kertoako vai ei?

Player

Olen nuori mies ja seurustellut jonkun vuoden tyttöystäväni kanssa.menin ja petin häntä kuitenkin jokin aika sitten baarista löytämäni tytön kanssa ja lisäksi on myös jotain juttua muutaman toisen tytön kanssa.

Mitä mieltä olette,pitäisikö kertoa vai ei?Rakastan naistani paljon enkä halua hänen saavan tietää tästä.olen ihan sekaisin,en tiedä mitä haluan ja mitä teen...
neuvoja ja asiallisia vastauksia kiitos.

19

2225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silja

...ei halua kuulla. Et varmaan itsekään haluaisi tietää, jos hän on kerran vahingossa käynyt vieraissa.

Ja koeta itse parantaa tapasi.

• jaa

Tuskinpa POIKA vahingossa on vieraissa käynyt, jos on jotain säätöä muittenkin kanssa.

• Pelimies

Mimmi varmaan innostuu ja haluaa mukaan. Pyyda myos sen parasta kaveria (vain jos on hyvannakoinen) mukaan. Ja sitten eiku menoks.

• Lady

Tyttö haaskaa aikaansa sinuun kun kuvittelee sinun olevan uskollinen. Kun olet uskoton jo seurusteluaikaan ja useamman kerran, et pysty olemaan uskollinen jatkossakaan, sillä jos esim. lapsia teette, niin arki on paljon karumpaa kuin seurusteluaikaa. Joten jos rakastat tyttöäsi, jätä hänet, et ole luottamuksen arvoinen.

• Pee

..suojelee sinua itseäsi seurauksilta, ei sun tyttöä siltä tiedolta että sä olet täys paska! älä rumenna tehtyjä enää valheilla ja salailulla. jos olet rehellinen jää jotakin sinusta ehkä jäljelle hänen silmissään, silloin hän voi uskoa edes johonkin, jos jäät myöh kiinni vielä valheesta .. ei hyvä. ole mies, ja seiso tekojesi takana.

• ja pöh

Jos rakastaisit et olisi pettänyt, very simple.
      En tiedä kannattaako kertoa, että olet jo pettänyt, mutta laita suhde poikki ja syy on se että sinua yhä kiinnostaa myös muut naiset etkä usko pystyväsi olemaan uskollinen.

• koo

kyllä sun pitää kertoa. vaikka kuinka rakastat häntä, et voi olla niin itsekäs, että jätät kertomatta vain siksi, ettei suhde kariudu. tyttöystäväsi luottaa sinuun ja antaa sinulle kaikkensa, mutta sinä et tehnyt samoin. et ansaitse häntä.

• näin on

annat hänen mennä.Et voi valita hänen puolestaan,joutuuko elämään pettäjän kanssa.Hänellä on oikeus päättää jatkosta.Koska olette vielä nuoria,olisi syytä kertoa.Ilmeisesti et ole vielä kypsä rehelliseen parisuhteeseen,joten tee kaikille palvelus ja kerro.Sittenpä näet mitä tyttösi on sinusta mieltä :)

• vähän

Kelaa nyt vähän miksi petit tyttöystävääsi? Jos nyt alkaa omatunto kolottaa niin.. onneksi olkoon! Sen takia et luultavasti enää petä. Käy tämä sotasi omassa itsessäsi äläkä sotke siihen muita viattomia.

• mitä rakkaus on

Et tiedä, luulet tietäväsi.
      Jos rakastaa toista, niin silloin myös kunnioittaa häntä, eikä petä.
      Menehän opettelemaan elämän perusasioita.
      Minkä soisit toisten tekevän itsellesi, tee se heille.

• hah

Haloo pahvi!
      Et sinä tyttöäsi rakasta.. Haluat pitää hauskaa vieraissa, mutta mennä sen jälkeen tutun ja turvallisen tyttöystäväsi luokse, joka odottaa sinua.. Ääliö!

Taidat olla joku 16 -vuotias juttujesi perusteella.

• Per Saukko

Yhdeksän vastausta oli, että kerro ja tee bänet. Ei tarvitse ihmetellä avioerojen suurta määrää. Ihan niinkuin ihmisen voisi omistaa. Vain yksi oli realisti. Ei hormooneilla ole omaatuntoa. Tämä koskee niin miehiä kuin naisia.

• vaan

Rakkaudessa ei ole kyse omistamisesta, vaan siitä ettei halua tuottaa toiselle rakastamalleen ihmiselle pahaa mieltä. Avioerot johtuu juuri siitä että hormoneille annetaan periksi eikä kuunnella omatuntoa.

• Real player

Älä helvetissä tuollaista edes mieti. Missään nimessä et kerro ellet halua suhteen loppuvan. Jos suhde sinulle ihan sama, go for it.

• jo!

Kerro heti, itse ja rohkeasti jos et halua että tyttöystäväsi kuulee tätä mistään muualta, nimittäin eivät nämä jutut kauaa salassa pysy IKINÄ. Olet todellakin pelkuri jos et uskalla itse kertoa hänelle, ja typerää olisi jättää kertomatta.

Saapahan tyttöystäväsikin tietää minkälaisen tyypin kanssa seurustelee. Ja hän saa itse sitten päättää mitä tekee, sinun pitää nyt vaan kärsiä ja potea omantunnontuskia koska se on oikein.

• mies 32V

Miksi pitäisi kertoa? Sen takia että et pode syyllisyyttä kun kerrot tuon kumppanille joka nyt on onnellinen ja ei tiedä asiasta mitään...mutta kertomisen jälkeen sinun olo paranee ja hänen elämänsä särkyy palasiksi...Tosi reilua kaataa tekojensa paskat vielä hänen syliin....

Ja minkä asian kukakin kokee pettämiseksi?
      Onko se eroottis sävyitteinen tanssi ravintolassa vai pystynainti ravintolan vessassa?
      Itse rinnastan nopean nainti session tunnetasolla samaan kastiin virtsaamisen kanssa eli kyse on puhtaasta tarpeesta ilman mitään tunteita. Mutta tuo tanssi hetki voi olla minun mielessäni vielä viikon päästä kun olen sohvalla
      avovaimoni kanssa ja silloin koen pettäväni häntä koska haluaisin olla jossain muualla kuin hänen kanssaan. Silloin se haittaa parisuhdetta kun taas pystynainti unohtuu samantien kun pääsee takaisin pöytään...
      Miksi seksi on pettämistä enemmän kuin sala ihastuminen esim. työkaveriin ja hänestä unelmointi rakastelun aikana tai on sallittua käydä ulkona hänen kanssaan kunhan ei kosketa toisiaan?

• joo

niin se vain menee, ettei sellaista suhdetta olisikaan, etteikö ajatuksen tasolla pettäisi. varmasti jokainen joskus miettii toisia, mutta jos suhde on kunnossa, itseään ei tarvitse tyydyttää muualla. olet ilettävä. et ansaitse avovaimosi rakkautta!!

• Tätipä neuvoo

Naisten näkökulmasta tuo pikanainti: Kai kerrot sille "pikanaintikumppanille" että käyt vain "virtsaamassa" häneen? Jos et sano niin silloinhan tajuat ettei se ole tämän "kumppanin" mielestä virtsaamiseen verrattava asia. Samoin kai kerrot oikealle kumppanillesi tästä pystynainnista, koska se on sama asia kuin virtsaaminen niin miksi et kertoisi?
        Eroottissävytteinen tanssi on yhtä huono asia jos todella haluaisit myöhemmin mieluummin olla siellä kuin kumppanisi vieressä.
        Kaikki sellainen on pettämistä mistä arvelet kumppanisi mielen pahoittuvan ja omanarvontunnon laskevan. Aina kun teet jotain toisen naisen kanssa mieti voiko kertoa siitä salailematta omalle kumppanillesi.

• hurskastelua

Jokainen ihminen on todellakin vain ihminen, ja ihmiset tekee virheitä. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa rakastaako vai ei, virheitä voi silti tulla tehtyä. Niitä ei tekemättömiksi saa vaikka kuinka kertoisi petetylle. Sillä ei myöskään parane kenenkään olo, paitsi ehkä sitten ei joudu elämään soimaavan omantunnon kanssa. Eli perimmäisesti haluat vain helpottaa omaa oloasi. Jos olet aviorikoksen tehnyt, kanna itse ristisi ja syntisi. Siinä lienee rangaistusta tarpeeksi.
      Naurettavia kommentteja nämä " jos kerta rakastat niin et pettäisi", ilmeisesti nämä ihmiset eivät sitten hyväksy millään elämän osa-alueella virheitä toisiltaan. Aika rankalta tuntuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3701
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3274
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2898
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2740
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1768
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1729
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1569
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1527
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1509
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1494
    Aihe