taas yksi tyhmä kysymys

ruma nainen

kumpi mielummin ulkonäöin perusteella miehet:

nainen on tosi kaunis naamasta, mutta kroppa löysää selluliittiä...ns. läskiperse, isot tissit, iso maha, läskit käsivarret..

vai

aikas ruma naamasta, ei siis mikään kaunotar, lähinnä tosi tavallinen ja tosi timmi kroppa, tiukka pyöreä, muodokas perse, pieni povi..

niin ni kumpi on miehen mielestä se kauniinpi vaihtoehto? Tekeekö naisesta kauniin vartalo vai naama?

ja jos sanot B-vaihtoehtoa kauniiksi, niin tarkoittaako se, että haluan panna sua, mutten välitä nähdä naamaas kun panenen?

terkuin tippa silmässä

10

1929

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunis kasvo

naamasta kaunis tietenkin parempi..ottasko toi toinen vaihtoehto "ees eteen"..sorry mut tää mun mielipide!

• ruma nainen

kiitti rehellisestä mielipiteestä! näin mä sen asian ajattelinkin olevan...

terkuin: ei pelkästään ruma vaan myös tyhmä

• ruma läski aivo
        ruma nainen kirjoitti:

kiitti rehellisestä mielipiteestä! näin mä sen asian ajattelinkin olevan...

terkuin: ei pelkästään ruma vaan myös tyhmä

ja näköjään täys nolla kuten ed. viestin kellonajastakin näkyy..

• * * * * *
        ruma läski aivo kirjoitti:

ja näköjään täys nolla kuten ed. viestin kellonajastakin näkyy..

Eräs asia, mitä en laittanut tuonne alhaalla olevaan vastaukseeni, on tämä paljon puhuttu sisäinen kauneus. Joillekin miehille sillä ei ole mitään väliä. Toiset eivät sitä näe, vaikka kyllä arvostaisivatkin, jos näkisivät.

Minä kuulun kolmanteen ryhmään. Huomaan kyllä, jos nainen on kiltti, ystävällinen, luotettava, hauskaa seuraa jne. Tiedän tälläkin hetkellä yhden naisen, joka on ehkä hiukan läski, vaikken mielelläni häntä sillä nimellä kutsuisikaan. Eikä varmaan monen mielestä mikään missi kasvoistakaan. Mutta minun silmissäni hän näyttää kauniilta, koska pidän hänestä ihmisenä niin paljon. Ei kiillotettu pinta merkitse kaikkea ihan jokaiselle sentään, vaikka ajan henki sellaiseen toimintaan kehottaisikin.

• Äijä

Minä valitsen sen, joka kokonaisuutena miellyttää enemmän. Ei joku ulkonäköön liittyvä osa-alue ole välttämättä merkittävä. Tärkeintä on luonne.

• * * * * *

Riippuu paljon siitä, onko läski nainen vain läski vai ihan hillitön, painoindeksi 35 ihravuori. Ja toisaalta, onko "ruma" nainen vain mitättömän näköinen vai oikeasti pahasti ruma (näitä tuskin edes 5% naisista).

Jos läski olisi hillitön ihravuori, en ottaisi sitä missään tapauksessa. Jos läski nainen olisi tuhti, muttei kuitenkaan sairaalloisen lihava, ja ruma nainen oikeasti ruma, niin ottaisin tuhdin naisen. Jos taas "ruma" nainen ei olisikaan ruma, vaan ainoastaan mitättömän/ tavallisen näköinen, niin ottaisin joka tapauksessa hänet.

• Matti Meikäläinen

Kokonaisuus ratkaisee, eli naisella täytyy olla kauniit kasvot ja vähintään luontaisen solakka kroppa. Jos nainen vielä treenaa niin se on plussaa.

• .....!!!!!!!!!!!!!

eikö sulla ole mitään muuta tekemistä kuin miettiä ja keksiä ja laittaa tänne noita tyhmiä kysymyksiä!!!!!!!!!!!!!!!

• näin.

naisena sanon, että kyllä ne kasvot ovat tärkeämmät. Tiedän itsekin, että minulla on kauniihkot kasvot.. nyt alkaa jo ikä karistaa hieman kauneutta, mutta elämän varrella saamani palautteen ja ihan peilistä näkemänikin perusteella tiedän, että kasvoni ovat keskivertoa miellyttävämmät. Kaksi kertaa elämäni aikana minua on haukuttu rumaksi, ensimmäisellä kerralla oli kyseessä exäni exä, toisella kertaa exäni nyxä, mitäs siitäkin voi päätellä :D Vastapainona varmaan tuhansia kertoja kehuttu kauniiksi, joten pakko kai se on uskoa.

Kroppani taas ei ole kovin kummoinen, olen suht lyhyt, aina ollut hiukan pyöreä, eikä ruumiinrakenteenikaan ole mikään ihanteellisin.

Silti aina olisi ollut vientiä, useamman sydämenkin olen särkenyt elämäni aikana, kun en ole voinut vastata tunteisiin, eikä koskaan olisi tarvinut lähteä illanvietosta yksin kotiin, jos en olisi halunnut.

Mutta.. ja tämä on ISO MUTTA. Kasvoja on helppo muunnella ja parannella. Eli sanoisin, että kenesä tahansa voi saada melkoisen kaunottaren oikeanlaisella kampauksella ja meikillä, kasvohoidoilla, muutamalla solariumkäynnillä, kulmien ja ripsien kestovärillä. Eli jos sattuu olemaan niin onnellisessa asemassa, että omaa hyvän kiinteän kropan, niin kannattaa olla onnellinen.

Nyt kun ikävuodet raksuttaa kolmenkympin tuollapuolen, alkaa olla se aika, että kasvoista alkaa karisemaan se luontainen kauneus ja hehkeys. Joudun siis minäkin alkamaan treenaamaan itseäni timmimpään kuntoon, jotta pysyy kuontalo kuosissa.

• toinen mussukka

Älä itke sisko, voipi olla että vähän liiottelet. Mikäs sulle on sanonut että olet niin ruma? Haluisin todella tietää, minkänäköinen on ruma nuori nainen, jolla on hyvännäköinen kroppa.

Onko naamallesi tapahtunut jotain? Oletko ollut jossain onnettomuudessa? Silloin kasvosi ovat voineet vaurioitua, ja siitä toki saattaa olla vaikeaa päästä henkisesti yli, muttei se tarkoita sitä, että olisit ruma, vaan erinäköinen kuin ennen tai ehkä erinäköinen kuin ne, jotka ovat saaneet pitää omat kasvonsa.

Jos kysymys ei ole siitä, haluaisin todella tiettää, MIKSI sulla on noin surkea käsitys omasta naamastasi. Ei mikään kaunotar EI tarkoita sitä, että olisit ruma, vaan ihan normaalin nätti.

Tässä vähän asiaa:

1) Kaikki nuoret tytöt on nättejä.
      2) Kaikki naiset (niin ja miehetkin) vanhenee.
      3) Kaikki joutuvat iän myötä tekemään töitä kauneutensa eteen.
      4) Hyväkroppaisella on yleensä hyvät elintavat.
      5) Ihmiset, joilla on hyvät elintavat, vanhenevat hitaammin kuin muut ja varmasti paremmin.
      6) Kun se nätti läskiperse vierelläsi vanhenee, hän rupsahtaa sinua nopeammin.
      7) Odottelepa muutama vuosi niin olet varsinainen kaunotar.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2934
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1578
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      904
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      744
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      688
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      687
    Aihe