lancômen juicy tubes

...

Miksi tätä kehutaan niin paljon? Kaupassa hintakin on yli puolet lisää ns "peruskiiltojen" hintaan. Onko tämä kiilto hintansa arvoinen?
Ja miltä ominaisuuksiltaan parempi kuin muut?

7

895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilija..

Noh, kiilto on ainakin parempi kuin joissakin halpismerkeissä.
      Mutta, itse en tykännyt, tahmaa liikaa ja hiukset jäi kiinni kiiltoon :)) Ei ole hintansa arvoinen.

• hyvä merkki

mä taas tykkään siitä. en käytä normaalisti mitään huulissa, mutta kun on hienompi tilaisuus niin laitan juuri tätä lancomen kiiltoa ja mun mielestä se toimii! erittäin kivan näköstä ja tuntuu hyvältä! makukaan ei ole semmonen kurkkuällötys.

• Sanna

Kaikki eivät pidä huulikiillosta, mutta en ole vielä tavannut ketään huulikiiltoa käyttävä, joka ei pitäisi Juicy Tubeista. Se on työpaikalla kaikkien suosikki, jokaiselta löytyy vähintään yksi tuubi laukusta.

Minä olen käyttänyt Juicy Tube -huulikiiltoa vuodesta 2000, jäin heti ensimmäisestä tuubista koukuun. Kiilto on sopivan kiinteä koostumukseltaan, pysyy huulissa muttei tahmaa huulia yhteen. Värejä on useita erilaisia, kaikissa on mukava kiilto ja joissakin kimalletta tuomassa lisää syvyyttä. Huulikiillon voi käyttää yksistään arkena tai huulipunan päällä juhlana.

Itse omistan tällä hetkellä 6 isokokoista kiiltoa ja 3 pienempää (lahjapakkauksesta). Onhan kiilloilla hintaa, Stockalla muistaakseni 21e, mutta ne ovat sen arvoiset. Tax freesta tai ulkomailta saatat saada huulikiillon halvemmalla. Tuubit ovat erittäin kestäviä, minulla on edelleen tallessa tuo vuonna 2000 ostettu kiilto. Se on mahtavan kullanvärinen ja olen käyttänyt sitä niin arkena kuin juhlana, kohta kuuden vuoden ajan. Ehkä meikkejä ei saisi säilyttää näin pitkään (ainakaan silmämeikkejä), mutta tuo ei ole mennyt miksikään: tuoksu ja koostumus ovat samat kuin silloin.

Suosittelen! Käy testaamassa Sokoksella tai Stockalla, jäät varmasti koukkuun :)

• ...

Itse kuulin kanssa tästä huhuja että on todella hyvä. Kokeilin ja nyt löytyy kotoa jo kolme kyseisestä sarjasta. :)
      Plussana ihana tuoksu (eri tuoksu aina eri sävyssä) ja miinuksena, se ettei väripigmenttejä ole tarpeeksi.

• kamu

onko se tarttuvaa se kiilto eli jääkö lasiin kinni? niin muut killot tekee

• jää
        kamu kirjoitti:

onko se tarttuvaa se kiilto eli jääkö lasiin kinni? niin muut killot tekee

lasiin kiinni niinkuin muutkin kiillot ja punat. Mulla on 4 tuubia ja kaikista oon tykännyt vaikka eihän se mikään superkestävä ole -kiilto kun on.

• sirius

Koostumus on näissä kiilloissa paksumpi kun monissa muissa. Esimerkiksi laatumerkki Estee Lauderilla kiillot on niin öljymäisiä, ettei kauankaan huulilla kestä, vaikkakin kiiltää paremmin kun esimerkiksi lancome.
      Kuitenkin juicy tubesin kestävyys huulilla on mielestäni samaa luokkaa kun ns. peruskiiltojen, verrataan nyt vaikka lumeneen. Sillä erolla että lumenen kiilloista saa enemmän väriä kiillon lisäksi, ja toki juicy tubes tuoksut on luksusta vaikkei sitä koostumus olisikaan. :)
      Yleensä panoistan laatutuotteisiin, mutta huulikiilloissa en ole törmänny niin suuriin eroihin kun vaikka ripsareissa ja meikkivoiteissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe