Seurustelin 2v kivan tytön kanssa. Kaikki vaikutti olevan hyvällä mallilla, kunnes viime viikolla sain tietää että tyttöystävä pettää toisen miehen kanssa. Se oli sen tarinan loppu.
Kaksi aiempaakin suhdetta on päättynyt samalla tavalla, eli nainen pettää.
Tätä palstaa lukiessa yleensä kirjoitetaan että mies on se pettävä osapuoli. Mitä omalle kohdalleni on sattunut, on aivan päinvastoin.
Onko se teidän naisten mielestä aivan kohtuuton pyyntö että parisuhteessa oltaisi rehellisiä ja uskollisia??
Menee todellakin usko siihen aitoon rakkauteen ja tuntuu että miksi aloittaa suhdetta kun aina käy näin.
Aivan toivotonta :(
toivotonta(ko)?
11
1825
Vastaukset
- .......
Pettäjiä löytyy naisista ja miehistä,kaiken kokoisista ja ikäisistä.Sinun kohdalle vaan on sattunut tällaisia...ikävämpiä tapauksia.Älä lannistu!Todellista rakkautta on ihan varmasti olemassa,myös sinulle ;) Onni vielä tulee.Siihen asti,anna tuollaisten tunteettomien jäädä omaan arvoonsa.Pidä lippu korkealla!
- n 23
oon tullut siihen tulokseen ettei miehet rakastu ollenkaan, haluavat vaan kodinhoitajan ja vakipanon ettei tarvi itse tehdä mitään tai vaivautua baariin etsimään hoitoa. Miehet joihin oon törmänny ei välitä mistään eikä kestään, paitsi tietty itsestään. Kyynistä on joo mutta tällaiset kokemukset mulla. Tsemppiä sulle!
- ehkä..
annoin itsestäni sellaisen kuvan mutta en sitä kylläkään pohjimmiltaan olut.petetyksi tulin ja nyt vaikka kuinka olen puhunut niin ei mikään auta saamaan hänen mieltään muuttumaan.en osannut näyttää rakkautta häneen ja saan siitä itse kärsiä.tyttönen on muuten saman ikäinen kuin sinä jos toi 23V pitää paikkaansa
- n 23
ehkä.. kirjoitti:
annoin itsestäni sellaisen kuvan mutta en sitä kylläkään pohjimmiltaan olut.petetyksi tulin ja nyt vaikka kuinka olen puhunut niin ei mikään auta saamaan hänen mieltään muuttumaan.en osannut näyttää rakkautta häneen ja saan siitä itse kärsiä.tyttönen on muuten saman ikäinen kuin sinä jos toi 23V pitää paikkaansa
tarkoitus kommentoida omaa tilannettasi, vaan sanoa että näin kurjia kokemuksia mulla on. Suhteeni olivat pitkiä, jos nyt yli kahden vuoden suhteita tällä iällä pitää pitkinä. Hyväksikäytetty olo jäi näistä miehistä mutta kai tästä kaikesta viisastuu.
En siis näillä kokemuksilla todellakaan yritä neuvoa vaan ajattelin piristää sillä että täällä menee varmaan huonommin:)
- m25.
Ehkä todellakin kohdalleni on vaan sattunut tälläisiä tapauksia. Kuitenkin tälläinen lannistaa ja muuttaa asennetta parisuhdetta kohtaan, eli muuttaa ihmistä. Jo viime suhteessa tälläinen ajatus pyöri ja ihme kyllä kun sain soiton tytön lähipiiristä ja tiedon pettämisestä niin se ei tullut yllätyksenä eli olin valmistautunut henkisesti tälläiseen. Se tässä pelottavaa onkin. Jos tieto pettämisestä aiheuttaa tälläisen reaktion "jaa, olipa yllätys taasen" niin kai lukuisat pettämiset ovat jotain negatiivista saaneet aikaan :(
- väsähtänyt
En halua ollenkaan vähätellä tunteitasi ja tai syyttää sinua: varmasti tuntuu pahalta. Oletko kuitenkaan koskaan mennyt itseesi, ja ajattelut, josko provosoit tyttöystäviäsi pettämiseen.
Jos olet esimerkiksi sairaalloisen mustasukkainen, aloitekyvytön tai vannotat koko ajan uskollisuuden merkitystä puheissasi, naisille voi tulla paha ja ahdistava fiilis. Kyllä minun mielestänikin uskollisuus on TÄRKEÄÄ, mutta esimerkiksi aviomiehelleni tuntuu olevan aivan sama, miten liitossa käyttäydytään, kunhan vaan ollaan uskollisia. Vaikka hän käyttäytyy todella kiukuttelevasti, itsekkäästi ja lähes sikamaisesti, hän luulee olevansa vuoden mies, kun ei petä. Ja toisaalta, eipä hänen peräänsä kyllä sattuneesta syystä niin paljon vilkuillakaan.
Älä nyt ota nokkiisi, mutta tahdon vaan muistuttaa, että jos aloitat suhteen pettymyksistäsi huolimatta, niin älä tukahduta ja vangitse tyttöystävääsi ylenpalttisella uskollisuusvannotuksella ja "mä en sitten ikinä hyväksy" -puheilla yms. Noi jutut ajavat ennen pitkää pakoon vieraan miehen syliin. - valinta2006
Hei, kato tarkemmin kun valitset seuraavan tyttöystävän. Elä kunnolla tää eroprosessi läpi, ja sit etsit kunnollisen tytön. Ei kannata luottaa johonkin sokeaan kohtaloon, vaan kannattaa katsoa vähän nenäänsä pidemmälle. Nyt sä osaat olla jo hiukan tarkempi kumppanin suhteen.
Mulle on käynyt ihan just samalla tavalla. Lopulta mä uskalsin elää kunnolla eroprosessin läpi, ja kuinka ollakkaan... en törmännyt siihen oikeaan, koska huomasin kuinka kivaa on olla ihan yksikseenkin. Olen siis valinnut tämän elämäntavan, koska se sopii minulle. Kannattaa muuten miettiä tarkkaan minkätakia sä kumppania yleensä etsit? - n 23
väsähtänyt kirjoitti:
En halua ollenkaan vähätellä tunteitasi ja tai syyttää sinua: varmasti tuntuu pahalta. Oletko kuitenkaan koskaan mennyt itseesi, ja ajattelut, josko provosoit tyttöystäviäsi pettämiseen.
Jos olet esimerkiksi sairaalloisen mustasukkainen, aloitekyvytön tai vannotat koko ajan uskollisuuden merkitystä puheissasi, naisille voi tulla paha ja ahdistava fiilis. Kyllä minun mielestänikin uskollisuus on TÄRKEÄÄ, mutta esimerkiksi aviomiehelleni tuntuu olevan aivan sama, miten liitossa käyttäydytään, kunhan vaan ollaan uskollisia. Vaikka hän käyttäytyy todella kiukuttelevasti, itsekkäästi ja lähes sikamaisesti, hän luulee olevansa vuoden mies, kun ei petä. Ja toisaalta, eipä hänen peräänsä kyllä sattuneesta syystä niin paljon vilkuillakaan.
Älä nyt ota nokkiisi, mutta tahdon vaan muistuttaa, että jos aloitat suhteen pettymyksistäsi huolimatta, niin älä tukahduta ja vangitse tyttöystävääsi ylenpalttisella uskollisuusvannotuksella ja "mä en sitten ikinä hyväksy" -puheilla yms. Noi jutut ajavat ennen pitkää pakoon vieraan miehen syliin.Mielenkiintoista juttua provosoinnista pettämiseen, vaikka viestisi asiallinen olikin. Mun on vaikeaa uskoa että joku voidaan provosoida pettämään, olen aina ajatellut että pettäjät jotka pettää yhtä pettää myös toista ja se siitä. Eli kiva että avasit uuden näkökulman mulle tähän asiaan, tätä täytyykin miettiä...
- m25.
valinta2006 kirjoitti:
Hei, kato tarkemmin kun valitset seuraavan tyttöystävän. Elä kunnolla tää eroprosessi läpi, ja sit etsit kunnollisen tytön. Ei kannata luottaa johonkin sokeaan kohtaloon, vaan kannattaa katsoa vähän nenäänsä pidemmälle. Nyt sä osaat olla jo hiukan tarkempi kumppanin suhteen.
Mulle on käynyt ihan just samalla tavalla. Lopulta mä uskalsin elää kunnolla eroprosessin läpi, ja kuinka ollakkaan... en törmännyt siihen oikeaan, koska huomasin kuinka kivaa on olla ihan yksikseenkin. Olen siis valinnut tämän elämäntavan, koska se sopii minulle. Kannattaa muuten miettiä tarkkaan minkätakia sä kumppania yleensä etsit?Olenkin yrittänyt olla tarkka valinnoissa, muttei se näy tuottavan toivottavaa tulosta.
Aiemmin joku kirjoitti tuntomerkkejä provosoinnista, voin sanoa hyvällä omallatunnolla etten tunnista ainuttakaan listasta.
En varsinaisesti ole koskaan etsimällä etsinyt ketään, kohdalle on vain sattunut.
Täytyy viettää ilmeisesti hetken tietoista sinkkuelämää ja katsoa joskus parisuhdetta uudestaan, nyt tuntuu ettei jaksa - väsähtänyt
n 23 kirjoitti:
Mielenkiintoista juttua provosoinnista pettämiseen, vaikka viestisi asiallinen olikin. Mun on vaikeaa uskoa että joku voidaan provosoida pettämään, olen aina ajatellut että pettäjät jotka pettää yhtä pettää myös toista ja se siitä. Eli kiva että avasit uuden näkökulman mulle tähän asiaan, tätä täytyykin miettiä...
Psykologiassa on olemassa käsite "stigma", joka tarkoittaa nk. polttomerkkiä. Jos koululapseen suhtaudutaan negatiivisesti, ja hänen uskotaan päätyvän kouluhäiriköksi, hänestä tulee sellainen. Jos ihmiselle viestitetään, ettei häntä arvosteta, ihmisestä tulee alisuoriutuja. Jos osoittaa käyttäytymisellään, ettei luota puolisoon, hänestä tulee todennäköisesti epäluotettava.
Mitä syytä sinulla on olla luottamuksen arvoinen, jos sinua epäillään jatkuvasti? Jos uskollisuuttasi epäillään aiheettomasti, niin eikö olisi joskus vapauttavaa todeta: olit oikeassa, menin ja petin sinua.
Tämä asia on hyvin hankala selittää, ja ajatukseni kuulostaa äkkiseltään järjettömältä. En myöskään missään tapauksessa syytä alkuperäistä kirjoittajaa epäluuloiseksi jankuttajaksi. Usein ihmisestä vaan tulee epäluuloinen ja "varmistelija", jos matto vedetään liian monta kertaa jalkojen alta.
Eli asenteillasi - näkyvillä ja näkymättömillä - ohjailet ihmeellisen paljon ympäristösi käyttäytymistä.
- Nimetön
Niin olisiko tosiaan liikaa pyydetty, että mies kuusikymppisenä voisi olla uskollinen. Onhan elettyä, hyvääkin elämää ollut yli 30 vuotta.Senkö kaiken voi heittää jonkun seksin puutteessa olevan iäkkään (!!! , siis ei mikään nuori kaunotar!!)rouvashenkilön takia?Mitä on odotettavissa? Itse olen siis kokenut miehen taholta pettämisen, mutta leväperäisyyttä on kummassakin sukupuolessa. Kaipa tasa-arvo on niin pitkällä, että naiset jopa tekevät alotteita tässäkin asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073