Onks se niin vaikeeta

laittaa vastausta

Tuntuu kurjalta kun lukee täällä palstoilla, että naiset ei vastaile lähetettyihin viesteihin. Kokemuksesta voin sanoa, että kyllä miehetkin jättävät vastaamatta. Onks se tosiaan niin vaikeaa kuitata viestiä, mukavaa kun kirjoitit, mutta et ole ihan mun tyyppiäni. Toinen tietää tilanteen ja vastaaja ei hävii mitään, päinvastoin saa ehkä "poinia" itelleen vastaamisesta.Kun kuiteski näkee, että toinen on käynyt linjoilla.
Ite olen ainakin päättänyt, että kaikkiin tulleisiin viesteihin vastaan tavalla tai toisella.
Joten tsempatkaa asiassa, helpottus tämä nettideittailukin.

19

3112

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...----

se..jos pitää kymmenille kirjoittaa päivässä

• se niin vaikeaa...

...ilmoittaa useamman viestin kirjoittamisen jälkeen, ettei enää kiinnosta eikä jättää yhtäkkiä koko touhua. Kivat teille, miehet, jotka näin teette. "Kiitos, ei kiinnosta enää" riittäisi kyllä. Ihan peruskohteliaisuutta toista kohtaan.

• Vastaamaton

Minulla on vähän huono omatunto kun jätin taannoin vastaamatta ihan asialliseen ja kiinnostavaan viestiin. Syynä ei ollut lähettäjä vaan se, että olin tavannut ihan todellisessa maailmassa ihanan naisen ja jo päättänyt poistaa profiilini. Sinne jäi viestit ja flirtit käsittelemättä.

Joten anteeksi.

• Nainennen

Sorry, yritän kaikkeni vastatakseni kaikille,
      mutta olen vain ihminen.Esim. viime sunnuntaina kun avasin profiilini,sinne tuli 2 min aikana pällistelemään niin paljon taas ihmisiä/uudet kävijät sivu oli uusia ihan täynnä (montako sinne mahtaa mahtuakaan, ja lähes kahdeltakymmeneltä tuli viestiä. Vastailin kykyjeni mukaan,mutta kun viestiä alkoi pukata silti LISÄÄ ja lisää niiltä,joille kerroin ei kiitos...

Siis olen ymmälläni..miksei suomenkieli tehoa?
      Ystävällisesti kun sanon heippa..
      SIEllä kun on niitä varattuja ja seikkailijoitakin AINA SEASSA..

Ja sitten saan haukut niskaan,...Olen tosiaan vain ihminen.Joskus sitten vastaan myöhemmin parinkin päivän päästä,mutta sitten miehet ei välttämättä enää vastaa(siis jos minua jokin kiinnostaa..En ole kokoajan netissä,ottakaa huomioon..on muutakin elämää..auki se minulla saattaa jäädä,ja käyn sinä aikana hoitelemassa monia työasioita yms. )

• Olen itse nähnyt kun kaunis nainen avasi kuvalla varustetun profiilin online tilaan. Hetkessä kymmenen viestiä ja vaikka vastasi koko ajan niin jono kasvoi.. Ja sitten on tosiaan niitä joille kun sanoo että KIITOS EI... niin miksei, entäs jos... oletko bimbo, vai pihtari..

Eipä ole naisillakaan helppoa ei. Miehet ei saa kontaktia, ja naisille liikaakin, eli homma on balanssissa.

• Pjotrko
        airfoil kirjoitti:

Olen itse nähnyt kun kaunis nainen avasi kuvalla varustetun profiilin online tilaan. Hetkessä kymmenen viestiä ja vaikka vastasi koko ajan niin jono kasvoi.. Ja sitten on tosiaan niitä joille kun sanoo että KIITOS EI... niin miksei, entäs jos... oletko bimbo, vai pihtari..

Eipä ole naisillakaan helppoa ei. Miehet ei saa kontaktia, ja naisille liikaakin, eli homma on balanssissa.

Jos oma profiili on tosi vetävä ihan ongelmaksi saakka niin vähentäkää vetävyyttä esim. kuva pois. Itsehän tiedätte mitä nykyisellä tapahtuu. Kokeilkaapa etsiä kiinnostava mies ja ottaa yhteyttä itse. Takaan että ette joudu kilpailemaan monenkaan kanssa.
        Ai niin se vaatisi omaa aloitteelisuutta, mukavampi vain ihastella omaa vetävyyttä ja valitella viestien määrää ja laatua.

• Nainennen
        airfoil kirjoitti:

Olen itse nähnyt kun kaunis nainen avasi kuvalla varustetun profiilin online tilaan. Hetkessä kymmenen viestiä ja vaikka vastasi koko ajan niin jono kasvoi.. Ja sitten on tosiaan niitä joille kun sanoo että KIITOS EI... niin miksei, entäs jos... oletko bimbo, vai pihtari..

Pelastit mun päiväni :)

Sentään joku,joka ei heti ala vinoilemaan asiasta.En voi ulkonäölleni mitään,olen Luojan luoma.

• Nainennen
        Pjotrko kirjoitti:

Jos oma profiili on tosi vetävä ihan ongelmaksi saakka niin vähentäkää vetävyyttä esim. kuva pois. Itsehän tiedätte mitä nykyisellä tapahtuu. Kokeilkaapa etsiä kiinnostava mies ja ottaa yhteyttä itse. Takaan että ette joudu kilpailemaan monenkaan kanssa.
        Ai niin se vaatisi omaa aloitteelisuutta, mukavampi vain ihastella omaa vetävyyttä ja valitella viestien määrää ja laatua.

ihan itse ottanut yhteyttä miehiin,sekä kuvallisiin , että kuvattomiin. Kesällä oli tapaus sillee,että mies vaan löysikin "lähempää" sopivamman tyypin.No ei se mitään,tää vaan elämää.

Monet miehet ei kyllä ole uskaltanut minulle vastata takaisin, niin...hmm..toiset kai haluavat olla itse niitä saalistajia :)

No nyt minulla on ollutkin sellainen tilanne meneillään,että yhden upean persoonan kanssa on jotain ollut kovastikin "tekeillä"...

Ja enempää en paljasta,tunnistaa minut kumminkin..;) Kyllä sieltä oikeesti löytää hyviäkin tyyppejä :)

• Pjotrko
        Pjotrko kirjoitti:

Profiilista löytyy tapa lisätä kuvin ilman että näkyy sillä etusivulla uusimmissa tai kuvahaussa. Sitten voi vihjata vain kiinnostaville että kuvakin löytyy profiilista.
        Ihan vaan vinkkinä jos kuva aiheuttaa liikatarjontaa.

• Pjotrko
        Nainennen kirjoitti:

ihan itse ottanut yhteyttä miehiin,sekä kuvallisiin , että kuvattomiin. Kesällä oli tapaus sillee,että mies vaan löysikin "lähempää" sopivamman tyypin.No ei se mitään,tää vaan elämää.

Monet miehet ei kyllä ole uskaltanut minulle vastata takaisin, niin...hmm..toiset kai haluavat olla itse niitä saalistajia :)

No nyt minulla on ollutkin sellainen tilanne meneillään,että yhden upean persoonan kanssa on jotain ollut kovastikin "tekeillä"...

Ja enempää en paljasta,tunnistaa minut kumminkin..;) Kyllä sieltä oikeesti löytää hyviäkin tyyppejä :)

Tuota, ei kai se jos mies ei vastaa merkitse välttämättä että hän haluaa vain saalistaa. Voihan olla että ei vain kiinnosta ja ei viitsi vastata mitään naisten tyyliin.

• ainakin
        airfoil kirjoitti:

vastaan joka naiselle.mielestäni hyvin epäkohteliasta olla vastaamatta.ja sama toisin päin:jos laitan viestiä niin oletan että tulisi edes kiitos mutta ei kiitos.se että jotkut rupeavat inttämään vielä ei viestin jälkeen on mielestäni kanssa aivan yhtä typerää

• poistaa kuvan
        airfoil kirjoitti:

niin luullaan:
        -"rumaksi",kukaan ei kirjoita
        -feikiksi,kukaan ei kirjoita
        -varatuksi,kukaan ei kirjoita
        -huijariksi,kukaan ei kirjoita
        -jne.
        täälläkin saa lukea:kuvattomat ovat noita ylläolevia."varokaa niitä huijareita"

kok.om.

eli mikään ei ole hyvin,teet mitä tahansa.

• jo pitäisi
        poistaa kuvan kirjoitti:

niin luullaan:
        -"rumaksi",kukaan ei kirjoita
        -feikiksi,kukaan ei kirjoita
        -varatuksi,kukaan ei kirjoita
        -huijariksi,kukaan ei kirjoita
        -jne.
        täälläkin saa lukea:kuvattomat ovat noita ylläolevia."varokaa niitä huijareita"

kok.om.

eli mikään ei ole hyvin,teet mitä tahansa.

alkaa ymmärtämään, että poista koko ilmoitus ja mene ulos ihmisten ilmoille sitä kumppania etsimään.

Tästä netti treffailusta on vain tullut yleinen leikkikenttä, jossa ollaan muka hakevinaan kumppania. Ja paskat!! Suurin osa täällä olevasta väestä löytää kumppanin kuitenkin perinteisin keinoin eli baarista, harrastusten parista, kaveri porukasta jne....

Ja vielä täällä on se suuri joukko kaiken maailman huijaria, feikkiä ja varattua. Nämä vain kuluttavat aikaa ja tekevät siitä kumppanin löytymisestä entistä vaikeampaa.

• huijarifeikkitavallinentaap...
        jo pitäisi kirjoitti:

alkaa ymmärtämään, että poista koko ilmoitus ja mene ulos ihmisten ilmoille sitä kumppania etsimään.

Tästä netti treffailusta on vain tullut yleinen leikkikenttä, jossa ollaan muka hakevinaan kumppania. Ja paskat!! Suurin osa täällä olevasta väestä löytää kumppanin kuitenkin perinteisin keinoin eli baarista, harrastusten parista, kaveri porukasta jne....

Ja vielä täällä on se suuri joukko kaiken maailman huijaria, feikkiä ja varattua. Nämä vain kuluttavat aikaa ja tekevät siitä kumppanin löytymisestä entistä vaikeampaa.

kitisijä..Älä viitti .

• pässi.
        Pjotrko kirjoitti:

Tuota, ei kai se jos mies ei vastaa merkitse välttämättä että hän haluaa vain saalistaa. Voihan olla että ei vain kiinnosta ja ei viitsi vastata mitään naisten tyyliin.

Huvittaa tuo "mies haluaa saalistaa" naisten suusta. Itse voin miehenä sanoa, etten koskaan halua saalistaa naista. Omalta kohdalta homma lähtee siitä, että kummankin puoleista kiinnostusta on ilmassa, eli kumpikin tulee toisa vastaan. Toimii sekä baareissa että täällä netissä.

• Mies_ojanpohjalta

Justiinsa hetki sitten laitoin naiselle kohteliaan vastauksen ettei minua kiinnosta. Ja mitä sain naiselta vastaukseksi... "Mitä vittua miksei kiinnosta?"

Tästä lähtien tämä poika ei vastaa jos minua ei henkilö kiinnosta! Prkle!!!!

• Mutta miksi

Miksi et vastaa? Miksi välität mitä joku tuntematon typerys kirjoittaa? Eikai tuon pitäisi järkyttää aikuista miestä...

Sama myös naisille. Mitä väliä sillä on jos joku pettynyt mies lähettää jotain vittuiluviestiä? Poistakaa se ja jatkakaa elämää.

Aikuiset ihmiset.

• viesteistä

on se niin vaikeeta vastata, vaikka ensin ajattelin, että vastaan kaikille ja sitten kirjoittelen vain yhden kanssa... mutta, mutta kun viestejä alkoi tulla aivan liikaa, niin on aivan ähkyssä niiden kanssa ja ei ehdi mitään muuta illan aikana tekemäänkään, kuin lukemaan uusien tuttavuuksien juttuja, vaikka ovatkin mielenkiintoisia, mutta kun aika on niin rajallista... nyt pidän pienen hengähdystauon ja ehkä palaan jälleen jonain päivänä palstoille.

• aika

Vaikka olisi vain se yksikin kerrallaan, niin kyllä siihenkin menee aikaa.
        Oma kokemus on, että jos vähänkin tuntuu kiinnostavan, niin tavatkaa aika pian. Sillä tapaamisella on kuitenkin iso merkitys. Yllättävän useilla naisilla on sellainen haave, että jalat pitää mennä heti alta. Muuten ei ole mitään mahkuja, vaikka viesteissä olisi kuinka kehuttu.
        Tuo kiinnostumattomuus on kyllä mennyt puolin ja toisin aika tasan omalla kohdalla ja lopulta ne ehdokkaat ovat löytyneet ihan muualta.

Mutta,
        tavatkaa vaikka poliisiasemalla, jos ei muuten uskalla. Muuten menee molempien aikaa hukkaan pitkissä kirjoitteluissa. Ugh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      138
      2368
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      69
      2280
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      66
      1959
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      74
      1654
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      104
      1523
    6. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      102
      1498
    7. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      119
      1391
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      32
      1244
    9. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1191
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe