kuvittelenko turhia

mies susirajalta

No niin,nyt haluisin teidän fiksujen naisten ja miesten mielipiteitä asiastani.Eli olen lämmitellyt yhtä kivaa parikymppistä tyttöä kohta noin 3kk,soitellaan ja lähetellään viestejä,mutta se live tapaaminen on niin vaikeata,aina sillä on jotain menoa kavereitten kanssa,että mulle ei meinaa aikaa herua.3kk aikana olemme nähneet 6kertaa,päätinkin tuossa vähän aikaa sitten et nyt se loppu,antaa olla jos sitä ei kerran näytä kiinnostavan,kun meni taas puihin sovittu tapaaminen ja se päätös piti 3pv kunnes se otti yhteyttä minuun.on luvannu tulla käymään mun luona heti kun aikatauluun sopii asumme siis eripaikkakunnilla jos itse en ole kiinnostunu jostakin naisesta ja se pyytää luokseen käymään niin itse en kyllä menisi vaan sanoisin suoraan et ei nappaa.mut sanokaas onko tämä tyttö nyt kiinnostunu musta vai haluaakos olla vain ystävällinen ja ei halua loukata miespolosta.

10

1704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies eteelästä

Naiset nyt ovat vain tuollaisia, tykkäävät siitä tunteesta joka tulee kun voivat kietoa miehen pikkurillinsä ympärille. Et todennäköisesti ole hänen ainoa "uhrinsa".

Hän ei todellakaan ole kiinnostunut sinusta. Käyttää vain sinua hyväkseen pönkittääkseen omaa itsetuntoaan.

nimim. Kokemuksen äänellä

• nainen melkein susirajalta

Pysy vaan sielä lestissäs.

• mies eteelästä
        nainen melkein susirajalta kirjoitti:

Pysy vaan sielä lestissäs.

Kyllä juttu on niin että jos naisella ei aikaa heru tälle miehelle, vaan on mieluummin omien kavereidensa kanssa - ei naista kyseinen mies liiemmin kiinnosta.

On hyvin yleistä että nainen antaa miehelle turhia toiveita vain pönkittääkseen omaa itsetuntoaan.

Tuntiko susirajan nainen kenties pistoksen omassa rinnassaan?

• nainen melkein susirajalta

Että nainen haluaa ottaa vähän hitaamman startin? Itse jos ajattelen kohdalleni, niin 3kk on todella lyhyt aika. Toisella paikkakunnalla jos asuu, niin voisin ajatella jopa, etten lähtisi tapaamaan toista kuin ehkä kerran kuukaudessa.

Kuinka kaukana nainen asuu? Millä tulee luoksesi? Mikä on hänen taloudellinen tilanteensa? Mitä jos on rahat tiukilla jne ja se vaikeuttaa matkustamista?

Ihmisillä on niin erilaiset suhtautumiset kavereihinsa/ ystäviinsä. Itse en ainakaan odottaisi olevani tärkeysjärjestyksessä kavereiden edellä vasta 3kk tapailun ja yhteydenpidon jälkeen.

Varmaan tyttö on kiinnostunut, jos itsekin ottaa yhteyttä, ehkäpä hän vaan on hitaammin lämpeävää tyyppiä ja haluaa ottaa varman päälle? Hidas eteneminen ainakin takaa sen, että turhanaikuiset pi**un perässä roikkujat putoavat kyydistä ja tositarkoituksella liikkeellä olevat jatkavat vierellä.

Älä ole liian hätäinen, liika intoilu ja tunteiden tunnustaminen heti suhteen alussa karkoittaa monet karkusalle.

• mies susirajalta

Välimatkaa on noin 60km,ja omaa autoa sillä ei ole eli minun on haettava ja taloudellisesta tilanteesta en kauheasti tiedä luultavasti aika tiukkaa kun yksin asuu.Hän ei ole koskaan seurustellut ja on kuulema hiukan sitoutumis kammoinen.Sen verran olen menneisyyttä udellut.

• _P_
        mies susirajalta kirjoitti:

Välimatkaa on noin 60km,ja omaa autoa sillä ei ole eli minun on haettava ja taloudellisesta tilanteesta en kauheasti tiedä luultavasti aika tiukkaa kun yksin asuu.Hän ei ole koskaan seurustellut ja on kuulema hiukan sitoutumis kammoinen.Sen verran olen menneisyyttä udellut.

Jos ei ole paljoa kokemusta seurustelusta ehkä hän on vain epävarma siitä miten tulis käyttäytyä ettei antaisi liian tyrkkyä vaikutelmaa.

• tuo...
        mies susirajalta kirjoitti:

silloin kun itelläni ei ollut paljon kokemusta miehistä, tuo 3kk meni tosi nopeasti. Ja on se vieläkin suht lyhyt aika mulle tutustua uuteen ihmiseen. Mutta mikäli en olisi kiinnostunut eikä ole mitään selkeää asiaa, en itse ottaisi mieheen yhteyttä juuri ollenkaan. Tietenkin jos vaikka vaihdellaan sähköposteja, on kohteliaisuussyistä jossain vaiheessa (parin viikon jälkeen) vastattava. Mutta mikäli on kiinnostunut, haluaa olla yhteyksissä ainakin parina päivänä viikossa. Ei kuitenkaan välttämättä joka päivä, kun on uusi tuttavuus eikä vielä ole varma, voiko toiseen luottaa. Ja ei myöskään kehtaa liian usein olla yhteyksissä.

Tietenkin jos hän oharoi useamman kerran, kannattaa ihan suoraan -lempeästi- kysyä, onko toinen kiinnostunut muuten kuin kaverina. Oletko itse osoittanut kiinnostuksesi suoraan? Voihan olla, ettet ole sanonut tarpeeksi selkeästi, että todella toivot näkeväsi hänet pian ja hän on yhtä epävarma sinun tunteistasi kuin sinä hänen. Joka tapauksessa 3kk on kuitenkin sen verran pitkä aika, että mielestäni voit hyvin ottaa asiat puheeksi.

• mies susirajalta

No sain nyt neidon houkuteltua luokseni noin viikko sit tai se sitä ensin ehdotti,yllätyin siitä melkoisesti.ilta meni ihan mukavasti sain jopa hyvän yön suukonkin:)mut sen jälkeen on tullut taas parit oharit et en oikein tiedä missä mennään.soitellaan ja viestitellään edelleen melki joka päivä vaikka hiukan jo olen suuttunu hänelle kun tule noita ohareita prkl!!!

• toisinpäin

Elikkäs "tapailtu" satunnaisesti lähinnä viikonloppuisin 2 kk:den aikana.Mies ei halua viikolla juuri nähdä eikä soitella.Aikaa on viikonloppuisin.Nyt pari viikonloppua mennyt silleen, että nähty pikasesti.Itse olen hänelle ilmaissut että viihdyn hänen seurassaan hyvin ja nautin todella olla hänen kanssaan.On sanonut että ei välttämättä halua kenenkään kanssa seurustella vaan haluaa olla yksin, mutta mutta kumminkin jostain kumman syystä jos en ota häneen mitään yhteyttä niin jossain vaiheessa minun seura kiinnostaa...
      luulen että tuokin tyttö on kumminkin sinusta kiinnostunut mutta jokin asia (aivan kuten omassakin jutussani) jarruttaa häntä?Anna ajan kulua jos vain jaksat ja jos hän sinua todella kiinnostaa?JOtkut tarvitsevat aikaa sulatella ja miettiä asioita.Ilmaise kiinnostuksesi silleen nätisti jotta hän saa varmuuden että olet kiinnostut, jospa hän siitä rohkaistuisi ja menisi vähän eteenpäin.
      good luck =)

• Mies 22

Monille naisille miehet ovat vain hyötymiseen tarkoitettuja pelinappuloita. Monen naisen synnynnäinen elämänfilosofia kuuluu: "Miehet ovat naisia varten ja naiset itseään varten". Jopa silloinkin, kun nainen on tosissaan kiinnostunut jostakin miehestä hän saattaa leikkiä omia pelejään, eli olla hankala, vaativa ja vaikeasti tavoitettavissa. Tällä tavalla kun voi testata, kuinka tosissaan mies on kiinnostunut. Naiset eivät näe tällaisessa kissa-hiiri-leikissä mitään väärää. Tuomittavaa se on tietenkin silloin, jos joku mies julkeaa menetellä samoin.

En hyväksy sitä naisten ylläpitämää ja miesten kiltisti hyväksymää sääntöä, että miehen täytyy aina ahkeralla kosiskelulla ja piirittämisellä ansaita naisen kiinnostus, kun taas naisen ei tarvitse tehdä mitään oman kiinnostuksensa osoittamiseksi.

Edellä olevan säännön vahvaan asemaan ei kelpaa selitykseksi:

"No kun tytöt kasvatetaan varovaisiksi ja passiivisiksi".

Kuinka moni oikeasti uskoo tähän kuluneeseen fraasiin? Miettikää omaa lapsuuttanne. Kuinkahan monessa suomalaisperheessä oikeasti perinpohjin kasvatetaan lapsia tiettyyn rooliin heidän sukupuolensa mukaan?

Naisten passiivinen ja ylimielinen käyttäytyminen miehiä kohtaan on puhtaasti geeneissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      32
      3257
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe