Minä olen seurustellut miesystäväni kanssa noin. 3 kk. Alan jo kyllästyä häneen. Kaikki oli aluksi ihan hyvin kunnes paljastui että hän juo heti kun tulee vähänkin rahaa hyppysiin en kestä tätä samoin kun hänen ns. kaverinsa, jotka ovat sattumaltaan naispuolisia. Enkä myöskään sitä että hän lyö poikaansa. Kaiken kukkuraksi olen raskaana hänelle. Se ei puhu minulle kuin kännissä. Haluaisin eron, mutta hän uhkaa viedä vauvan minulta.
Mitä tehdä?
8
1079
Vastaukset
- Tiuku
Millähän perusteella miesystäväsi veisi vauvasi?
Haloo, järki käteen.
Kerrot, että hän lyö poikaansa. Miehesi on toisin sanoen väkivaltainen. Olisikohan syytä ottaa yhteyttä vaikka sosiaaliviranomaisiin. - lapsi
pitää tehdä noin lyhyen seurustelun jälkeen..??..sääli teitä!!
- turmelic
Onnea vaan raskautesi johdosta - kaikesta huolimatta. : )
Jos koet olevasi täysin yksin asioiden kanssa, mene perheneuvojan puheille. Hän osaa vastata kiperiinkin kysymyksiin koskien vanhemmuutta, äidin ja isän oikeuksia jne.
Ei ole hyväksi jäädä suhteeseen, josta ei tunne saavansa mitään ja jonka tulevaisuuden ennusmerkit on nyt jo näkyvissä. Ei tuollaista tyytymättömyyttä ja jopa pelkoa tarvitse sietää, ei varsinkaan raskaana ollessa.
Selvitä yksi asia kerrallaan ja tärkeysjärjestyksessä. Kyllä se arki siitä taas lutviutuu kun et ajelehdi enempää vaan otat aktiivisesti elämäsi ohjat omiin käsiisi.
Pidä hyvää huolta itsestäsi! - vie lapsen?
Miten hän muka voi sinulta viedä lapsen? Tuollaisissa huoltajuuskiistoissa äidit tuntuvat aina olevan etusijalla, miehesi juo (ilmeisesti todella paljon) ja hakkaa poikaansa. Ei hän lastasi voi saada millään. Tuskin saa edes tapaamisoikeutta, ja jos saa niin valvotun sellaisen.
- Nimetön
Siis se äijä lyö poikaansa??? Nyt pistää todella vihaksi!! Mikä sen kundin nimi on? Mä tuun opettaa sille paskalle että lapsia EI jumalauta lyödä ja sä voisit tehdä jonkinlaisen ilmoituksen viranomaisille siitä saastasta!!! Sä oot myös vastuussa alikäisestä jos näet sitä pahonpideltävän!!
- nainen...
Ota yhteys sosiaalitoimistoon ja selvitä tilanne sitä kautta sekä roikkumaan tälläisen kahelin kanssa ei kannata jäädä, joka tapauksessa hän on elatusvelvollinen lapsesta eli kysy itseltäsi haluatko että sinun lastasi/tulevaa vauvaasi lyödään, ei muuta kuin pää kylmänä lähdet kämpästä ja otat yhteyden sosiaaliviranomaisiin ja haet lähestymiskieltoa tarvittaessa, niin minä tekisin:(
- väärin
koulun konetta!!!!
- Hevis84
Kiitos teille ihanille ihmisille vastauksista. Tämä auttoi viemään asioita eteenpäin. Nyt on niin ettei keskustellakkaan enään asioista ei edes vauvasta ehkei hän enään välitä. Pitää vaan minua jonain kotiorjana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi524207Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal693871- 703378
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963290Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1022299- 352188
- 362049
- 242049
- 382029
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231924