Näytä tunteesi

ikävä

Mies ei puhu eikä pussaa. Nyt onkin sitten liian myöhäistä.
Olin naimisissa kun kaikki tapahtui. Omaan vaimoon tunteet olivat muuttuneet viileemmiksi. Tapasin naisen johon rakastuin. Salaiset tapaamiset olivat iloni elämässä. Aina ei tarvittu edes seksiä mukaan vaikka se meillä oli mitä parasta.
Tunteet meni sekaisin ja luulin olevani onnellinen myös vaimoni kanssa. Toinen nainen kyllästyi odotteluun ja salaisiin tapaamisiin.
Erosimme vaimoni kanssa 8kk sitten. Ikävä toiseen naiseen ei katoa. Hänellä on uusi mies ja elämä hymyilee.
Jos saisin aikaa taaksepäin en lähtisi luotasi ikinä pois. Kertoisin rakastavani sinua, olit elämäni nainen.
Moni varmasti miettii kuinka oikein tämä minulle on. onneton luuseri pettäjä
Ottakaa miehet ja naisetkin onni elämäänne ennen kuin on liian myöhäistä. Rakastakaa.

4

1225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja välittäminen

kelpaa? Niin on minulle käynyt, nyt vaan tuskailen näiden tunteiden kanssa, valvon öitä ja mietin, mikä olisi paras ratkaisu. Ehkä sittenkin osoitan rakkauttani ja välittämistäni liikaa, tai sitten kohde on väärä.

• asia

Tämä on varmaan sellainen juttu, että toiset kuten esim. minä kaipaan fyysistä koskettamista, halaamista jne. Samoin itse halaan jne. Mutta jos toinen ei vastaa tähän eikä ole sellaien "fyysinen hiplaaja" niin voi tulla ongelmia. Minä voin oikein huonosti kun ei ole kosketusta, ihmisen kosketusta.
        Minulle ei pelkkä seksi riitä, kaipaan kosketusta.Jos kotoa ei saa hellyyttä niin sitä etsii sitten muualta. Niin se vaan on.....

• kaipasin
        asia kirjoitti:

Tämä on varmaan sellainen juttu, että toiset kuten esim. minä kaipaan fyysistä koskettamista, halaamista jne. Samoin itse halaan jne. Mutta jos toinen ei vastaa tähän eikä ole sellaien "fyysinen hiplaaja" niin voi tulla ongelmia. Minä voin oikein huonosti kun ei ole kosketusta, ihmisen kosketusta.
        Minulle ei pelkkä seksi riitä, kaipaan kosketusta.Jos kotoa ei saa hellyyttä niin sitä etsii sitten muualta. Niin se vaan on.....

mitäpä muuta. Toinen nainen antoi minulle niin paljon. Olin melkein unohtanut miltä tuntui olla onnellinen. Tuntea toisen lämpö rinnalla.
        Miksi en paiskannut vaimoa aikaisemmin pihalle. Itseä saan syyttää.

• ...elämää suurempaa...

Se vain tarvii huomata, ottaa tiukka ote ja pitää lujasti kiinni... ennenkuin on liian myöhäistä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      32
      3257
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe