henkistä väkivaltaa erosi jälkeen?
Taistelu ei ole tauonnut, vedetään vain henkeä ja varustaudutaan...
Onko tuttua?
Miten saan lopun taistelulle, ei ole edes rauhan neuvottelijaa..
Oletko
5
792
Vastaukset
- mitä enemmän
tulee turpaan, sitä enemmän saan energiaa.
- kuin henkinen väkivalta
Ei niin pientä asiaa olekkaan ettei siitä voisi alkaa taittamaan peistä. Se Toinen Osapuoli ei ole vielä kuukauden jälkeen ihan sinut sen asian kanssa että on tullut jätetyksi. Vaikka asia on ollut tiedossa jo monta vuotta että niin tulee vielä käymään koska mitään yhteistä ei ole ja kovin näyttää siltä että ei myöskään tule...
Se on niin sekaisin, niin sekaisin.- sekaisinko?
se toinenkin osapuoli on samaa mieltä että vuosia sitten oli jo asiat siinä mallilla, että ero tulee. Jos ei ollut tietoinen, sinä kuvittelit, että on, niin en yhtään ihmettele, jos viha/katkeruus iskee pintaan jätetyksi tultuaan, aivan luonnollinen reaktio. Olisiko keskinäisessä kommunikoinnissa ollut parantamisen varaa, myös sinun puolelta? Miltähän itsestäsi tuntuisi olisi olla hänen housuissaan? Toivottavasti ymmärrät hänenkin reaktionsa, itselläsi kun taitaa asiat olla tällä hetkellä hyvin, kun pystyit tekemään päätöksen ja jättämään hänet. Onnea valitsemallasi tiellä ;)
- se!
sekaisinko? kirjoitti:
se toinenkin osapuoli on samaa mieltä että vuosia sitten oli jo asiat siinä mallilla, että ero tulee. Jos ei ollut tietoinen, sinä kuvittelit, että on, niin en yhtään ihmettele, jos viha/katkeruus iskee pintaan jätetyksi tultuaan, aivan luonnollinen reaktio. Olisiko keskinäisessä kommunikoinnissa ollut parantamisen varaa, myös sinun puolelta? Miltähän itsestäsi tuntuisi olisi olla hänen housuissaan? Toivottavasti ymmärrät hänenkin reaktionsa, itselläsi kun taitaa asiat olla tällä hetkellä hyvin, kun pystyit tekemään päätöksen ja jättämään hänet. Onnea valitsemallasi tiellä ;)
Oletan tienneen jos olen sanonut usampia vuosia sitten ääneen, ettei meillä ole elämässämme yhteisiä asioita ja mielestäni eroaminen olisi meille molemmille paras ratkaisu.
Samaa sanoin käydessämme yhdessä vaimoni kanssa parisuhdettamme läpi asiantuntijan kanssa.
Luulin tekeväni oikein lapsille jäämällä minulle kylmän naisen kanssa jatkamaan yhteistä elämää. Luulin pystyväni elämään perhe-elämää (mitä se sitten ikinä onkaan) vaikka se teki kipeää joka päivä.
Lopulta katkesi kamelin selkä. Näin kaikkien kärsivän - lapsien eniten.
Nyt tulee jaskaa niskaan... Pitäisi kuitenkin pystyä puhumaan asioista koska edessä odottaa vielä paljon järjesteltävää. Haukkuminen, nälviminen ja vähättely ei vie mitään asiaa eteenpäin. Saan kuulla olevani mielenvikainen sanoessani haluavani pitää lapset asumassa kanssani vanhassa kodissamme.
Vanhempani on läksytetty jo moneen kertaan siitä mitä minä olen tehnyt. Niille on kerrottu minun olevan mielenvikainen ja tarvitsevan hoitoa... Siskoni on haukuttu siitä mitä minä olen tehnyt.
Jotenkin minulle on syntynyt kaikesta tästä sellainen vaikutelma, että Se Toinen Osapuoli on aika sekaisin ja käyttää henkistä väkivaltaa aina ja kaikkeen mihin vain voi.
- Eronnut
voitaisiin jo laskea henkiseksi väkivallaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583