkojen levittäminen, poskeen ottaminen ja voihkiminen ei tee hyvää rakastajatarta...moni mies tietää myös sen mitä kaikkea kivaa nainen pystyy tekemään;)Mutta siihen tarvitaan aikuisen ajatusmaailmaa ja kokemusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe