Naapuri oli vuorannu autonsa rakennusvilloilla ja pistäny lämppärin alle. Väitti saavansa auton käyntiin kun se lämpenee. Meikäpoikaa vähän hymyilytti mutta aamulla hymy hyyty kun äijä lähti sillä autolla töihin. Mun auto ei inahdakaan. Kannattasko tota ´lämmitysjuttua yrittää. Akussa kyllä on virtaa, joten jostain muusta on kyse.
auto vuorattu villalla
2
381
Vastaukset
- lol gg
meni vähän ohi miten se sen oli vuorannut, mutta itse 'vuorasin' moottorin, kun oli kerran jämähtänyt. viltti konepellinpäälle ja alhaalle laitoin kyllä vain pahvia pystyyn, niin että moottorin alunenkin oli enemmän tai vähemmän tiivis. lämppäri sinne alle surisemaan ja koko moottori oli sulana, niin kyllä se sitten starttas heti.
- moottoritilan
alapuolelle tarvi mitään pahveja rustata. Viltti tai joku muu peite konepellin päälle niin että lokareiden ja konepellin sauma peittyy ja sen peitteen pitää peittää etusäleikkö. Siellä konehuoneessa kun lämpöpuhallin tohisee 4-5 tuntia niin jopahan lähtee käyntiin kuin heinäkuun helteillä. Kone kerkiää lämmetä ja mikä vähintään yhtä tärkeää niin akkukin on lämmin ja antaa kaiken virran ulos mihin se vain kykenee kuntonsa puolesta. (pakkanen "syö" varsinkin heikohkosta akusta virran todella helposti)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113469Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1293249Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282706Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu832439Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181803Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211299Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41228