Montako

rautaa tulessa

Kiinnostaisi tietää monenko kanssa yleensä samaan aikaan vaihtelette viestejä, soittelette tai treffailette ? Jotenkin olen ymmärtänyt, että olisi "suositeltavaa" keskittyä yhteen. Mutta miten sen käytännössä toteutat. jos minä naisena lähetän viestin yhdelle ja hän ei nyt sitten vastaa. Odottelen aikani ja siirryn seuraavaan.Yleensä olen laitellut muutamalle viestin kerrallaan ja niistä on sitten löytynyt pidemmäksi aikaa seuraa tavalla tai toisella. Mielestäni tämä on ihan hyväksyttävää kunhan kertoo asian reilusti kaikille asianosaisille. Vai olenko väärässä ?
Toiset tuntuu haalivan paljon vaan kontakteja ja niihin vastaillaan miten sattuu ja koska huvittaa. Eihän tällaisesta voi syntyä hyvää jälkeä. Mitä mieltä olette porukat.

10

2732

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MörköM

Miespuolisena voisin todeta että yhteydenottoja pitää lähettää kerralla aika monta. Koska n. 3/10 naisista vastaa mitään ja ehkä joka kymmenennen yrityksen kanssa voi syntyä mitään pidenpää keskustelua.
      Aloitteellisilla naisilla voi olla toisin mutta näin se tavallisella miehellä menee.

• vastaaminen

Ilmaisesti onkin aika yleista, että porukat eivät vastaa viesteihin. Tuntuu jotenkin tylyltä. Itse pyrin kyllä aina jotain viestinpoikasta laittamaan vaikka tapaus ei syystä tai toisesta kiinnostaisikaan.
        Vaikka olisi aloitteellinen nainen ei vastaus ole ollenkaan varma. Kuitenkin kaikki valittelee, että miehiä on enemmän. Olisiko niin, että viestejä lähtee sitten samoille miehille enemmän ja heillä onkin vara valita suuremmasta joukosta ?
        Jos näin on, silloin on miehien profiilin "esittelytekstiin" paneuduttava kunnolla, jotta löytyisi ne tavismiehet esille. Koska heidän joukostaan löytyy ne helmet, sen olen todennut.

• Ei tungosta!

Kahdelle kirjoittelen. Muut miehet käyvät vaan profiilia katsomassa mutta eivät jätä kommenteja. Itse olen kommentoinut milloin kenellekin, kehuja lähinnä profiiliteksteistä ja saan yleensä kohteliaan "kiitoskiitos" kommentin mutta siinä kaikki.

Itsellä ei ole kuvaa mutta linkitän sivun josta se näkyy jos joku kiinnostuu.

• miäs123

Yhdelle kerrallaan tulee kirjoiteltua, jos huomaan , että kyseisellä henkilöllä on potentiaalia "syvällisempäänkin" keskusteltuun.

• siitä

minkälaista viestiä tulee.itse vastaan jokaiselle naiselle jotain. vaikka ei kiinnostaisi niin ainakin kiitän viestistä.omasta mielestäni on epäkohteliasta olla vastaamatta mitään.ja jos on samaan aikaan monta jotka vaikuttavat kiinnostavilta niin kirjoittelen heille mutta kerron myös että on enemmän kuin yksi ehdokas..

• tulessa

...nautaa ;)

• Enemmän,kun yksi. Ajan kanssa muut jää pois, kun löytyy se kenen kanssa haluaa pitää tiiviimmin yhteyttä.

• Monelle kirjoitan...

...yhtäaikaa ja joku sieltä sitten erottuu edukseen ja voin jopa suostua tapaamaan...nainen olen...

• Mies.

Kirjoittelen periaatteessa vain yhden kanssa kerrallaan, mutta joskus kun aiempi vastaus viivästyy, saattaa olla kaksikin samaan aikaan keskusteluissa.

• pässi.

tulessa, monta monta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      25
      3202
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1718
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1660
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1487
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1455
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1444
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      27
      1415
    Aihe