Vinkkejä

löysään ihoon..

Oon laihduttanut n.20kg sopivassa ajassa (painonvartijat ja liikunta) ja iho on löysä häiritsevästi lähinnä vatsan seudulta.
Ymmärrän, että näin voi käydä ja että se voi kutistua hieman peräjanassa, mutta kaipaisin vinkkejä sen kiintettyämiseen. Käyn pumpissa (lihaskuntotunnilla) kerran viikossa ja erilaisilla aerobic tunneilla n.2 krt /vko, joissa tehään myös vatsoja. Mutta mikä muu auttais?

Oon normaalin näköinen seistessä, mutta kun istun niin iho kasaantuu makkaraksi vyön ylle.
inhottaa! oon reilu 20v , enkä tosiaan haluaisi kantaa tätä "taakkaa" mukana loppuelämääni.

auttakaa jos vain tiiätte jotain keinoja. kiitos!

3

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo

Eikös se ole ihan normaalia että istuessa vatsa "kurtistuu"?? Jos seistessä sulla ei ole tätä ongelmaa, niin kuulostaa kyllä että sun vatsa on ihan hyvässä kunnossa.

• ...

Joka ilta 10-20 vatsalihasliikettä.
      Ei siitä haittaa ole. Saattaa jopa auttaa.

• jade

moi.ollaan samassa tilanteessa, oon tosin jo saanu mahaa kiinteemmäksi.laihduttanu oon myös 23kg ja iho ei pysy perässä. oon lenkkeilly, se auttoi jalkoihin ja peppuun. mahaan tehoo perinteiset kotona tehtävät vatsalihakset. ite aloitin 60 liikkeellä. tein aina 20, huilasin ja taas 20, huilasin jne. nyt teen joka ilta sata. ja on selvästi maha pienentyny. tiedän et varmaan ärsyttää, meinaan luulin minäkin et maha kiinteytyis heti, mut eipä tehnytkään niin...ja seistessä ei näytä pahalta mut istuessa on sellanen "reppu". tsemppiä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      43
      3856
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3446
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      3058
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2900
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1898
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1894
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1729
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1671
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1663
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1624
    Aihe