Olen menossa virtsarakon tähystykseen ja pelottaa kovasti. Onko jollakin kokemuksia, millainen tähystys oli, kestikö kauan ja oliko kivulias? Saiko tietoja miltä näyttää, siinä heti? Saisikohan esilääkityksenä rauhoittavaa jos oikein pelottaa?
Tähystyksen pelko
4
591
Vastaukset
- melko kivulias
Olihan se melko kivuliasta, mutta ihan siedettävää kuitenkin. Itse en tarvinnut esilääkitystä mutta varmastikin sellaisen saa jos pyytää. Mulla oli toi tähystys aamusella ja menin sieltä suoraan töihin ja olin ihan normaalisti töissä loppupäivän. Ei se ole niin kamalaa kuin kaiketi kuvittelet, tsemppiä vaan!
- Just relax
Minulle (nainen) tehtiin virtsarakon tähystys. Pelkäsin kuin ruttoa, mutta yksi helpoimpia tutkimuksia...
Eli sinut laitetaan samanlaiseen asentoo tutkimuspöydällä kuin olisit gynekologilla. Suihkauttavat puudutetta alapäähän. Se siitä. Et tunne sitten yhtään mitään.
Kestää muutamia minuutteja.
Mulla oli se ongelma, että tähystyksen jälkeen rakko sen verran ärtyy, että jos suunnittelet meneväsi töihin ko. toimenpiteen jälkeen tai mihin tahansa muualle kuin kotiin, niin unohda!!!
Mene siis suoraan kotiin toimenpiteestä.
Minä jouduin käymään heti pissillä tähystyksen jälkeen (sanoivatkin, että hekä usemmin hätä nyt alkuun tulee). Pissiminen sujui ihan hyvin ja normaalisti.
Mutta sitten... Kotona tuli heti toinen hätä ja tämä sattui kuin olisi ollut pissainfektio. Kirveli niin hurjasti. Soitin asiasta ja minulle sanottiin, että kestää päivän, sitten helpottaa. Eka pissi tuli hyvin, kun oli niitä puudutteita vielä alapäässä.
Hyvin se sujuu! Ihan mukiinmenevä toimenpide. Mutta kantsii siis pysyä kotosalla ko. päivänä.- lisäys
Tietoja saa heti. Ja varmaan rauhoittavaakin, kun vain pyydät. (Pyydä hyvissä ajoin odotellessasi vuoroasi.)
- vastauksista
lisäys kirjoitti:
Tietoja saa heti. Ja varmaan rauhoittavaakin, kun vain pyydät. (Pyydä hyvissä ajoin odotellessasi vuoroasi.)
Kiitos teille,jotka vastasitte. Menen nyt tutkimukseen rauhallisemmalla mielellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534270Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal813953- 703438
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963360Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1022369- 352238
- 362109
- 242109
- 382089
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231984