Outoa käytöstä miehiltä

Äskettäin sinkkuuntunut

En tiedä kuuluuko viestini tälle palstalle vaiko muualle, enkä sitä onko aihe jo koluttu sataan kertaan aikaisemmin mutta kysyn silti.
Erosin miehestäni jonka tapasin jo yläasteella, olimme siis yhdessä kymmenen vuotta. Itse erosta on jo kulunut aikaa, oloni on oikein hyvä ja olen jatkanut eteenpäin.
Ystävieni kanssa olen käynyt ulkona paljonkin, en siis erityisesti seuranhakumielessä (tosin jos joku kiinnostava mies löytyy niin loistavaahan se olisi). Miehet kyllä tulee juttelemaan eli kiinnostusta näyttää löytyvän, mutta heti kun kerron opiskelevani lakia miehet ällistyvät ja ihmettelevät asiaa ääneen. Ainakin kaksi miestä ovat sanoneet etten näytä lainkaan oikkarilta(olen siis ihan normaalipituinen ja -painoinen vaalea neito). Tämän jälkeen tapahtuu usein katoaminen paikalta, joskus suoranaisesti mutta yleensä hieman peitellen. Useat näistä tapahtumista ovat tapahtuneet nuorten aikuisten tai opiskelijoiden suosimissa baareissa, eli luulisi ettei näillä miehillä olisi itsetunto-ongelmia tms.
Tuntuu että minut tuomitaan heti tietynlaiseksi ja etten saa edes mahdollisuutta osoittaa olevani mielenkiintoinen persoona ja ettei minulla todellakaan ole kilometrin pituista vaatimuslistaa. Suurin osa puheilleni tulleista miehistä ovat olleet minua kiinnostavia. Koen olevani ihan tavallinen nuori nainen, en nirson oloinen, mutta ehkä hieman ujo. Olen asunut osan elämästäni ulkomailla joten pukeutumistyylini saattaa poiketa suomalaisesta enemmän manner-eurooppalaiseen suuntaan, mutta luulisin ettei sillä ole merkitystä miehille.
Toki kyseessä voi olla sekin etten vaan osaa pelata miesten peliä, sillä olen ollut sinkkuna vasta vähän aikaa. Uskon silti että sama kuvio on toistunut liian monta kertaa. Pitäisikö vain laittaa kaulaan roikkumaan lappu varoittamaan miehiä? Missä ovat kaikki hauskat, fiksut ja ennakkoluulottomat 20 miehet?
Kiitos kaikille jo etukäteen vastauksista

6

1135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen myös

itsetunto-ongelmaisia miehiä riittää

• Alffi-06

..seurassa oikein pyörit, kyllä mulle kävis vaikka tuomari.

• Äskettäin sinkkuuntunut

Helsingin yöelämässä pyörin opiskelukavereiden kanssa lähes joka viikonloppu.
        Kiva kuulla että kaikille ei merkkaa koulutustaso vaan persoona, ei akateemisuus takaa sivistystä toisin kuin moni näyttää uskovan.

• xxxxxxxxxxxxxxx
        Äskettäin sinkkuuntunut kirjoitti:

Helsingin yöelämässä pyörin opiskelukavereiden kanssa lähes joka viikonloppu.
        Kiva kuulla että kaikille ei merkkaa koulutustaso vaan persoona, ei akateemisuus takaa sivistystä toisin kuin moni näyttää uskovan.

Kokeiles piruuttas sanoa, että opiskelet vaikka kansatieteitä tai sitten suuntaat kauppakorkean tai lääkiksen bileisiin.

"Juristen schlehte menschen" vai miten se meni ;)

• ...

Olet pelottava. Koko taustasi, historiasi (ja varmasti myös muu olemuksesi) halveksuu tavallista tappuraista.

• Äskettäin sinkkuuntunut

pointtisi, mutta jos ulkoinen olemukseni halveksuu tavallisia miehiä miksi he sitten vaivautuvat edes tulemaan tekemään tuttavuutta? Kyse on siitä että nämä miehet liukenevat tietyssä vaiheessa keskustelua, ennen kuin saavat lisätietoa minusta. Siisollen he tuomitsevat minut tietynlaiseksi, kuten taisit tehdä sinäkin:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2834
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2511
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1172
    4. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1015
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      124
      1002
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      1000
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      952
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      320
      921
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe