Onko kokemusta?

Kestääkö

Erosimme, nyt tunteet ovat palanneet takaisin ja molemmat yhä välitämme, paljon. Minä olen se jättäjä, ja tein eroa pitkään. Erosin lähinnä sen tähden että olin tunnesolmussa, siitä mitä haluan tehdä elämälläni yms. Rakkaus ei loppunut vaan halu yrittää hiipui. Olemme yhä väleissä, mutta nyt tilanne muuttui, kun päädyimme punkkaan. Tunteita on yhä, mutta...Mies ehti kuitenkin aloittaa tapailun uuden naisen kanssa ja tästä tilanteesta huolimatta haluaa "katsoa tilanteen loppuun" , siis tämän uuden naisen kanssa..

Erosta ei ole kuin kk, ja nainen on ollut kuviossa 2 vkoa..Mitä teen..kuinka voin uskoa tätä? Tuntuu kuin hän ei sittenkään välitä vaan on niin tunnesidoksissa yhä minuun ettei tiedä mitä tehdä. Halu olla minuun yhteydessä on , mutta niin on myös selkeästi isompi halu olla tämän uuden kanssa. Mitä teen..unohdanko ja siirryn eteenpäin? Tuntuu, että odottaminen olisi nyt tuskallista...

2

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaapasija

Miksi ihmeessä erosti, koska et näytä kuitenkaan sitä haluavan ja kerran kun olet miehellesi sanonut haluavasi erota ja toisaalta et haluakaan ja siitä sitten syytät miestä, että ei tiedä, mitä haluaa?

Tunnet nyt sitten msutasukkaisuutta ja haluaisitkin miehesi takaisin, kun hän on aloittanut uuden vaiheen elämässä, eli irtausumisen sinusta.

Yritä selvittää itsellesi viimeisen päälle tarkasti, että ei eroasia ole mikään leikin asia, jolla voi leikitellä, niin kuin teininä "alax taas olee mun kaa ku oot sitteki aivan ihqu".

• Sitä kun tietäisi niinä..

..synkkinä hetkinä kun yöllä makaa toisen vieressä, että sitten kun hän on poissa ei olo siitä parantunutkaan :( Minun ongelmani ovat jossain muualla kuin parisuhteemma (jota enää ei ole)..kunpa olisin sen siis nähnyt jo aiemmin.
      Näin kävi minulle.. Nyt olemme siis hyvissä väleissä, ja tuntuu kuin olisin jo kohta pääsemässä pahimman yli. Mutta olemme siis "väleissä " muutenkin kuin henkisesti. Miehen puheista päätellen, hän ei tiedä mitä ajatella nyt, mutta kannustaa ja on tukena kuitenkin vaikka onkin uusi nainen kuviossa.

No, minulla ei ole kiire uuteen suhteeseen, mutta tuskin jatkan tätäkään. Ei taida auttaa minua lainkaan, enkä halua roikkua miehen perässä, kun hän katsastaa uuden ruohonsa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe