Moi!
Tällainen "probleema"… Olen töissä pannut merkille erään mukiinmenevän näköisen miehen, joka kaiken lisäksi SAATTAA olla sinkku (en oo siis varma). Kuitenkin, mä en oo koskaan jutellu ko. ihmisen kanssa enkä tunne häntä siis muuten kun ulkonäöltä. Mut ihan tavallisen oloiselta miekkoselta vaikuttaa. Itse olen kans ihan tavallinen, en mikään missi mutta en kai mikään rumakaan…? Sinkkuunnuttuani puolisen vuotta sitten olen tässä miettinyt, että uskaltaisinkohan lähestyä tätä miestä ensi alkuun vaikka s-postin välityksellä ja varovasti tiedustella, onks hän vapaa ja jos, niin oisko kiinnostunu lähtemään esim. kahville tai jotain? Mä en tajuu, miks mua jännittää tää asia niin paljon, kyllä yleensä oon uskaltanu tehdä aloitteen (tosin hiukan toisenlaisissa olosuhteissa). Se miks tää mietityttää on, että nään häntä töissä käytännössä päivittäin / lähes päivittäin, että jos nolaan itteni niin ompa kivaa sit olla töissä… Niin että mitä miehet ajattelisitte, jos tulis sellainen nimimerkillinen s-posti, jossa teitä pyydettäis ns. treffeille? Vai oisko parempi laittaa jo heti alkuun työsähköpostista reilusti omalla nimellä? Toki jos mies ois vapaa ja kiinnostunut, niin menisin mahd. pian esittäytymään elävässä elämässä, mutta nyt kun en tiiä niin aattelin eka kuulostella nimimerkin takaa tilannetta. Niin että onko se ihan tyhmä ratkaisu? Tai onko ylipäätään moka lähestyä ko. henkilöä, kun en edes tunne häntä muuten kun ulkonäöltä, voinko mä sanoa olevani hänestä sen perusteella kiinnostunut? Mut sama tilannehan se taitaa olla vaikka jossain baarissa, eihän sielläkään tunneta yleensä etukäteen. Niin että hyviä neuvoja, miten toimin jotta hoidan homman tyylikkäästi :) Kiitos!
Vinkkejä?
10
1940
Vastaukset
- ihan..
nimimerkillinen sähköposti, jossa kysyt, että onko hän sinkku ja jos joku kiva tyttö pyytäisi, niin lähtisikö hän vaikka kahville.. Sellaiseen hän joko vastaa rehellisesti tai ei vastaa ollenkaan. Vastaa rehellisesti siksi, että sehän saattaa olla vaikka tyttöystävän testi, jos on varattu. Jos ei vastaa ollenkaan, niin silloin on todennäköisesti varattu. Säilytät kasvosi ja saat selville sen, mitä haluat.
Jos hän vastaa olevansa sinkku ja lähtevänsä ilomielin kaffelle kivan tytön kanssa, niin sitten voit täräyttää omalla nimelläsi, että: No mihin mennään? :D- mitahinmetta
tosimiehena myos sitten valehtelisin olevani sinkku vaikka en olisikaan. on aina kiva tietaa minkalaiset naiset on minusta kiinnostunut.
mita helevettia ? suoraan kysymaan silla siita selviaa - samaa mieltä
mitahinmetta kirjoitti:
tosimiehena myos sitten valehtelisin olevani sinkku vaikka en olisikaan. on aina kiva tietaa minkalaiset naiset on minusta kiinnostunut.
mita helevettia ? suoraan kysymaan silla siita selviaaReilusti vaan omalla nimellä se sähköposti. Kaiken lisäksi sähköposti on ainakin mulle sama kuin joku lähettäisi kirjeen eli yksityisyyttä joista ei puhuta kolmansille osapuolille.
- arvot järjestykseen
samaa mieltä kirjoitti:
Reilusti vaan omalla nimellä se sähköposti. Kaiken lisäksi sähköposti on ainakin mulle sama kuin joku lähettäisi kirjeen eli yksityisyyttä joista ei puhuta kolmansille osapuolille.
mies osoittaa kiinostuksensa sinuun jos on sinusta kiinnostunut. Eli ole silloin tällöin sopivasti oman itsensäsi läsnä ja siellä miss äsinun kuuluukin olla ja jos mies sinusta kiinnostuu niin varmaan hän joko ilmaisee tai sitten jos ei niin silloin ei kannata "vonkua" sen perään.
KAtso niinkuin its sanoit haet apua omaan "sinkuuteesi" etkä miestä suhteeseen. ja siinä on se ero. Tai sitten jos lähetät postia niin kerro se hänelle että haet sinkkuuteen apua koska se sua painaa ja mies osallistuu siihen itse tai ohjaa jonkun toisen "avun " luo tai kehoittaa sinua itseäsi tekemään sille jotain.
Reilu peli on se ainoa oikea . - Alkuperäinen vinkkien pyytäjä
arvot järjestykseen kirjoitti:
mies osoittaa kiinostuksensa sinuun jos on sinusta kiinnostunut. Eli ole silloin tällöin sopivasti oman itsensäsi läsnä ja siellä miss äsinun kuuluukin olla ja jos mies sinusta kiinnostuu niin varmaan hän joko ilmaisee tai sitten jos ei niin silloin ei kannata "vonkua" sen perään.
KAtso niinkuin its sanoit haet apua omaan "sinkuuteesi" etkä miestä suhteeseen. ja siinä on se ero. Tai sitten jos lähetät postia niin kerro se hänelle että haet sinkkuuteen apua koska se sua painaa ja mies osallistuu siihen itse tai ohjaa jonkun toisen "avun " luo tai kehoittaa sinua itseäsi tekemään sille jotain.
Reilu peli on se ainoa oikea .Siis mä en nyt oikein tajunnu...? "Haet apua sinkkuuteesi". Siis tuolla logiikallahan jokainen sinkku hakee ensisijaisesti apua sinkkuuteensa, eihän kumppania suhteeseen -meininkiä voi vielä olla jos ei edes tunne toista. Eka bongataan kiinnostava ihminen, sitten kenties mennään treffeille, toisille ja kolmansillekin, ja sitten vasta aletaan miettiä, että oisko tässä aineksia enempäänkin. Enkä mä todellakaan hae mitään panoa tai hengailuseuraa, ihan oikeeta ihmissuhdetta, mutta ei kai nyt hyvänen aika aloitteiden tekeminen ole kiellettyä!!! Vai pitäsikö mun loppuelämäni oottaa, et joku kiinnostava mies tulee tekemään aloitteen mulle...?? Siis ekan viestini perimmäinen idea oli, että ok, olen sinkkuuntunut puolisen vuotta sitten, mutta nyt toipunu siitä joten oisin valmis taas katselemaan uusia miehiä sillä silmällä (mikä ei kai liene tuomittavaa ja kiellettyä). Ja nyt kun töissä olen bongannut kiinnostavalta vaikuttavan miehen, niin ajattelin vain, että kun tuntuu, että haluaisin tutustua häneen, niin miten voisin hoitaa pakollisen "oletko edes vapaa ja kiinnostunut lähtemään kaffeelle?" -vaiheen nolaamatta itseäni ja suht tyylitajuisesti. Niin että palatakseni alkuperäiseen aiheeseen kiitos noista vinkeistä parille ekalle vastaajalle, oisko vielä jotain muita mielipiteitä? :)
- .....
Mitäs työtä teet ja missä yhteydessä bongailet tätä tyyppiä?
- Alkuperäinen kirjoittaja
Nään häntä vain ruokiksella ruokalassa, oon aikas isossa talossa töissä enkä toistaiseksi ainakaan missään tekemisissä työn puolesta hänen kanssaan :( Ja joskus tullu käytävällä vastaan. Niin että sillähän mä aattelinkin, että onko se ihan tyhmää sanoa, että oon kiinnostunu, kun en ees oo jutellu koskaan sen kanssa...? Mut kuten sanoin, mennäänhän baarissakin ventovieraille juttelee, joten ei kai tää muuten poikkea kun ympäristöltään siitä tilanteesta...
Niin, ja joskus oon koettanu vähän hymyillä sille ja kattoo silmiin kun nään sitä. Mut en tiiä kuvittelenko, mutta joskus se näyttää et se kääntää päänsä pois tai ei kato mua. Eli tarkottaako, ettei vois vähempää kiinnostaa ees vastata hymyyn, vai tarkottaako mitään...? Tunnustan, et löysin sen kotisivut netistä ja siellä sanottiin, et se on sinkku, mutta en tiiä, koska ne sivut on päivitetty (et onks se tieto peräisin vuodelta x). Ja koskaan en oo sillä sormusta nähny, mut eihän se mitään tarkota. Varmaan päästäsin itteni helpolla kun unohtaisin koko jutun! - tänne
Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
Nään häntä vain ruokiksella ruokalassa, oon aikas isossa talossa töissä enkä toistaiseksi ainakaan missään tekemisissä työn puolesta hänen kanssaan :( Ja joskus tullu käytävällä vastaan. Niin että sillähän mä aattelinkin, että onko se ihan tyhmää sanoa, että oon kiinnostunu, kun en ees oo jutellu koskaan sen kanssa...? Mut kuten sanoin, mennäänhän baarissakin ventovieraille juttelee, joten ei kai tää muuten poikkea kun ympäristöltään siitä tilanteesta...
Niin, ja joskus oon koettanu vähän hymyillä sille ja kattoo silmiin kun nään sitä. Mut en tiiä kuvittelenko, mutta joskus se näyttää et se kääntää päänsä pois tai ei kato mua. Eli tarkottaako, ettei vois vähempää kiinnostaa ees vastata hymyyn, vai tarkottaako mitään...? Tunnustan, et löysin sen kotisivut netistä ja siellä sanottiin, et se on sinkku, mutta en tiiä, koska ne sivut on päivitetty (et onks se tieto peräisin vuodelta x). Ja koskaan en oo sillä sormusta nähny, mut eihän se mitään tarkota. Varmaan päästäsin itteni helpolla kun unohtaisin koko jutun!niin katotaan mikä jätkä se siellä luuraa.
- hgfrtyui
Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
Niin, ja joskus oon koettanu vähän hymyillä sille ja kattoo silmiin kun nään sitä. Mut en tiiä kuvittelenko, mutta joskus se näyttää et se kääntää päänsä pois tai ei kato mua. Eli tarkottaako, ettei vois vähempää kiinnostaa ees vastata hymyyn, vai tarkottaako mitään...? Tunnustan, et löysin sen kotisivut netistä ja siellä sanottiin, et se on sinkku, mutta en tiiä, koska ne sivut on päivitetty (et onks se tieto peräisin vuodelta x). Ja koskaan en oo sillä sormusta nähny, mut eihän se mitään tarkota. Varmaan päästäsin itteni helpolla kun unohtaisin koko jutun!no mee ruokalassa "vahingossa" samaan pöytään ja juttele ihan muita asioita. 1 tee kaveri 2. opettele haastattemaan. Kysele vaikka sen mielipiteitä eriasioista
- näin!
hgfrtyui kirjoitti:
no mee ruokalassa "vahingossa" samaan pöytään ja juttele ihan muita asioita. 1 tee kaveri 2. opettele haastattemaan. Kysele vaikka sen mielipiteitä eriasioista
Ei mitään mailailua eikä kande suoraan kysyä, onko sinkku tms. Toi ruokalajuttu mullekin tuli mieleen - siinähän sit kohteliaisuuttaan juttelette, niin ku tapoihin kuuluu. Heitä jotain ajankohtaista, mistä on ollu uutisissa. "Kauhee haloo noussu niistä muhammedin kuvista. Kaveriperhe miettii jo lomamatkan perumista." Tähän tapaan. Siitä se juttu lähtee ja alkaa polveilla eri aiheisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249