Uusi viikko...
Paino oli sitten ikävät 98 maanantai-aamuna, niisk ja nyyh, tästä on hyvä jatkaa =) ei kannata itsesääliin nojata kahta minuuttia kauempaa!!
Ja hyvät ihmiset, kyllähän sitä saa joku muukin aloittaa, ei tämä nyt niin pelottavaa ole, kun ovat nuo aikasemmat tippuneet tuonne väärälle sivulle ja laiskana ihmisenä jaksa sellasia päivystää ;)
Kuinkas ihmiset on jaksaneet pakkasten kanssa taistella.. jos ei liiku niin jättääkö ihmiset pisteitä käyttämättä (kyllä, se on väärin jne..) jos omatunto alkaa kolkuttaa??
Pistäkää viestejä, niitä on aina kiva lukea, oli viikko sitten yhtä tuskaa, yhtä paratiisia tai kaikkea siitä väliltä ;)..
Anu
pikku...pikku...bikineihin =)
6
549
Vastaukset
- Tuulikki
Auttakee minua! Vaikka niin pyhästi jokaikinen maanantai vannon ja vakuutan pysyväni pisteissä ja pudottavani painoa, niin olen taas ihan maassa... paino on tainnut jopa nousta (ainakin housut kiristää)! Sunnuntaina olin niin turvoksissa, ettei sormukset irronneet ja kenkiä laittaessani koski nilkkoihin tautisesti!
Alan olla aika epätoivoinen tässä urakassani. Miten ihmismieli voi olla niin heikko (ainakin mulla). Sain ystävättäreni puhuttua ympäri pisteisiin ja hänpä laittoikin äsken viestin pudottaneensa nyt viikossa 2 kg, vaikka on repsahdellut. Pakko yrittää kannustaa häntä eteenpäin, vaikka itse olen purskahtamaisillani itkuun. En muista milloin olen tuntenut itseni näin epäonnistuneeksi. Muutenkin on rahahuolia ja pakkaset ottaa päähän. Auttakeeeee..... :(- Maitotyttönen
Hei vaan kaikille!
Tuo kuulostaa Tuulikki niin tutulta. Itselläni on tuosta viikonloppurepsahduksesta tullut paha tapa. Ja joka maanantai ne samat päätökset teen, mutta mitä edemmäs viikko etenee, sitä vaikeammaksi tulee pysyä pyhissä päätöksissään.
Mulla kanssa oli maanantai taas varsinainen tuskien päivä. Turvotus oli viikonlopun mässäilyn jälkeen valtaisa. Ja senpäs sitten maanantaipunnituksessa sitten huomasin. Siinä viikonlopun aikana oli paino noussut 1,1 kiloa. Ja siitähän se riemu sitten repesi. Kaivoin kuntopyörän vaatehuoneen uumenista ja se onkin nyt saanut kyytiä parina paivänä siihen malliin, että nyt on persus ja reidet ihan pökkelönä. Kävelen siis kuin kunnon cowboy ikään. =) Mutta olo on hyvä, kun on saanut jotain tehdyksi.
Pisteiden laskuun en ole itseäni saanut vieläkään potkittua, mutta muuten ainakin yrittänyt pysyä "siellä päin". Taitaisi olla parempi taas aloittaa puhtaalta pöydältä ja nollata aiemmat tiedot, näyttää aika masentavalta tuo painon jojoilu muutaman hassun kilon sisällä.
Mulla on tässä taas jonkinlainen tsemppivaihe päällä. En sitten tiedä, kuinka kauan se taas kestää. Toivottavasti ainakin viikonlopun yli. Mulla on kauheita ongelmia keksiä keveitä ja herkullisia ruokia. Meillä perjantai on saunapäivä ja saunan jälkeen on ollut tapana tehdä jotain hyvää syötävää ja viettää iltaa telkkua töllöttäen. Ne syötävät on aina vaan olleet jotain tyyliin pizzaa, omatekosia hampurilaisia, tacoja, ranskalaisia, tms. Nyt tekee tosi tiukkaa kehittää siihen tilalle jotain kevyttä. Salaatin popsiminenkaan ei oikein ole mun, saatika isännän laji... =/
Mutta tänään on jo ainakin täällä eteläisessä Suomessa pakkanen mennyt vähän persiilleen ja aurinkokin paistelee oikein nätisti, joten lupasin lähteä töiden jälkeen kaverin kanssa lenkille. Olen tässä taas todennut, kuinka hyvä olo liikkumisesta tulee. Yöunien laatukin on ihan eri luokkaa, tosin aamuisin olen edelleen ihan kuolemanväsynyt ja ylösnousu on yhtä tuskaa. Tuon vireystason kun saisi vielä ylös niin alkaisi näyttää paljon paremmalta. Muutenkin kun on hyvä olo, kun tuosta viikonlopun ällötys-turvotuksesta pääsi eroon.
Taidan tänään illalla kaivella vähän vaatteita kaapin perukoilta. Siellä on paljon ihanuuksia, joihin en mahdu. Eiköhän siitäkin taas saa tsemppiä, kesällä haluan niihin taas mahtua!
Ei muuta kuin jaksamista ja positiivista mieltä kaikille. Kyllähän me täältä taas noustaan jaloillemme, eikös juu?! =) - Maitotyttönen
Maitotyttönen kirjoitti:
Hei vaan kaikille!
Tuo kuulostaa Tuulikki niin tutulta. Itselläni on tuosta viikonloppurepsahduksesta tullut paha tapa. Ja joka maanantai ne samat päätökset teen, mutta mitä edemmäs viikko etenee, sitä vaikeammaksi tulee pysyä pyhissä päätöksissään.
Mulla kanssa oli maanantai taas varsinainen tuskien päivä. Turvotus oli viikonlopun mässäilyn jälkeen valtaisa. Ja senpäs sitten maanantaipunnituksessa sitten huomasin. Siinä viikonlopun aikana oli paino noussut 1,1 kiloa. Ja siitähän se riemu sitten repesi. Kaivoin kuntopyörän vaatehuoneen uumenista ja se onkin nyt saanut kyytiä parina paivänä siihen malliin, että nyt on persus ja reidet ihan pökkelönä. Kävelen siis kuin kunnon cowboy ikään. =) Mutta olo on hyvä, kun on saanut jotain tehdyksi.
Pisteiden laskuun en ole itseäni saanut vieläkään potkittua, mutta muuten ainakin yrittänyt pysyä "siellä päin". Taitaisi olla parempi taas aloittaa puhtaalta pöydältä ja nollata aiemmat tiedot, näyttää aika masentavalta tuo painon jojoilu muutaman hassun kilon sisällä.
Mulla on tässä taas jonkinlainen tsemppivaihe päällä. En sitten tiedä, kuinka kauan se taas kestää. Toivottavasti ainakin viikonlopun yli. Mulla on kauheita ongelmia keksiä keveitä ja herkullisia ruokia. Meillä perjantai on saunapäivä ja saunan jälkeen on ollut tapana tehdä jotain hyvää syötävää ja viettää iltaa telkkua töllöttäen. Ne syötävät on aina vaan olleet jotain tyyliin pizzaa, omatekosia hampurilaisia, tacoja, ranskalaisia, tms. Nyt tekee tosi tiukkaa kehittää siihen tilalle jotain kevyttä. Salaatin popsiminenkaan ei oikein ole mun, saatika isännän laji... =/
Mutta tänään on jo ainakin täällä eteläisessä Suomessa pakkanen mennyt vähän persiilleen ja aurinkokin paistelee oikein nätisti, joten lupasin lähteä töiden jälkeen kaverin kanssa lenkille. Olen tässä taas todennut, kuinka hyvä olo liikkumisesta tulee. Yöunien laatukin on ihan eri luokkaa, tosin aamuisin olen edelleen ihan kuolemanväsynyt ja ylösnousu on yhtä tuskaa. Tuon vireystason kun saisi vielä ylös niin alkaisi näyttää paljon paremmalta. Muutenkin kun on hyvä olo, kun tuosta viikonlopun ällötys-turvotuksesta pääsi eroon.
Taidan tänään illalla kaivella vähän vaatteita kaapin perukoilta. Siellä on paljon ihanuuksia, joihin en mahdu. Eiköhän siitäkin taas saa tsemppiä, kesällä haluan niihin taas mahtua!
Ei muuta kuin jaksamista ja positiivista mieltä kaikille. Kyllähän me täältä taas noustaan jaloillemme, eikös juu?! =)Jos pystyisi pysymään loppuviikon ynnä viikonlopun kaidalla tiellä, aion kyllä palkita itseni ystävänpäivänä. Teen miehelleni jotain oikein hyvää (lue: rasvaista, kermaista ja lihottavaa) ruokaa, se kun raukka joutuu tässä samalla kestämään näitä "laihdutusruokia". Ja jos vanhat merkit pitää paikkaansa, pistää isäntäkin oman kortensa kekoon. Viime ystävänpäivänä oli tehnyt aivan jumalaisen hyvää suklaakakkua. Ja siitähän en sitten kieltäydy!
- Meiju
Moi kaikille!
Ollaanko me nyt vain tällä sivulla, kuten Anu kirjoitti "pikku...pikku..jne"? parempi näin. Mutta oletteko miettineet sitä vaihtoehtoa, että avattais joka maanantai uusi sivu ja merkittäis jälkeen 1.2.3 jne, niin pysyttäis ekasivulla.
Mulla siivouksen myötä lenkit jäi käymättä ja pitihän oluttakin olla, että jaksoi siivota! Nyt on verhoista lähtien käytettu kaikki ulkona ja ihanaa... ei tarvii siivota kuin sitten joskus...
Mutta huomenna aion lähteä sauvakävelylle tai uimaan, kun pakkanenkin on enää vain -16.
Kyllä oli sellaiset pakkaset, että henki höyrysi, kun ulkona liikkui. Mutta Anu, äläpä sure, olet saanut niin paljon kiloja pois että huh huh:) Edelleen onnittelut ja kaikille muillekin. Katselin taulukkoa, ketä olisitte valmiit äänestämään pois, jotka eivät kirjoittele?
Mutta nyt alkaa helmikuun tsemppaus, nyt olemme lähdössä teatteriin!!!- Sara
Nyt varmaan kilot karisee, kun on kippeenä, joten palaamisiin kuun lopulla. Lueskelen välillä juttujanne, kun jaksan. Olis Meiju tossa ollut taas niin hyviä tarjouksia ystäviltäni kevään etelänmatka rientoihin vaan toi selkä taas koko elämän esteenä ;(, vaan, kun bikinit nro 38 menee päälle, niin sitten taas niitä tarjouksia katsellaan :) Tsemppiä typyille.
- Meiju
Sara kirjoitti:
Nyt varmaan kilot karisee, kun on kippeenä, joten palaamisiin kuun lopulla. Lueskelen välillä juttujanne, kun jaksan. Olis Meiju tossa ollut taas niin hyviä tarjouksia ystäviltäni kevään etelänmatka rientoihin vaan toi selkä taas koko elämän esteenä ;(, vaan, kun bikinit nro 38 menee päälle, niin sitten taas niitä tarjouksia katsellaan :) Tsemppiä typyille.
Moi!
Kyllä on tuskien taivalta tää laihtuminen. Viime yökin meni piparix, kun oli nälkäää ja piti tietenkin nousta jotain syömään!
Minua kiinnostaa edelleen Luxemburg, ihania vaatteita ja meikkejä halvalla... terassit jo maaliskussa aukeavat. Oliskos teistä ketään lähtemään matkaseuraksi, ei tartte edes bikineitä... Sara, koeta kestää, vielä se päivä paistaa risukasaankin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1604215Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4163196Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142108Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141770Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51168- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24921- 54896
- 71869