onko kellään mitään pika dietti ohjetta,jossa saisi kuitenkin syödä normaali ruokaa! ikää mulla 30v, aina pysynyt kroppa kondiksessa urheilemalla, mutta perheen kertyessä ja työ kiireiden lisääntyessä ei aika riitä peli hommiin! ja yhtäkkiä kauhistukseksi huomaa että keskivartaloa koristaa ihan kiva pötsi! jos löytyy jotain ruoka-ohje "kuureja" olisin erittäin kiitollinen!!!
[email protected]
apu tarpeen!
8
867
Vastaukset
- Tosi on
Mieti kuinka ison annoksen normaalisti kauhot ruokaa lautaselle. Ja ota vain puolet siitä. Täytä loput salaatilla. Siinä se.
- : )
Hei!
Laita hakusanaksi Untitled Document. Sieltä aukeaa mtv 3:sen kaloritaulukko. Koosta ruokaohjelma joka sisältää n. 1500 kcl (miehillä).
Juo vettä n. 2 l päivässä ja reipasta liikuntaa tunti päivässä. Ja kilot lähtee!- nimetön
olen aloittanut scarsdalen dietin, saa syödäkin aivan mukavasti ja olo on loistava!tämän jälkeen olisi sitten tarkoitus jatkaa terveellisellä koti-ruualla! ja tieten tarkkailla vähän kalori määriä!ja liikuntaa! helpommin sanottu kuin tehty!
- : )
Kurkkaa sivulle
http://www.mtv3:fi/ohjelmat2006/- Nimetön
mutta mitä tarkoitat tuolta!
jo 4. aamu menossa diettiä ja olo on loistava! - : )
Nimetön kirjoitti:
mutta mitä tarkoitat tuolta!
jo 4. aamu menossa diettiä ja olo on loistava!Elikäs kurkkaa yleistä laihdutusta otsakkeen alla olevaa viestiä Suurin pudottaja nimim. lilie.
Löytyy hyvä ruokaohjelma, jossa valmiiksi laskettu kaloritkin.
- emmiina33
olen juuri ite aloittanut panonpudotuksen joka on helppoa, tai eihä se koskaan ole helppoa mutta tukea tässä saapi uskomattoman paljonn. laita sähköpostia mulle nii annan sulle lisätietoa ja mun apuihmisen tiedot varsinki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268