Outoa

Zilda

Jotakin outoa on liikkeellä minun ja "ukkoni" välillä.. olen 19 ja hän 28..
huusin hänelle mustasukkaisuuksissani hänen paneskelevan muita akkoja.. Olimme baarissa.. (baarin ulkopuolella huusin.. tai nalkutin oikeastaan)kuitenkin.. aina kun on muita akkoja ympärillä oli ne hänen kavereitaan tai ei ääni muuttuu kellossa ja alkaa flirtti.. mitään muuta ei teekkään.. ja olo on aivan kamala.

sinä iltana kun huusin hän tapasi vanhan "ystävänsä".. hän selitti että tällä on mies ja lapsi.mitään ei ole tapahtunu ja hän kyllä kertoo ennen kuin tapahtuu.. lähdin kotiin sinä iltana yksin.. koska menin töihin seuraavana päivänä. mies lupasi soittaa minulle heti kun menisi kotiin.. ja niin hän tekikin...

seuraavan kerran kun olin yötä hänen luonaan ... katsoin ihan mielenkiinnosta tämän puhelinta ja siinä oli alastoman naisen kuva, päästä ei näkynyt.. ihan jonkun muun kuin mun.. ja se oli itse otettu. vaivuin epätoivoon.. en ole maininnut mitään siitä kuvasta mutta tuntuu että jotain oli tapahtunut..koska hän peitteli puhelintaan.. niin etten vaan näe sitä..

2-3vkoa on suurinpiirtein kulunut tapahtuneesta.. ja katsoin uudestaan kännykkää. kuva oli vaihtunut... tilattuun kuvaan. mikään välillämme ei ole muuttunut,, ihan hyvin on koko ajan menny. mutta voinko luottaa häneen en tiedä.. tuskin.. olen sanonut hänelle että jos hän on jonkun muun kanssa.. meidän juttu on totaalisesti ohi...

mitä tässä nyt tapahtuu.. koska en tiedä onko mitään edes tapahtunut

4

888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zilda

menin hänen luokseen seuraavana päivänä yöksi.. naiskentelimme.. ja hän pyysi minua vaihtamaan lakanat.. seuraavana aamuna...

• janefonda

Kannattaa unohtaa koko juttu. Jos sinulla itselläsi on hyvä olo miehesi kanssa niin kannattaa satsata noihin kahdenkeskisiin juttuihin Äläkä enää mene kaivelemaan miehesi kännykkää. Näissäkin kirjoituksissa on niin paljon pahaa mieltä tullut noiden kännyköiden tutkimisen jälkeen ettei siihen enää kenenkään kannata lähteä. Sitä mitä silmä ei näe, sitä ei sydän sure.

• can`t believe my eyes
        janefonda kirjoitti:

Kannattaa unohtaa koko juttu. Jos sinulla itselläsi on hyvä olo miehesi kanssa niin kannattaa satsata noihin kahdenkeskisiin juttuihin Äläkä enää mene kaivelemaan miehesi kännykkää. Näissäkin kirjoituksissa on niin paljon pahaa mieltä tullut noiden kännyköiden tutkimisen jälkeen ettei siihen enää kenenkään kannata lähteä. Sitä mitä silmä ei näe, sitä ei sydän sure.

Älä nyt missään nimessä lakaise tuota juttua maton alle! Kissa reilusti vaan pöydälle ja puhumaan! Mieti voitko tosiaan jatkossa elää tuollaisen epäluotettavalta tuntuvan miehen kanssa, joka ei yhtään tunnu kunnioittavan sua ja sun tunteitas? Ansaitset paljon parempaa. Tuntuu kyllä väkisinkin siltä olet miehelle jonkinlainen "pelinappula" tai "varalla". En osaa sua sen kummemmin neuvoa, mut jos oma ukkoni tekisi noin niin tulisi kyllä kengänkuva perseeseen ja vähän äkkiä! en todellakaan jäisi tilanteeseen, jossa minua revittäisiin henkisesti kappaleiksi.

Kaikesta huolimatta - hirveesti voimia ja halauksia sulle!

• suklaanami

olkaa naiset varovaisia älkää uskoko kaikkea mitä mies sanoo puhelimessa oman sain kii pettämisestä ja soitto naiselle paljasti paljon sanoi vain että oli tyhmä kun ei tarkistanut ensin numeroa siitä olisi jo saanut asuinpaikan selville että puhuuko totta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11291
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      60
      9098
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5445
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3680
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3338
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      60
      2698
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2420
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      14
      2073
    Aihe