luomiväri ja rajauskynä. Onko muita hajustamattomia ripsareita kuin lumenen? Tuuheuttavia ja pidentäviä?
Herkille silmille
7
744
Vastaukset
- Tytti
Oriflamella on piilolinssien käyttäjille ja herkille silmille ripsiväri.
- ...
Tytti voisi poistua palstalta oriflamea mainostamasta. Kuka tahansa puolueeton joka on kokeillut näitä tuotteita ei taatusti suosittelisi eteenpäin!
- enkä ole myyjä
... kirjoitti:
Tytti voisi poistua palstalta oriflamea mainostamasta. Kuka tahansa puolueeton joka on kokeillut näitä tuotteita ei taatusti suosittelisi eteenpäin!
Oriflamen herkille silmille tarkoitettua ripsiväriä ja olen siihen todella tyytyväinen...
- mrs spock
Mulla on tuoksuallergia ja tosi herkät silmät. Olen joskus kokeillut niitä lumenen tuotteita, joista sain kumma kyllä ikäviä oireita! Nykyään käytän max factorin meikkejä, eikä ongelmia ole. (Tietysti on riski suositella toiselle jotain merkkiä, kun näistä oireista ei aina voi tietää, mistä ne milloinkin johtuu.) Silmämeikin poistoaineena käytän apteekin avene-sarjan erittäin herkän ihon puhdistusgeeliä. Sitä voi läntätä vaikka aukinaiseen silmään, eikä ärsytä yhtään.
- herkät silmät
Kanebon on ollut tähän astisista paras ja tarkoitan sitä 38 ripsaria.
Markettituotteista olen kokeillut lähes kaikkia ja varsinkin vedenkestävät ovat pahaksi herkille silmille :/ Pitäisi siirtyä taas tuohon kaneboon. Hinta voi tuntua aluksi kovalta, mutta mun silmät tykkää. Ja pysyykin hyvin!- on hajusteeton ja
tehty herkälle iholle tms. sopii herkille silmillekin. Sarjaan on kuitenkin panostettu muutenkin eli ovat aikas hyviä tuotteita. Mulla on ollu muutama eri ripsari, silmienympärysvoidetta, tuoksua ja huulipuna, luomiväriä jne. ko sarjalta.
Apteekki on sitten kans varma valinta -nykyäänhän apteekeista saa joitain meikkejäkin.. - kamu
eikö biotherm ole ihan allergikoille tarkoitettu? kallis mutta hellä ja apteekeissa on jotakin ultra herkille ihmisille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603