Epätoivoisesti yritän Painonvartijoiden pisteitä laskea.. Alkuun meni hyvin, mutta nyt repsahtaa. Aina ajattelee että nyt alkaa mutta sitten tulee käsittämätön himo makeaan ja itsehillintä pettää täysin!! Millä mä saisin itteni kuriin?? Kuinka paha on päivä tai kaksi viikossa niin, että repsahtaa, meneekö siinä koko ohjelma plörinäksi ja olet aloituspisteessä??
Katastrofi!!
7
1103
Vastaukset
- -12kg
Menee plörinäksi jos repsahdat. yhtenä päivänä ei ehkä haittaa niinkään mutta kaksikin päivää haittaa mielestäni.
missä tilanteissa itsekurisi pettää? voisit yrittää vältellä tilanteita, joissa tuntuu vaikeelta. kierrä esim kauppojen karkki ym hyllyt kaukaa. Itsellä on tälläkin hetkellä 5 suklaapatukkaa (jotka sain lahjaksi), kilon lakupaketti (tuliaisina laivalta) ja kaksi keksipakettia kaapin pohjalla, poissa silmieni edestä! Jos mulla ne tossa pöydällä olis niin tottakai tekis mieli. Jos telkkarista tulee hampurilaismainos tai suklaamainos niin vaihdan kanavaa heti. jos tuntuu että "Nyt on pakko saada suklaata" niin mieti sitä tavoitetta hetki, ennen kuin laitat sitä suklaata suuhusi. tai sitten käyt vaa'alla. Mulla ei ainakaan tee mieli enää vaa'alla käymisen jälkeen :D
Tsemppiä! Ja yritä vältellä tilanteita joissa itsekuri saattaisi pettää. - hätää ystäväiseni
minä sorrun useasti herkuttelemaan, ainakin viikonloppuisin tulee pisteet roimasti ylitettyä :-)
Mutta sitten taas otan itseäni niskasta kiini ja jatkan taas pisteiden laskua.
Ei kannata niin pilkulleen laskee niitä pisteitä tuijottaa jos tuntuu tökkivän.
Minulla on paino ihan kivasti laskenut,vaikka viikonloppuisin pisteitä en laskekkaan.
Täytyy sitä elämässä olla myös muuta,kun pelkkää kalorien tuijottelua :-)
ylilyönteihin ei kannata mennä eli se yks tai kaksi päivää viikossa voi "herkutella", mutta kohtuus siinäkin ja tervellisyys.
Yritä makeanhimo korvata jollain terveellisellä herkulla,esim. hedelmät,marjat, marjamehut, lusikallinen hunajaa...
tsemppiä ja muista, että kaupat on pullollaan tervellisiä herkullisia ruokia ;-) - Nimmu
et syö tarpeeksi proteiinia. Ylilyönteihin ei kannata mennä siinäkään, mutta esim. raejuusto höystettynä vaikka appelsiinilla (joita nyt on hyviä ja halvalla) täyttää hyvin eikä himot iske kun verensokeri on tasainen.
- Fatass
Laihdutin taannoin parikymmentä kiloa puolessa vuodessa laskemalla Painonvartijoiden pisteitä. Puolivuotinen meni lähinnä sillä tavoin, että viikot laskit kurinalaisesti pisteitä ja sitten aina perjantaisin ja lauantaisin repsahdin :) Että on se laihtuminen näemmä mahdollista repsahduksineenkin - kunhan eivät ole jokapäiväisiä ;) Ja kuten aiempikin kirjoittaja, kehotan syömään proteiinipitoisempaa ruokaa.
- !!!!!
Itselläni menee heti plörinäks koko viikko jos yhtenä päivänä repsahtaa. ylipainoa ei ole paljon ja viimeiset kilot on tosi tiukassa.
Aina kun tekee mieli jotain hyvää niin keksi äkkiä jotain muuta tekemistä mene ulos, lue tee käsitöitä tai mistä sitten tykkäätkin.se vois vähä auttaa jos se syöminen unohtuis. - laihduttaja
Täytyy vaan yrittää käyttää sitä itsehillintää enemmän. Nämä himohetket on kyllä semmosia, että kotona se iskee ja sit vaan löytää ittensä kaupasta ostamasta jotain hyvää. Mulla on kans semmonen tilanne, että viimisiä kiloja jo koitan karistaa eikä välttämättä enää tarvitsiskaan paljoa laskeskella mutta pelko siitä, että paino nousee taas kohta (niin on jo kerran käynyt, tämä on 2. kerta ku pisteillä laihdutan).
Multa on nää ravintoainesysteemit vähän hukassa, onko neuvoja mistä sitä proteiinia sais hyvin??
Miten muuten, kun olen laihduttanut ilman liikuntaa ja kuntosalia harkitsisin aloittaa kiinteyttämiseksi, niin miten pisteitä laskemalla jaksaa rehkiä? Kokemuksia?- -12kg
No oma proteiinipitoinen suosikkini on maitorahka. tai oikeastaan olen nyt nauttinut Ehrmannin maitorahkavalmistetta, koska on jotenkin parempaa koostumukseltaan, ei niin tönkköä kuin tavallinen rahka. Siihen lorauta pikkusen vaikka fun lightia tai sitten laita ananasmurskaa! on hyvää :P ja täyttävää!
Muita proteiinilähteitä ovat tietenkin liha (broiler tai kana ovat hyviä, koska vähärasvaisia), kananmunat ja raejuusto. jos oikein suolaisen ja vähärasvaisen proteiinipaukun haluat niin purkki raejuustoa & tonnikalaa vedessä. Ai että on hyvää :P
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249