Totanoi..

siiri 20

Miten sitä kehtaa käydä kakkoshädällä ensimmäistä kertaa poikaystävänsä ollessa paikalla? Hävettää kauheasti ku vielä oon sellanenki piereskelijä...

8

1106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haisuli

ei vaiskaan. vakava paikkahan tuo on jos vielä sattuu niin että on heikkohermoinen vatsa... hihhhiii.

ota vaikka tulitikut mukaan, niillä saa ainakin kakkahajut haihtumaan. tosin poikakaverisi arvaa tulitikun hajusta, mitä oikein olet mennyt tekemään!!! tai kanna pientä hajuvesipulloa tai raikastinta. heitä pari palaa paperia pönttöön, jos pelkäät kovaäänisiä "plumsahduksia"

mutta vielä lopuksi: kaikkien on pakko käydä myös kakalla. myös sun ja sun poikakaverin. se on vaan ekalla kerralla noloa.

äläkä ekan yövisiitin iltana syö mitään mitä et oo ennen maistanu jne...ettei tuu ylläreitä..

hih...toivotan onnea tortilloinesi...

• salapiereskelijä

Mullaki "ärsyttää" ko mun ukko viitsii piereskellä ja paskoa miten haluaa. Ollaan yli vuosi oltu ja en kertaakaan ole sen kuullen pieraissu! Enkä meinaa. en vaan pysty siihen. ja yritän välttää kakalla käyntiä ja käyn kun olen yksin.

Kerran lähdin muka pyykkituvalle/kellariin että pääsin päästämään pahimmat kaasut pihalle :D Ja samalla kävin siellä saunojen vessassa tortulla... Että näin

• elviira

Kun ei enää voi pidätellä... ; )

Tulee vielä aika jolloin sunkin on vaan uskallettava olla ihminen kaikkine ilmavaivoinesi. Vastarakastuneinahan sitä yritetään olla unelma, joka ei pasko eikä piere vaan tuoksuu aina hyvältä ja on aina hyvällä tuulella.
      Jossakin vaiheessa se illuusio sitten rikkoutuu ihan luonnostaan ja alkaa vapaus olla ja elää kaikkine vikoineen ja puutteineenkin.

• mukavaa

Eikö se ole paljon mukavampi käydä kakalla yhdessä, tai ainakin toisen nähden tai kuullen. Itse jätän vessan oven aina vähän raolleen kakalla käydessä, jotta kuuluisi paremmin, vaikka yksin ollessani olen laittanut vessan oven kiinni (ei kuitenkaan lukkoon).

• piereskelystä vielä..

oltiin tovi jo seurusteltu... ja oltiin käyty nukkumaan.. kun yöllä hersin siihen kun pierasin niin kovaa..tottakai kultakin siihen heräs =)))) se rentoutti kyllä tulevia piereskelyjä..

eikä siinä loppujenlopuksi mitään.. eihän se mitään kamalan nättiä ja kaunista oo, mutta ihan luonnollista..

mun mies teki aluksi..niin kun meni vessaan, että laitto hanan päälle.. hyvässä lykyssä suihkunkin..
      välillä se tekee sitä vieläkin..hassu on...=)

• milla

Heh, munkin mies alusta asti meni aina "suihkuun". Muistan joskus ihmetelleeni kun odottelin hänen huoneessaan että kylläpä kestää, suihku päällä, ja sitten kuuluukin vessan vetoääni ja että menee suihkun alle. Minun luota lähti aina kotiin "suihkuun". Asuttiin tosi lähellä toisiamme.
        Nykyään kun asutana jo yhdessä se on ihan vitsi, käy vieläkin suihkussa samassa yhteydessä ja valuttaa vettä sen aikaa kun istuu pöntöllä. Kyllä siitä saa hyvää kakka-huumoria revittyä kun mies joutuu käymään 2-3kertaakin päivässä "suihkussa" :). Itse kun hoitaa asian samalla kun käy kusella, siinä ei mitään istuntoa jäädä pitämään, eikä edes pieruja päästelemään. Kaippa se on tuo ruokavalio:). Tottakai pesen itseni ennen seksiä jos en suihkussa käy.

• huuleen

Onpa sulla ongelma.
      Mutta sehän on hieno juttu, että murheesi ovat tätä luokkaa.

• sitä kehtaa :D

Ihan totta, ei siinä ole mitään noloa, kaikki piereskelee ja käy kakalla, kyllä se sinun poikakaverisikin tietää että jopa sinä teet niin;D

Luonnollinen asia:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe