Merkkaako teille naisille miehen ulkonäkö? Mua rasittaa kun olen löytänyt kivan miehen, joka on kaikin puolin mukava. Mutta vaikea kuvitella hänen kanssaan yhteistä elämää. Koska haluan hyvännäköisen miehen. Mutta hän ei ole sellainen. Hän on aivan "normaalin" näköinen. Tiedän että nyt tulee kritiikkiä ja paljon. Oikeesti haluisin tästä "ongelmasta" eroon. En todellakaan haluisi tuijottaa ulkonäköä niin paljon mutta en vaan kertakaikkiaan voi asialle mitään. Vaikka kuinka yrittäisin. Tiedän että ulkonäkö ei ole tärkein asia. Vaikka mies onkin sellainen jonka kanssa kehtaisi liikkua. Miten ihmeessä pääsen tästä pikkumaisuudestani eroon? Auttakaa?
Ulkonäkö?
15
2618
Vastaukset
- Tavismies
Onko kyseinen mies oikeasti pahan näköinen, vai kenties pienellä vaivannäöllä muokattavissa hyvännäköiseksi? Usein tekee ihmeitä jos vähän ajaa partaa, siistii kampausta ja laittaa hyvin istuvat vaatteet päälle...
- pinnallinenko?
Ei ole pahannäköinen. Ihan "normaali". Eli ei ruma eikä hyvännäköinen. Pukeutuu ihan siististi. Kampaus on aivan siisti ym. Juuri tämä tässä onkin ongelma. Minun pikkumaisuuteni. Kuvittelen löytäväni jostain vielä jonkun Brad Bitin (vai miten se nimi kirjotetaan)
- ....
pinnallinenko? kirjoitti:
Ei ole pahannäköinen. Ihan "normaali". Eli ei ruma eikä hyvännäköinen. Pukeutuu ihan siististi. Kampaus on aivan siisti ym. Juuri tämä tässä onkin ongelma. Minun pikkumaisuuteni. Kuvittelen löytäväni jostain vielä jonkun Brad Bitin (vai miten se nimi kirjotetaan)
Aika kulahtanut on Bradkin nykyään, mutta rupsahda rauhassa rakkaani.Ei kai ulkonäkö oikeasti voi olla tärkein seikka.
minulle on tärkeää, että miehen ulkonäkö miellyttää minua. Miehen pitää olla hyvännäköinen, minun silmääni miellyttävä. Se, mitä muut hänestä ajattelevat, ei ole tärkeää. Olen ihastunut elämäni aikana hyvin erinäköisiin miehiin, viimeisin ihastukseni on ystävieni mielestä kovin tavallisen näköinen, minusta hän taas on niin kovin söpö:) Mutta siis ei se pelkkä ulkonäkö riitä, on vain tärkeä osa.
Joku aika sitten yritin treffata miestä, joka on myös kovin mukava ja tavallisen näköinen, myös minun mielestä... suhde ei johtanut yhtään mihinkään, hän vain ei herättänyt minussa mitään tunteita, hänen ulkonäössään ei ollut mitään mielenkiintoa herättävää. Eikä mielenkiinto kyllä herännyt tapailunkaan myötä. Olen tapaillut myös todella komeaa miestä, josta myös muut ovat kovin kiinnostuneita. Sekään ei edennyt sen pidemmälle, hänkään ei herättänyt mitään kummempia tunteita minussa, vaikka kiva häntä oli katsella...
Ihastumiseen monesti tarvitaan se visuaalinen ärsyke myös, eli ulkonäön pitää miellyttää. Mutta se ei suinkaan tarkoita sitä, että vain ne kaikista komeimmat ja kauneimmat olisivat niitä, keihin ihastutaan. Toisen vaan pitää miellyttää omaa silmää.
Toki vaikutat pinnalliselta, jos haluat vain ja ainoastaan miehen, joka on yleisillä kriteereillä mitattuna hyvännäköinen ja hylkäät sen takia miehen, joka sitä ei ole, vaikka sinulla olisi voinut olla tunteita häntä kohtaan.- vai onko sittenkin
Nyt mua alkoi arveluttaa. Entä jos olenkin naisenemmistön mielestä se jonka ulkonäössä ei ole mitään mielenkiintoa herättävää... :( Se selittäisi miksei flaksi ole käynyt vuosikausiin.
- Saicculi
En osaisi asiaa paremmin sanoa ******* mainitsi.
Eli "Ihastumiseen monesti tarvitaan se visuaalinen ärsyke myös, eli ulkonäön pitää miellyttää." ja "Miehen pitää olla hyvännäköinen, minun silmääni miellyttävä. , Mutta siis ei se pelkkä ulkonäkö riitä, on vain tärkeä osa.
"
- Jusu.
Jos se kerran noin paljon merkkaa sulle, niin älä missään nimessä näytä sille miehelle, että sä olisit seurustelu mielessä siitä kiinnostunut. Särjet vaan raukan sydämen, jos näytät enemmän, kuin mitä edes olet kiinnostunut. Nyt tiputat koko jutun sinne kaveruus tasolle.
- no mä
ainakin näen hyvännäköisenä sen, johon olen rakastunut/ ihastunut. Tuntees tuskin ovat edes lähelle aitoja, jos noin ajattelet.
- Ihmetyskummitus
..tuli mieleeni, kuin edellisellä. Et sä ap. välttämättä ole ollenkaan pinnallinen.:)Kysymys voi sun kohdallasi olla luultavasti enemmänkin kokonaisuutena kaikista tunnetason asioista suhteessanne, kuten siitä, että miten paljon sä oikeasti sitten tuosta miehestäsi tykkäätkään.
Yleensä jos ihminen on ihastunut/rakastunut, hän näkee tunteidensa kohteen ulkonäön enemmänkin jopa liioitellun ihannoituna, ts. kriittisellä silmällä kumppanin ulkonäköä katsellaan hyvin vähän. Jos sua siis jatkuvasti "sieppaa" joku asia miehesi ulkonäössä, voisit ehkä miettiä, että olisko siellä ajatustesi taustalla kuitenkin myös joitakin muita miehesi käytökseen yleisesti, hänen mielipiteisiinsä tai asenteisiinsa liittyviä juttuja, jotka sua miehessäsi enemminkin häiritsevät, kuin vain hänen ulkonäkönsä. Muistele vaikka niitä alkunne aikoja, kun aloitte seurustella. Häiritsikö sua jo silloin jotkut tietyt jutut miehesi ulkonäössä, vai ovatko nuo tuntemukset tulleet sulle vasta myöhemmin?
Hyvää miestä ei kannata hylätä siinä tapauksessa, että aidosti tykkäät/rakastat. Edellytyksiä onnistuneelle ja tasavertaiselle parisuhteelle ei varmaan kuitenkaan kauheesti ole siinä tapauksessa, jos kumppanin ulkoinen olemus jatkuvasti tuntuu vastenmieliseltä. Kumppanistaan pitää tasavertaisessa parisuhteessa kyetä yleisesti ottaen olemaan ylpeä: siis myös hänen ulkoisesta olemuksestaan.
Mieti asioita ihan rauhassa, ja tsemiä.
- Mies 30+
olisi kiva tietää minkä ikäinen olet? Luulisin että ehkä parinkympin tuntumassa. Kun ikää ja elämänkokemusta tulee lisää niin tietyt turhamaisuudet karsiutuu automaattisesti pois.
- ellu
Sulta puuttuu ilmiselvästi ne rakastuneen ruusunpunaiset lasit. Itse olen auttamattoman ihastunut työkaveriini, joka ei "yleisen" mittapuun mukaan ole hyvännäköinen vaan tosi tavallisen näköinen suomalainen mies.Mutta ne ruusunpunaiset lasit tekee hänestä maailman ihanimman ja söpöimmän miehen. Näin se vaan menee.
- Ikisinkku23v
Tästä oon samaa mieltä. Kun johonkin ihastuu, näyttää hän hyvältä, vaikkei sitä kriittisellä silmällä katsottuna olisikaan. Luonteenpiirteet yms jotenkin heijastuu ulkonäöstä ja sitä ulkonäköä pitää itse rakastuneena ihanteellisena.
Itse myös olen aiemmin ihastunut monen näköisiin miehiin, jotka nykyään ei näytä mun silmissä enää juuri miltään. Ihastuneena ne oli kuitenkin todella HOT.
Nykyään olen vaan jonnekin kadottanut ne ruusunpunaiset lasini enkä näe enää ketään niiden läpi. Mistä löydän lasini?! - ellu
Ikisinkku23v kirjoitti:
Tästä oon samaa mieltä. Kun johonkin ihastuu, näyttää hän hyvältä, vaikkei sitä kriittisellä silmällä katsottuna olisikaan. Luonteenpiirteet yms jotenkin heijastuu ulkonäöstä ja sitä ulkonäköä pitää itse rakastuneena ihanteellisena.
Itse myös olen aiemmin ihastunut monen näköisiin miehiin, jotka nykyään ei näytä mun silmissä enää juuri miltään. Ihastuneena ne oli kuitenkin todella HOT.
Nykyään olen vaan jonnekin kadottanut ne ruusunpunaiset lasini enkä näe enää ketään niiden läpi. Mistä löydän lasini?!Älä huoli, ne on jemma nimisessä piilossa. Kyllä ne taas sieltä löytyy kun aika ja omat fiilikset ovat sopivat.Ne aina välillä katoaa hetkeksi jos niitä on käytetty liikaa. ;-)
- löytyy
Ikisinkku23v kirjoitti:
Nykyään olen vaan jonnekin kadottanut ne ruusunpunaiset lasini enkä näe enää ketään niiden läpi. Mistä löydän lasini?!ja tässä välillä voisit "panetella" miehiä siitä että mihin he ovat ne kadottaneet!! Koska kuitenkin se on miesten syy ettei sinun lasit ole kotona...
- tuosta..
ei kannata mitään kritiikkiä pelätä niinkun tossa sanoit.
joka ainoa muija on tismalleen samanlainen ku sinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073