Mitenkä sujuu? Joko MiinaLiina on lähtenyt täältä?? Saba näkyi vastanneen tuossa edellä mutta kyselen vielä.
Tämä kiiminkiläinen on päässyt käymään YKSIN Vesi-Jatulissa alitettuaan 90 kg viime viikolla (pari kiloa siis takana). Mutta sitten. Vähän suklaata. Vähän lakritsia. Paljon runebergintorttuja (tein itse, vähäsokerisia mutta melko rasvaisia). Ja tein tuliaisiksi kylään joulun jäljiltä kaapista löytyneistä pekaanipähkinöistä piiraan, joka oli kinuskitäytteinen ja hyvä, ja sitä sitten kylässä maisteltiin... Ei sentään paino ole noussut mutta laskeminen on kyllä pysähtynyt. Ja nälkä on koko ajan kun pitää yrittää noita herkkuja nipistää ruuista. Eli ei meinaa onnistua.
Toivottavasti teillä muilla sujuu toiveikkaammin. En kyllä itsekään aio vielä heittää pyyhettä kehään, taistelen - ja voitan tietenkin?
Oululaiset
3
237
Vastaukset
- Saba111
Mie olen taas vaihteeksi kipeänä. Ehtihän tuossa olla kolme tervettä viikkoa välissä... Kuumetta on vähän ja kauhea nuha. Paino on kolmessa viikossa tippunut 2.7 kg, viime viikolla tuli plussaa 500g :/ Mutta tänään kun kävin puntarilla, niin oli jo hävinny 400g noita plussista. Lauantaina sitten taas virallinen punnituspäivä.
- MiinaLiina
En oo minnekkää lähteny, kiirettä vaan pitää kahden pienen kanssa! :)
Mulla paino jumitusvaiheessa, ehkä pikkasen noussu taas! Viimeviikolla alimmillaan 61kg! Ja siitäkös olin mielissään!! Käyn joka viikko alimman painon merkkaan www.tohtori.fi sivulle omaan painonseurantaan. Ja joka viikko on alimmaksi luvuksi tullut alempia ja alempia! :) Aamupainoja siis :)
Taistellaan!!! Vaikka aina ei saakaan voitosta nauttia (siis joka päivä) niin lopussa kiitos seisoo!! :) TSEMPPIÄ ystikset!! P.s mahtavaa salille taas huomenna!! Vastuksia on saanut lisätä ja kehossa tuntuu jo tapahtuneen! Iho on silentyny ja kiinteytyny vaik paino ei huimasti olekaan laskenut!- MiinaLiina
Tänään alkaa sokerilakko. Pikkuhiljaa yritän päästä eroon sokeririippuvuudesta. Luin aiempia ketjuja josta sain hyviä vinkkejä. Vaikka pakasteessa onkin vastaleivottua pullaa, sulkaapiirakkaa, munkkeja, unelmatorttu ja vaikka kaapissa onkin keksejä aloitan silti. Itsekuri koetukselle!!! Aion olla 2pv täysin ilman sokeria ja seuraavana päivänä saan syödä vähän, sitten taas 2 päivää ilman, jne. Kokeilkaa tekin!!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415