Pukeutuminen pakkasella

Kalle

Hei!

Kertokaapa kaverit ihan rehellisesti, mitä teillä oli eilen reilun -20 asteen pakkasella päällyshousujen alla!

Ihmettelen suuresti, olenko Helsingissä ainoa mies (35 vuotta), jolla oli pitkät alushousut ja villaiset välihousut suorien housujen alla pakkasella.

Työpaikalla kahvitellessa, juttelimme asiasta ja siinä porukassa olin ainoa. Tosin kahdella muulla oli kahdet kalsarit: lýhyet ja pitkät.

Löytyykä muita viisaasti pakkaseen varustautuvia?

8

1680

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • villahousupakko

Olen saman ikäinen kuin sinä ja myös helsinkiläinen. Minulla on Ruskovillan valmistamat 100% villaiset pitkät alushousut ja niiden alla lyhyet alushousut (lähinnä hygieniasyistä, ettei villahousuja tarvitsisi pestä niin usein). Ruskovillat ovat lämpimät, mutta eivät hiosta, joten niitä voi mukavasti pitää sisälläkin. Täällä toimistossa on tosin hiukan viileää. Saisivat Ruskovillat mielellään olla vähän väljemmin leikatut. Minkähänlainen rimppakintttu niillä on ollut mallina mittojen ottamista varten?

Oikein kovilla pakkasilla ulkoillessani käytän fleecestä tehtyjä väljiä välihousuja. Ne ei mahdu esim. tavallisten farkkujen alle vaan vaativat väljyyttä päälimmäisiltä housuilta.

• Nimetön

moi käytän graftin alus asua. se riitää hyvin kovalla pakasellakin=)

• Mukavuuttakin.

Villahousuista en tiedä, mutta pitkät kalsa-
      rit kyllä ollut käytössä. Myös paksuja legginse-
      jä olen kokeillut. Lisäksi kunnon sukat ja ken-
      gät, niin ei kun menoksi. Pitkitsien alla ly-
      hyet kalsarit sillä töissä pitkikset riisun
      pois ( turhan kuumat ).

• jukju7

Snoukkahousuja käytän jos on kylmä. Ei tartte pitkiätykkejä hiostamaan.

• sankar määs

Pitkät kalsarit ja bokserit. Miksei varustautuisi viisaasti? Yksi kaveri tuli tuosta mieleen, se ei periaatteesta pitänyt pitkiä kalsareita vaikka kuinka olisi ollut pakkasta. Minä en näe mitään järkeä olla käyttämättä.

• Kalle

Kiitos kommenteista. Vähemmistönä taidamme olla me viisaat, jotka pukeudumme asiallisesti. Minullakin on käytössä juuri nuo ruskovillaiset villahousut. Kovilla pakkasilla on alla pitkät kalsarit ja muutoin nuo lyhyet. Villa on tosiaan hengittävä ja miellyttävä materiaali - suosittelen. Ovat vähän hinnakkaat, mutta laadusta kannattaa maksaa.

• terv Ruskovilla Oy

Hae itsellesi ilmaista mainostilaa !! Täältä !

• Dressman fani
        terv Ruskovilla Oy kirjoitti:

Hae itsellesi ilmaista mainostilaa !! Täältä !

Minä löysin lämpöiset ja erittäin istuvat villahousut Dressmannilta. Olin yllättynyt, että heillä oli myynnissä villahousuja. Heidän kalsarinsa - niin pitkät kuin lyhyet - ovat tosi hyviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3711
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3304
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2918
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2760
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1778
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1739
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1589
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1537
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1519
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1514
    Aihe