Dr. Hauschka - käyttöohjeita?

hansu

Hankin itselleni matkapakkauksen hauschka:n tuotteita, jotta voin kokeilla miltä ne tuntuu.
En ole tosiaan koskaan ennen niitä käyttänyt ja kun illalla niitä kokeilin niin ajattelin että teinköhän nyt oikein... Eli kasvovoidettako otetaan pieni määrä ja sekaan vähän vettä ja sittenkö vaan painellaan kasvoille eikä hierota? Ja sitten se kasvovesi, sitäkin ilmeisesti vaan painellaan kasvoille eikä varsinaisesti pyyhitä sillä kasvoja? Sitten on se kasvoöljy... pysyykö meikki päivällä sen päällä ihan hyvänä, ettei näytä oikein rasvaiselta? Kiitos, ja muitakin vinkkejä otan vastaan kokeneilta käyttäjiltä=)

5

3018

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytti

En kyllä ennen ole tuollaisia ohjeita kuullut. Mutta:Ensin laitat puhd.maidon ja puhdistat sillä ja peset haaleella vedellä, tai pyyhit kasvopaperiin, sitten pyyhit kasvovedellä ja,lopuksi sil.ymp.voide(jos tarviit vielä silm.ymp.voidetta,kun et sanonut ikääsi) ja sitten yövoide. Suunilleen näin se tapahtuu jos näin pikaohjeen antaa.Tsemppiä

• -.-.-.-.-.

Hei Hansu,

http://www.itubiodyn.fi/drhauschka/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=40

Yllä olevalta sivulta löydät kaikki Haushka-tuotteet ja tarkat käyttöohjeet.

Puhdistusvoiteen sekaan tosiaan sekoitetaan vähän lämmintä vettä ja sekoitetaan se juoksevaksi tahnaksi joka sitten hellästi painellaan iholle, annetaan vaikuttaa hetki ja pestään noin kehonlämpöisellä vedellä pois. Hangata ei tosiaan tarvitse.

Kasvovesi painellaan sormilla tai vanulapulla kasvoille puhdistuksen jälkeen. Oikeastihan se on suihkepullossa mutta matkapakkauksessa siinä pienessä lasiampullissa.

Tasapainottava kasvoöljy ei mielestäni ole paras mahdollinen tuote meikin alle - esimerkiksi Kvitten-voide tai kosteusvoide ovat paljon sopivampia siihen. Öljy jättää ihon hieman liian öljyiseksi - maku asia.

Yöksihän Hauschka ei suosittele voiteiden käyttöä mutta itse ja monet muut ovat etenkin talvisin laittaneet yöksikin jotain kevyttä Hauschkan voidetta kuten Kosteusvoidetta. Näin iho ei kuivu liikaa eikä tuotteiden teho myöskään kärsi. Liika kuivuus on saanut monen kasvot tuottamaan miliumeja eli niitä pieniä valkoisia näppyjä joista ei meinaa päästä eroon.

Olen jo vuoden ollut Hausckan tyytyväinen käyttäjä, ikää 26-vuotta ja aion jatkaa edelleen. Ihoni ei koskaan ole ollut näin hyvässä kunnossa :) Lisää Haushka-keskusteluja löytyy paljon mm. Hairstoren keskustelufoorumilta hakusanalla - voit myös kysellä multa lisää - vastailen mielelläni :)

• Hansu

Kiitos paljon vinkeistä, en huomannutkaan että tuolla hauschkan kotisivulla onkin niitä ohjeita. Olen kyllä ollut näin parin päivän kokeilun aikana tyytyväinen tuotteisiin.
        Entä onko sinulla kokemusta hauschkan meikeistä? Minkälaista mahtaa olla esim. meikkivoide?
        kiitos vielä kerran!=)

• vain!
        Hansu kirjoitti:

Kiitos paljon vinkeistä, en huomannutkaan että tuolla hauschkan kotisivulla onkin niitä ohjeita. Olen kyllä ollut näin parin päivän kokeilun aikana tyytyväinen tuotteisiin.
        Entä onko sinulla kokemusta hauschkan meikeistä? Minkälaista mahtaa olla esim. meikkivoide?
        kiitos vielä kerran!=)

Itse käytän äärimmäisen vähän meikkejä mutta ystävilläni on kyllä kokemusta Hauschkan meikeistä.

Laadukkaita ovat nuo
        Hauschkan meikit ja esim. huulipunissa ja luomiväreissä on hyvät pigmentit. Itselläni on Hauschkan ripsari, joka ainakin näin pakkaskeleillä tuppaa lähtemään ripsistä liian helposti eli vähänkin kostuessaan on poskilla. Mutta meikkivoiteeseen, puuteriin, luomiväreihin, huuli- ja poskipuniin tutut ja ystävät on olleet tosi tyytyväisiä.

Itse käytän myös Hauschkan vartalovoiteita: Kvitteniä ja ruusuvoidetta, joista olen tykännyt PALJON.

Hiustuotteet ei ole minua vielä kamalasti vakuuttaneet, mikä johtunee siitä että mulla on pitkät, paksut, taipuisat ja hyvin vaativat hiukset.

Sain noilla Hauschka-tuotteilla tosiaan ihon niin kuulaaksi ja hyväksi ettei edes tee mieli läiskiä päälle paksua meikkiä :) Ripsaria ja puuteria vain :)

• ellen

Dr. Hauschkan kasvohoitotuotteiden käyttöohjeet löytyvät esim. www.drhauschka.comista.

Dr. Hauschkaa käytetään vähän erillä tavalla kuin muita tuotteita käytetään. Kasvojen puhdistusvoiteeseen sekoitetaan hiukan vettä, joka painellaan tai hierotaan ihoon riippuen siitä onko iho rasvainen vai ei. Kavovesi tulisi suihkuttaa suoraan kasvoille ja painella ihoon, mutta itse laitan kasvovettä ihan vanulapulle, jolla käyn kasvot läpi. Kasvoöljyä käytetään vain aamuisin, ja itsellä tämä tuote on ollut aivan mahtava: se pitää kasvot mattana melkein koko päivän. Meikki pysyy myös hyvänä kasvoöljyn päällä. Meikkivoiteena minulla on tohtorin meikkivoidetta, joka ei ole liian pakkelimaista ainetta, vaan juuri sopivan peittävää.

Mutta lisää tietoa tuotteista löytyy tosiaan Dr. Hauschkan englanninkielisiltä sekä suomenkielisiltä sivuilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe