mp3 muistitikkuna?

molempia tarvitseva

Hei, tietäjät. Kertokaapa yksi juttu: jotkin mp3-soittimet ovat muotoiltu suoraan usb-väylään iskettäväksi, ainakin Sonylla ja Creativellä on tällainen malli, samoin iRiver t20fm joka itselleni olisi ykkösvaihtoehto. Voiko näitä ja erityisesti sitä iRiveriä käyttää usb-muistitikkuna ja kuljetella tavanomaisia word- ja excel-tiedostoja työn, kodin ja opiskelupaikan välillä? Koneet ovat suht uusia ja XP home tai professional kaikissa. Kuulin että iRiverissä olisi jotain tämäntyyppistä käyttöä haittaavaa kopiosuojaushäikkää, ja aika vähän nuo muutkaan valmistajat muistikorttiominaisutta lupaavat. Tietäisikö joku ystävällinen nörde miten asiat ovat?

7

619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ati

ainahan sitä voi kokeilla toimiiko... ihan itse, varsinkin jos sinulla on jo jokin mp3-soitin vai ymmärsinkö rivien välistä että olet vasta hankkimassa ja haluaisit sellaisen jossa ominaisuus löytyy jota kaipailet?

• molempia tarvitseva

Olen vasta hankkimassa, ja tuli mieleen hankkia kapistus seuraavalla ulkomaanmatkalla täks-friinä, joten vaihto- ja palautusoikeutta ei käytännössä tule olemaan vaikka myyjältä saisi katteettomia lupauksia laitteen ominaisuuksista. Valmistajien lupaukset ovat tässä asiassa vähän epämääräisiä.

• unna

Kyllä mulla vaan saa kuljetettua vaikka kokonaisen pelin siellä jo vaan mahtuis soitin aattelee vaan että onpas vähän muistia eikä ne ainakaan mulla näy soittimen valikois että sielä olis joku word-tiedosto

• molempia tarvitseva

Mikä laite sinulla on, Unna?

Osaatteko muut kertoa jotain malleja jossa varmasti toimii mm. word- ja excel-tiedostot, tai joitain, johon niitä ei voi tallentaa?

Kiitos,

M

• 1stMacFinn

Siinä sulle sopiva soitin. Toimii myös muistitikkuna. Voit itse valita iTunesin asetuksissa miten paljon muistia varaat muistitikulle ja mitä musiikille.

Ja nythän ne on tosi halpoja.

• mopo3

Sonylla on malli joka osaa saman kuin tuo iRiver, ja valmistajan sivuilla sanotaan selvästi että nuo Wordit ja muut käyvät sellaisenaa.

• ipodi

Ei pyusty käyttämään muita kuin ipdodia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      47
      4097
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      62
      3753
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3288
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3190
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      89
      2154
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2108
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1959
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1939
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      31
      1921
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1844
    Aihe