Mitä mieltä olette, kun poikaystäväni yhdessä ollessamme, pitää puhelintaan äänettömällä ja hyvin usein poissa silmistä. Välillä käy jossakin katsomassa puhelintaan, ja kirjoittaa viestiä, aivan salaa minulta. Hänelle tulee välillä outoja puheluita, kun joskus viikonloppuisin humalaiset naiset soittelevat, jotka hän sitten minulle haukkuu.
Yritän kovasti luottaa poikaystävääni, mutta en osaa. Kun kysyn asiasta, poikaystäväni kääntää aina asian minua vastaan ja syyllistää minua, vaikken olisi mitään tehnytkään..
Auttakaa...
Help!!
24
1704
Vastaukset
- Mira
Anna85 Poikakaverisi taitaa olla niitä pelimiehiä. Eihän normaali kysyminen johda tuolaiseen väittelyyn jos ei ole syytä. Vaistoat ihan oikein kun et luota, en luottanut minäkään ja sitten sainkin jo ihan varman tiedon. Puhelin kuuluu näyttää asiat jos ei ole salattavaa. Minun nykyinen poikaystävä ei edes puhu muista naisista minulle kun niitä ei ole. Kavereina naisia kylläkin,. eli huomaatko eron ??
- keitä ne ovat
Soittaako sinulle humalaiset miehet ? Oletteko joku sossun toimisto , vai ?
Jos poikaystävä kääntää asian sinua vastaan, olet hölmö, jos jatkat hänen kanssaan. Hänellä on ollut muutama salapano, joista ehkä haluaa irti, mut ei pääse. Ei sen kummempaa, nyt sinun pitää valita otatko vai jätätkö.
Muista arvostaa itseäsi. Poikaystävä ei kuulu syyllistää tyttöystävää, sama toisinpäin. - Päivi
Näin se vaan on tosiasia Poikakaverisi pettää sua.
Mä tein samalla tavalla kun elämääni astui uusi mies. Sitä vaan luuli, ettei kukaan huomaa vaikka salaa viestittelin äänettömällä kännykällä. Myöhemmin sain kuulla, että se oli hyvin näkyvää. Viestittelyn kun vein mukanani töihin, kauppaan, liikenteeseen, kauppojen sovituskoppiin jne.
Jätä moinen mies, muuten sun elämääs ei tuu kohta mahtumaan muuta kun poikakaverisi kyttääminen.
Mä jätin exäni ja oon nyt onnellinen viestikumppanini kanssa. - ...
Aivan selvät merkit!
Mun mies teki samoin. Ja nyt on selvinnyt, että on pettänyt mua, elänyt jo uutta suhdetta toisaalla, vieläpä toisella paikkakunnalla!!! Kaikki on näköjään mahdollista...
Alennuin lähelle tuollaisten paskaihmisten tasoa ja salaa luin vielä viestitkin. Uskomatonta tekstiä!!!
Kunnioita ja arvosta itseäsi ja heitä tuollainen ihminen menemään. Tuollaiset eivät ole sinunlaisia hyviä ihmisiä varten. Tiedän, että välittää toisesta ja haluaa luottaa, mutta kun se ei ole vastavuoroista...- Anna85
Kiitos neuvoistanne, ne saivat minut ajattelemaan asiaa järkevästi. En jaksa enää kytätä mitään, ja kun poikaystäväni kaikenlisäksi valehtelee pienistä asioista. Ja olen kuullut, että ennen minua varsinainen häntäheikki.
Silti hän puhuu naimisiinmenosta, lapsista sun muista. On kyllä todella hankala tilanne.
Välillä saattaa kulua päiviä, jolloin hänestä ei pahemmin mitään kuulu, ennen iltakymmentä..
Alkaa vähitellen usko vastakkaiseen sukupuoleen mennä... :(
- Hätäsesti aateltuna..
Niin.. eka ajatus oli mullakin, että todennäköisesti pettää sun miehes.. Miunki ukko kikkaili kännyllään viikkoja ja aina seurassani äänettömällä. Nooh.. Olihan sillä jtn peliä ollu, kuulemma viihteen vuoksi. :( siitä selvittiin jotenkin.
Sitten alkoi sama homma uudestaan.. tällä kertaa tosin olin liian vainoharhainen, juuri noita kännipuheluita naiselta yms.
Tämä olikin todellakin viatonta, koska kyseinen naikkonen tuli mulle valittaan raflas, kun ukkoni ei häntä huomioi ja ei tajua miksi kanssani on. ;) ja lupasi tehdä parhaansa antaakseen tälle ja eron hommattua.
Enää en ihmettele miksi känny nykyään on äänettömällä.. kuka sitä jaksaisi aina hokea vastaan yms.. koska tässä tapauksessa olen varma ettei mieheni siihen naiseen koske. Joku muu voisi olla mahdollinen, tämä ei.. :D
Joten ehkäpä sunki miehelläs lopulta on sellanen "munahaukka".. joka ei halua tajuta, että ei onnistu tavoitteessaan.. - gww
Tuosta voi päätellä jo, että mies on eksynyt pahoille teille. Pettänyt on varmaan jo, tai ainakin jaellut puh.numeroon muijille. Sä et ole tehnyt mitään pahaa, se mies on! Tiedät mitä tehdä, ei kun vaan suhde poikki.
- Anna85
Tää alkaa oikeasti olemaan tosi hermoja raastavaa. Toisaalta, kun haluaisi uskoa poikaystävää, joka kuitenkin väittää maailmansa romahtavan, jos jätän hänet. Silti tuntuu, että miehelläni on jonkinlainen pakkomielle olla ihailun kohteena. Baarissa hän antaa naisten kosketella itseään, ei pistä vastaan, vaikka itse olen mukana.
Ja kunpa niitä naisia olisikin vain yksi, mutta kun niitä on varmasti lähemmäs kymmenen, eikä hän itse puhu minulle niistä KOSKAAN mitään, korkeintaan jonkun puhelun jälkeen saattaa haukkua ko. naisen minulle.
Mietin vain, mahtaako hän puhua toisille samaa minusta. Sillä tapaammekin vain muutaman kerran viikossa, silloinkin myöhään illalla. Kiinnostaisi todella tietää, missä hän muun vapaa-aikansa viettää, kun siitä ei puhu.
Toivotonta... - gww
Anna85 kirjoitti:
Tää alkaa oikeasti olemaan tosi hermoja raastavaa. Toisaalta, kun haluaisi uskoa poikaystävää, joka kuitenkin väittää maailmansa romahtavan, jos jätän hänet. Silti tuntuu, että miehelläni on jonkinlainen pakkomielle olla ihailun kohteena. Baarissa hän antaa naisten kosketella itseään, ei pistä vastaan, vaikka itse olen mukana.
Ja kunpa niitä naisia olisikin vain yksi, mutta kun niitä on varmasti lähemmäs kymmenen, eikä hän itse puhu minulle niistä KOSKAAN mitään, korkeintaan jonkun puhelun jälkeen saattaa haukkua ko. naisen minulle.
Mietin vain, mahtaako hän puhua toisille samaa minusta. Sillä tapaammekin vain muutaman kerran viikossa, silloinkin myöhään illalla. Kiinnostaisi todella tietää, missä hän muun vapaa-aikansa viettää, kun siitä ei puhu.
Toivotonta...Miksi roikut hänessä? Luulisi että ne hälytyskellot sun pääkopassa soisivat ja lujaa. Jätkähän on oikein kunnon pelimies. Eihän hän susta oikeasti välitä. Osaa vain lirkuttelun ja kauniiden sanojen jalon taidon, ja sillähän ne naiset saa pidettyä aisoissa vai? Yhtä valhetta koko tyyppi. Eipä kannata uskoa sen juttuihin. Hän haukkuu niitä naisia sulle, ihan sun mieliksesi. Ei viitsi loukata, vaikka toisi siitä naisesta ajatteleekin. Herää nyt hyvä ihminen, tuosta ruususen unestasi!
- Anna85
gww kirjoitti:
Miksi roikut hänessä? Luulisi että ne hälytyskellot sun pääkopassa soisivat ja lujaa. Jätkähän on oikein kunnon pelimies. Eihän hän susta oikeasti välitä. Osaa vain lirkuttelun ja kauniiden sanojen jalon taidon, ja sillähän ne naiset saa pidettyä aisoissa vai? Yhtä valhetta koko tyyppi. Eipä kannata uskoa sen juttuihin. Hän haukkuu niitä naisia sulle, ihan sun mieliksesi. Ei viitsi loukata, vaikka toisi siitä naisesta ajatteleekin. Herää nyt hyvä ihminen, tuosta ruususen unestasi!
Ehkä tosiaan olisi syytä jättää mies oman onnensa nojaan, ei suhteesta hänen kanssaan tule koskaan mitään, oli kyseessä kuka hyvänsä. Se ihminen ei osaa rakastaa muuta, kuin omaa peilikuvaansa...
- Snake
Soitapa poikaystävällesi joku päivä/ilta niin, että numerosi ei näy. Esitä olevasi joku toinen, tyyliin "täällä on Jenna moi, muistatko mut?". Sitten kihertelet ja vakuuttelet, että kyllä hän on tavannut sinut. Ehdota hänelle treffejä tms. Jos poikaystäväsi suostuu tapaamaan tämän "Jennan" eikä mainitse mitään tyttöystävästä, niin peli on selvä.
Tuollaisessa tilanteessa hyväksyisin myös poikaystävän puhelimen tutkimisen. Tosin luultavasti hän ei ole tallentanut vieraiden naisten numeroita, ja viestitkin on varmaan poistanut.- Anna85
Kyllä niitä naisten numeroita löytyy puhelimesta mielin määrin. Tosin kaikki on poikaystäväni mielestä "ärsyttäviä eukkoja"..Kaikenlisäksi ollessamme yhdessä ravintolassa olen monesti saanut tuntemattomilta naisilta paukut päälleni. Puhelinta olen yrittänyt katsoa, mutta eihän hän sielä mitään viestejä toisilta pidä, tietenkään..
Ei tälläistä epävarmuutta enää vain jaksa... - Guardian'
Anna85 kirjoitti:
Kyllä niitä naisten numeroita löytyy puhelimesta mielin määrin. Tosin kaikki on poikaystäväni mielestä "ärsyttäviä eukkoja"..Kaikenlisäksi ollessamme yhdessä ravintolassa olen monesti saanut tuntemattomilta naisilta paukut päälleni. Puhelinta olen yrittänyt katsoa, mutta eihän hän sielä mitään viestejä toisilta pidä, tietenkään..
Ei tälläistä epävarmuutta enää vain jaksa...Kummasti vaan tykkää pitää niiden "ärsyttävien eukkojen" puhelinnumeroita siellä kännykässä. Herätys!
- Anna85
Guardian' kirjoitti:
Kummasti vaan tykkää pitää niiden "ärsyttävien eukkojen" puhelinnumeroita siellä kännykässä. Herätys!
Olet kyllä täysin oikeassa. Se ihminen ei koskaan pysty rakastamaan ketään muita, kuin itseään.
- Guardian'
Anna85 kirjoitti:
Olet kyllä täysin oikeassa. Se ihminen ei koskaan pysty rakastamaan ketään muita, kuin itseään.
Eiköhän kaikki tuo anna sulle voimia jättää se mies lopullisesti. Äläkä anna periksi, lirkuttelisi se vaikka mitä. Turvaudu vaikka ystäviisi. Kai heillekin voi puhua ja kysellä neuvoja?
- tietäisitkin
Tätä ei tarvitse perustella. Muut ovat sen jo tehneet. Poikaystäväsi pettää sinua. Jätä hänet välittömästi. Vain riuhtasemalla itsesi eteenpäin tuosta huonosta suhteesta säilytät itsetuntosi ja -kunnioituksesi vastedes.
- Minä vain
En nyt tietenkään ala ketään neuvomaan, mutta vaikuttaisi siltä ettei välttämättä ole ihan luotettava tuo sun kundisi. Mun eksä teki ihan samaa, ja kyllähän siihen piilotteluun yleensä joku syy on!
- suoraan
...mikä on homman nimi ja miksi pitää salaa yhteyksiä pitää? Kai tuttuja voi olla toista sukupuoltakin mutta avoimesti!!!
- Anna85
suoraan kirjoitti:
...mikä on homman nimi ja miksi pitää salaa yhteyksiä pitää? Kai tuttuja voi olla toista sukupuoltakin mutta avoimesti!!!
Siis enhän minä sitä kiellä todellakaan,etteikö ystäviä saisi olla. Onhan minullakin hyvin paljon miespuolisia ystäviä, mutta eipä sen takia ole kyllä puhelin äänettömällä yhdessä ollessamme, todellakaan.
Kaiken tämän muun lisäksi vielä poikaystäväni kehtaa kysyä, että ei kai minulla ole ketään toista.. Huhhuh.. - Nen
Anna85 kirjoitti:
Siis enhän minä sitä kiellä todellakaan,etteikö ystäviä saisi olla. Onhan minullakin hyvin paljon miespuolisia ystäviä, mutta eipä sen takia ole kyllä puhelin äänettömällä yhdessä ollessamme, todellakaan.
Kaiken tämän muun lisäksi vielä poikaystäväni kehtaa kysyä, että ei kai minulla ole ketään toista.. Huhhuh..Tuo epäily/syyttely siitä, että sinulla olisi toinen viittaa myös siihen, että hän itse pettää sinua.
- ???
Kauanko olette seurustelleet? Onko poikaystäväsi ollut koko ajan samanlainen? Oletko koskaan saanut selitystä, miksi naiset soittelevat ja miksi hän lähettelee salaa viestejä?
- Anna85
Olemme olleet yhdessä kohta vuoden, eikä hän mielestäni aluksi ollut tuollainen..Ikinä ei puhu niistä asioista mitään, että kuka edes soitti..Haukkuu soittajan vain..
Ja kun emme oikeastaan nykyisin edes käy enää missään, tuntuu pahalta...
- kksskk
Hän haukkuu naisia siksi että et uskoisi hänellä olevan mitään heidän kanssaan. Ilmiselvästi jotain on meneillään, yritä ottaa selville mitä.
- Anna85
Haluaisin kyllä todella tietää, mitä on meneillään, mutta kun mies ei puhu asiasta, syyttää vain minua kyyläksi ja kääntää AIVAN kaiken minun viakseni, vaikken mitään ole edes tehnyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583