Erosimme n. kk sitten avomieheni kanssa. Hän on alkanut tapailla uutta naista aika intensiivisesti vaikka sanoi, että ei tee samaa virhettä minkä me teimme kun muutimme melkein samoin tein kimppaan. Olemme käyneet läpi muutamia riitoja eron jälkeen, mutta ne on aina sovittu( sovintoja ei tehty suhteemme aikana juuri ikinä).
Eilen harrastimme puhelinseksiä, tänään seksiä..Minulla ovat nyt tunteet sekaisin. En tiedä mitä minun pitäisi ajatella. Mies kuitenkin sanoo, että haluaa "katsoa" tämän uuden suhteen. Hän ei ole pettäjä-tyyppi, mutta kuitenkin nyt minun kanssani..Hän on koko ajan suutahdellut, kun on kuullut minun edes jutelleen jonkun miehen kanssa.. Hän on ristiriitainen, mutta niin ovat myös minun päässäni liikkuvat ajatukset.
Olen nyt itse terapionnut itseni, ja luulen, että tämä yllättävä pieni "takaisin paluun"-halu, on sitomishalua ja sitä, että hänellä on uusi ja minulla ei.. Olo alkoi jo olemaan ok, kunnes nyt tämä seksi... Hän sanoi, että kunhan hommaan sen kämpän ja laitan elämäni kuntoon, niin katsotaan. Mutta yhteenpalaamista ei tapahdu nyt..ehkä puolenvuoden-vuoden aikana. Ja tämän hän sanoi, kun sanoin että olen kerran ajatellut tehneeni virheen hänet jättäessäni.
Haluaako hän yhä olla kanssani vai käyttääkö hän vain hyväkseen tilannetta? Kamala ajatus siitä, että minua kusetetaan taas, juolahti mieleeni..
MItä on mielessä?
1
516
Vastaukset
- Saman kokenut
kuitenkin, mutta kerronpa sinulle että minäkin olin samanlaisessa tilanteessa ja lopulta se meni siihen että sitä jatkui vuosia, elimme erossa mutta meillä oli entisen avomiehen kanssa seksisuhde. Siihen kyllästyy kuitenkin jossain vaiheessa ja lopulta lähes oksensi tapaamistemme jälkeen, inhoin itseäni kun aina suostuin ja halusin häntä. Hänellä oli toinen suhde ja kuitenkin me emme voineet olla erossa kokonaan, lopulta minä pistin kierteen poikki. Nyt on mennyt muutama vuosi ja minulla on takanani jo toinen lyhyt suhde. Vieläkin joskus entinen avomieheni ehdottaa seksiä, mutta nykyisin pystyn sanomaan ei.
Kun toisen on tuntenut kauan ja on paljon yhteistä takana niin on vaikea katkaista välejä kokonaan. Kuitenkin ne pitäisi katkaista heti. Seksi on meidän suhteemme kantava voima, sen avulla siedimme toisiamme pitkään vaikkei enää muuta ollutkaan, siksi kai sitä jatkui aina vaan. Ei ole oikeastaan vieläkään tullut samanlaista "seksikumppania" vastaan, joka vastaisi exääni sillä alueella, mutta on vaan niin paljon muutakin tärkeää.
Toivon sinulle/teille kaikkea hyvää. Mieti tarkkaan mitä teet !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi494123Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal663783- 703308
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963210Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no902181- 352118
- 241979
- 381949
- 321940
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231864