Johan on. Hyvä ystäväni on nyt löytänyt miehen, elämänsä sellaisen. Noh, tämä mies sattuu olemaan mun vanhan kaverin ex ukko. Ja tämä vanha kamu, sanotaan nyt vaikka "anu" oli mun kaveri jonka kanssa oltiin sängyssä. (olen siis nainen)
Ja silloin kun pyörittiin yhdessä, tämä ukko pyysi kolmenkimppaan, en menny kuites...
Tilanne nyt vähän pöljä, kun olen tämän ukon nykyisen hyvä kaveri ja ukon entisen sänkykumppani. Tämä jätkä ei ole mitään puhunu siitä asiasta, enkä kyllä minäkään. Välillä tulee vain semmoinen olo, että jos kaveri vaan tietäis mitä ennen sitä on ollu.. (hän ei tiedä et olen bi)
Hän ei tiedä millaisia vinkeitä tällä miehellä on ja suunnittelee jo suunnilleen häitä tämän kans! mies tekee paljon reissutöitä, ja luulen että ei ihan uskollinen välttämättä ole. No, se ei nyt liity tähän sinänsä MUTTA pitäisikö mun kertoa mun kaverille mitä oli sitä ennen...?
Pienet on
piirit !!
3
920
Vastaukset
- alkup...
Kun mietin asiaa siltäkin kannalta, että jos mun nykyinen poikakaveri olis joskus pyytäny kolmenkimppaan mun hyvää kaveria ja hänen silloista tyttöystävää niin ehkä haluaisin tietää..tai jotenki tuntuu, että sitä tavallaan "pettää ja salaa" ystävältään kun tietää sen poikakaverista tuommoista...
ja olen muka niinkö ei mitään. Onpa kiva tilanne - Hyvä on tietää
mihin on ryhtymässä.
- minun mielestäni
Jos olisin kaverisi asemassa, niin mielestäni olisi julmaa, jos et kertoisi minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603