avioliittotoiveet romahti

poeta

Olen seurustellut lähes 4 v miehen kanssa joka asuu kaukana ulkomailla. Alku oli dramaattinen, mies ihastui minuun, oli hurmaava, huomaavainen, kunnnioittva.Olin ensin hieman varovainen, mutta muutaman viikon kuluttua matkustin uudestaan hänen luokseen. Ensimmäinen kitkerä pettymys oli kun paljastui että hän ei asunutkaan yksin, vaan nuoren sukulaisensa kanssa. Mitään selitystä ei tullut, miksi oli kertonut asuvansa yksin. Nielin tämän. Kävin hänen luonaan muutaman kuukauden välein. Olin jo auttamatta koukussa. Mies pyysi auttamaan taloudellisesti ja lupasi mennä naimisiin ja halusi lapsia. Minä hullu uskoin!!! Autoin koska olin rakastunut. Miehellä sen sijään ongelmia jatkuvasti. 2 v sitten kerroin että jos emme mene kihloihin niin lopetan suhteen. Hän toi minulle upean kihlasormuksen ja lupaili taas kuun taivaalta. Annoin anteeksi ja halusin uskoa tulevaan. Nyt tilanne on toinen. Viime kesänä vein miehelle paperit avioliittoa varten, ja lupasi toimitta minulle omansa ja syksyllä naimisiin. Aika kului,papereita ei kuulunut. Rahat matkalippuun (kallis) olisi pitänyt lähettää, en lähettänyt. Sairastuin vakavasti ja pyysin hänen apuaan, hän vetosi että minun pitää maksaa lippu. En maksanut.Nyt olen toipunut sairaudesta. Mies haluaa vielä enmmän rahaa matkalippuun. kerroin ettei meillä ole tulevaisuutta jos hän ei saa työasoitaan kuntoon. Mies sanoo että kyllä hän sen tietää. Sanoin että parempi lopettaa suhde koska tulevaisuutta ei ole. Mies suutttui ja raivoaa että syytän häntä pahaksi mieheksi, hän ei halua kuulla ett' olen surullinen ja onneton, minun tulee olla "onnellinen koska olen hänen kanssaan..."!!!! olen itsekäs kun ajattelen itseäni!!! olen aivan tyrmistynyt. Surutyö on pahasti kesken, en enää halua mennä naimisiin koska olen vihainen ja loukattu. Mies käyttää minua vain hyväkseen kuten on vuosia tehnyt. Uskoin puheet avioliitosta koska kukaan ei ollut sellaista minulle puhunut, en ollut koskaan kuullut sanoja "minä rakastan sinua" ennen häntä... hullu ja houkka olen, ja valitettavasti 4 v vanhempi ja aikaa lasten saamiseen 4 v vähemmän.

En tiedä miten tästä toivun, häpeä on suuri kun olen ollut niin sinisilmäinen höynäytettävä.

11

3333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasda

No olet sitten 4 v vanhempi ja kipeää kokemusta viisaampi. Jos se yhtään lohduttaa niin onnistuu tuommoinen hyväksikäyttö lähisuhteessakin. Ihmisillä on vaan ikävä taipumus olla tietoisesti näkemättä "suhdetta" realistisesti, etenkin kaukosuhde on yleensä olemassa vain toisen osapuolen päässä.

Tsemppiä uusiin viritelmiin, äläkä hirttäydy tuohon "tarttis tehdä lapsia" -agendaan.

• mahdollista ?

Olen luullut, että edes jonkinlaista "järkeä" olisi juurtunut suomalaisen naisen aivoihin.
      Mutta ei. Alastomassa kaupungissa oli tuhansia tarinoita, tämä oli huippu pitkään aikaan.
      Pähkäile nyt jotain ajankuluksesi. Helpommalla pääsisit suomalaisen alkoholistinkin kanssa.

• sika

No niin. Tassa on sitten se tyyppiesimerkki suomalaisesta salamanraiskaamasta rantalepakosta joka ei kelpaa edes stadin pultsarille.
      Homman nimi on nimittain se etta tama ulkomaalainen mies on jostain islaminuskoisesta maasta ja kaiken lisaksi aivan perseaukinen. Jatka jallittaa naita tonnikeijuja siella Suomessa ja keraa hyvat hillot siina sivussa. Ainoa mita tarvitaan on "hyva vatsa" etta pystyy painamaan naita suonorsuja. Ei tipu myotatuntoa moiselle idiootille.

• totuus!

Taisi tulla vähän suorin sanakääntein kerrottuna se asian todellinen ydin! Näin se menee, suomisiskot, ottakaa nyt opiksenne vähitellen. Suomineito elättelee turhia haaveita lipevän gigolon vetäistessä punkkansa päätyyn uuden viivan jallitetusta hoidostaan. Parempi vaikka suomalainen turjake joka suurinpiirtein pitää minkä lupaa kuin ulkomaanelätti joka ei edes muista luvanneensa mitään.
        Siskot, järki mukaan edes vähän näissä miesjutuissa...

• menkää iseenne
        totuus! kirjoitti:

Taisi tulla vähän suorin sanakääntein kerrottuna se asian todellinen ydin! Näin se menee, suomisiskot, ottakaa nyt opiksenne vähitellen. Suomineito elättelee turhia haaveita lipevän gigolon vetäistessä punkkansa päätyyn uuden viivan jallitetusta hoidostaan. Parempi vaikka suomalainen turjake joka suurinpiirtein pitää minkä lupaa kuin ulkomaanelätti joka ei edes muista luvanneensa mitään.
        Siskot, järki mukaan edes vähän näissä miesjutuissa...

Ohhoh mikä tuomiojengi sieltä alkoi kivittämään ja nimittelemään alkuperäistä kirjoittajaa! Noinko paljon pipo kiristää ja ottaa hermoon elämä? Nimittäin tiedän useita SUOMALAISIA suhteita joissa avioliittotoiveet on romahtaneet paljon dramaattisemmin LÄHISUHTEESSA. Ja mielestäni alkuperäisien kirjoittajan kuvailema suhde on PALJON paljon parempi kuin suhde suomalaisen hakkaavan alkkiksen kanssa (huolimatta siitä, että eräs viisas kommentoija yritti toisin väittää) nimittäin kirjoittajan suhteessa nainen sai edes aluksi kaunista huomiota, suomalainen alkkis ei moiseen kykene edes nousuhumalassa!

• kerro lisää

Voi lapsirakas. Jos sinulla ei ole muuta tekemistä kuin kertoilla 'totuuksiasi' tällä palstalla, niin onpa elämäsi köyhää.

Ainoa, mitä voi sanoa, on se, että kateellisuus paistaa ja kauas.

On tainnut joku tonnikeiju tyrmätä teikäläisen ehdotukset, kun noin pahasti päästä vääntää.

Mutta jatka kirjoittelua. Se on ihan viihdyttävää :D :D

• sika
        kerro lisää kirjoitti:

Voi lapsirakas. Jos sinulla ei ole muuta tekemistä kuin kertoilla 'totuuksiasi' tällä palstalla, niin onpa elämäsi köyhää.

Ainoa, mitä voi sanoa, on se, että kateellisuus paistaa ja kauas.

On tainnut joku tonnikeiju tyrmätä teikäläisen ehdotukset, kun noin pahasti päästä vääntää.

Mutta jatka kirjoittelua. Se on ihan viihdyttävää :D :D

minua lapseksi luulet tahi oletat niin itse varmaan lahentelet jo sellaista ikaa etta ei luulisi minkaanlaisten suhteiden enaa kiinnostavan, saatika kauko sellaisten.
        Voin taasen rauhoittaa mieltanne, ei minulla ole koskaan ollut ongelmia naisten suhteen sen enempaa Suomessa kuin kaukomaillakaan. En todellakaan kommentoinut katkeruuttani, kunahn vaan pyrin osoittamaan rajattoman halveksuntani tuollaisia naisia kohtaan kuten alkuperainen kirjoittaja. Moinen luuseri on ansainnut kohtalonsa, typerys.

• pystyyn!

Sinua on höynäytetty ja pahasti, mutta mikä parasta: sinä itse tiedät sen. Pahempaa olisi, jos et sitä tajuaisi, vaan antaisit miehen käyttää sinua hyväkseen yhä vaan. Nyt ei muuta kuin unohdat tuon miehen, hänhän oli pelkkä lokki, sinun olisi pitänyt maksaa matkaliput?! Ei hyvänen aika! Ethän sinä halua alkaa tuollaista siivestäjää elättämään, joka uhkailee ja asuu nuoren sukulaisen kanssa, ei töitä, ei mitään, hirveän taakan siitä olisit saanut.

Katse nyt uusiin miehiin, unohda mokoma moukka! Tunteet tulevat kyllä haalistumaan, usko pois!

• Olisitko sinä mennyt naimisiin hänen kanssaa, vaikka tapasitte muutaman kerran vuodessa??? ja oli jo jäänyt valheesta kiinni..???
      Kyllä tunteet voittaa järjen... Ymmärrät asian itse vuoden kahden päästä, vaikka alat jo nyt ymmärtää... Voisin melkein arvata että se nuori sukulainen on nainen.

Voimie sulle, rakkaus hullaannuttaa viimosenpäälle, ei tarvi hävetä, mutta pysy lujana ei ole oikea mies sinulle. :)))))

• ikä kaikki

tai jotain..

Hyväksy virheesi ja opi niistä! Kaikki teemme virheitä.
      Sinä toivoit vakautta ja avioliittoa ja halusit kovasti usko siihen! Sinulla on siis sitkeyttä ja lujaa tahtoa sitoutumiseen, mikä on hyvä asia vaan!
      Kuitenkin.. tästä varmasti opit nyt valitsemaan tarkemmin kenelle annat oman ihanan itsesi!

• romahti

Unohda koko tyyppi. Kertomuksesi mukaan arvaankin jo mistä päin mies on. Tiedän tosi surullisia suomalisnaisten kokemia juttuja. On oltu niin kilttejä ja hyväuskoisia. älä yhtään haikaile takaisin tai menetettyjä 4 vuotta. Ei ole koskaan liian myöhäistä aloittaa hyvää avioliittoa ihanan miehen kanssa. Suomesta löytyy toki samanlaisia hyväksikäyttäjiä, mutta käytä järkeäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3878
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      351
      3011
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      11
      1915
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      781
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      769
    Aihe