jo takaisin, ei täällä enää olla vihaisia
Yrmio
18
2072
Vastaukset
- naisilta ja muilta
oikeustajuisilta. Emme kaipaa Yrmiota takaisin, ellei hän opi olemaan kirjoittamatta naisista halveksuvasti. Ketään ei myöskään kiinnosta hänen jokapäiväiset kirjoittelut pienen kikkelinsä koosta. Vaikka se onkin hänelle kompleksi, niin ei sitä jaksa koko ajan kuunnella. Tyhmintä, että ihminen kirjoittelee vielä kuvansa kanssa tuollaisia tyhmyyksiä.
kukaan ei ensinnäkään pakota lukemaan yhtäkään juttua täällä ja toisekseen joka vitun asiaa ei tarvi ottaa niin kuoleman vakavasti eikä varsinkaan henk.kohtaisesti.Pitäiskö tän palstan kaikkien kirjoitusten olla sit sun mielestä toisten perseen nuolemista ja mielistelyä päivästä toiseen (Hossi hoitaa sen homman aika kunnialla jo kaikkien muitten puolesta)?? Ja jos mua ei kiinnosta jonku nimimerkin jutut vitunkaan vertaa niin silloin mä en yksinkertaisesti lue niitä ja sillä hyvä.
ps.loppupeleissä mä oon heittäny suht.vähän pippeli-läppää viimeaikoina,miks vitussa sä oot noin kiinnostunu meikäläisen jalkovälistä,get a life.- ja työtön
yrmio kirjoitti:
kukaan ei ensinnäkään pakota lukemaan yhtäkään juttua täällä ja toisekseen joka vitun asiaa ei tarvi ottaa niin kuoleman vakavasti eikä varsinkaan henk.kohtaisesti.Pitäiskö tän palstan kaikkien kirjoitusten olla sit sun mielestä toisten perseen nuolemista ja mielistelyä päivästä toiseen (Hossi hoitaa sen homman aika kunnialla jo kaikkien muitten puolesta)?? Ja jos mua ei kiinnosta jonku nimimerkin jutut vitunkaan vertaa niin silloin mä en yksinkertaisesti lue niitä ja sillä hyvä.
ps.loppupeleissä mä oon heittäny suht.vähän pippeli-läppää viimeaikoina,miks vitussa sä oot noin kiinnostunu meikäläisen jalkovälistä,get a life.Yrmio on luuseri, juoppo, naistenhakkaaja ja työtön. Ala tekemään itsellesi parempaa elämää ja lopeta viinarallit.
ja työtön kirjoitti:
Yrmio on luuseri, juoppo, naistenhakkaaja ja työtön. Ala tekemään itsellesi parempaa elämää ja lopeta viinarallit.
kahta viimeistä en myönnä :-)
- .....
yrmio kirjoitti:
ps.loppupeleissä mä oon heittäny suht.vähän pippeli-läppää viimeaikoina,miks vitussa sä oot noin kiinnostunu meikäläisen jalkovälistä,get a life.Harmi, että itsekin menin sinua kehumaan lukematta sitä raiskaus-kirjoitusta. Mutta tosiaan asia ratkeaa sillä, etten enää lue viestejäsi tämän jälkeen. Jokaisella oikeus mielipiteeseen, mutta myös oikeus olla sulattamatta kaikkea ja hymistelemättä maireana.
- Lii
yrmio kirjoitti:
ps.loppupeleissä mä oon heittäny suht.vähän pippeli-läppää viimeaikoina,miks vitussa sä oot noin kiinnostunu meikäläisen jalkovälistä,get a life.Sun pitäis opetella erottamaan ne vakavat aiheet kevyempien joukosta, jotta voit vältellä osallistumista sellaisiin keskusteluihin, joissa mielipiteen perusteluksi tarvitaan muitakin kuin "mulla on pieni kikkeli"-fraaseja ja lapsellista "hyökkäys on paras puolustus"-asennetta. Vaikka raiskaus sijoittuisikin sun pienessä mielessäsi "hällä väliä"-maastoon, niin olisi kohteliasta pitää suuta edes hieman pienemmällä tällaisten (rankkojen) asioiden suhteen, joista et mitään ilmiselvästi tiedä.
Perseen nuoleskelijoita ei tälle palstalle kaivata yhtään lisää, pieni sisäpiiri hoitaa kyllä sen toistensa lipittämisen ihan kiitettävästi! Nyt on näköjään perustettu jopa jonkinlainen pro-Yrmio-liike, joka jostain kumman syystä jaksaa fanittaa sun vittumaisia ja aina yhtä kyynisiä juttuja. Hurja lynkkausporukka on heti takomassa maanrakoon muukalaista, joka kehtaa kyseenalaistaa sun ns. huumorin!
PS. Oot kyllä sen verran tehokkaasti kuuluttanut noita sun miehuutesi mittoja, että heti ekaksi nähdessäni nimimerkkisi tulee minunkin mieleeni pieni mulkku. Oot sen maineen ihan itse luonut, turha sitä tässä vaiheessa porata. Lii kirjoitti:
Sun pitäis opetella erottamaan ne vakavat aiheet kevyempien joukosta, jotta voit vältellä osallistumista sellaisiin keskusteluihin, joissa mielipiteen perusteluksi tarvitaan muitakin kuin "mulla on pieni kikkeli"-fraaseja ja lapsellista "hyökkäys on paras puolustus"-asennetta. Vaikka raiskaus sijoittuisikin sun pienessä mielessäsi "hällä väliä"-maastoon, niin olisi kohteliasta pitää suuta edes hieman pienemmällä tällaisten (rankkojen) asioiden suhteen, joista et mitään ilmiselvästi tiedä.
Perseen nuoleskelijoita ei tälle palstalle kaivata yhtään lisää, pieni sisäpiiri hoitaa kyllä sen toistensa lipittämisen ihan kiitettävästi! Nyt on näköjään perustettu jopa jonkinlainen pro-Yrmio-liike, joka jostain kumman syystä jaksaa fanittaa sun vittumaisia ja aina yhtä kyynisiä juttuja. Hurja lynkkausporukka on heti takomassa maanrakoon muukalaista, joka kehtaa kyseenalaistaa sun ns. huumorin!
PS. Oot kyllä sen verran tehokkaasti kuuluttanut noita sun miehuutesi mittoja, että heti ekaksi nähdessäni nimimerkkisi tulee minunkin mieleeni pieni mulkku. Oot sen maineen ihan itse luonut, turha sitä tässä vaiheessa porata.niin,ja haista vittu kaupan päälle.Älä kuule kultapieni ylennä itseäs yhtään mua ylemmäs ainakaan älykkyyden osalta sillä voin luvata että turpaan tulee 10-0.Ja mä kyllä pystyisin keskustelemaan kuivakan asiallisesti aiheesa kuin aiheesta mutta kerro tyhmälle mikä vitun järki siinä taas ois,normaalit keskustelut hoidetaan yleensä oikeiden ihmisten kanssa kasvotusten.Sitäpaitsi loppupeleissä oon heittäny tota kikkeliLÄPPÄÄ aika harvaan keskusteluun mut näköjään sulle ei jää kuin mulkut mieleen (mitä se taas kertoo sinusta).Mulla oo mtn. väliä mitä esim sulla tulee mieleen ekaks tai edes tokaks musta koska tää on vain ventovieraiden ja kasvottomien ihmisten paskanjauhantapaikka,vielä vähemmän mua kiinnostaa noin kuivan ja huumorintajuttoman ihmisen mielipide tai ensimmäinen ajatus musta.Bye bye baby...
- Lii
yrmio kirjoitti:
niin,ja haista vittu kaupan päälle.Älä kuule kultapieni ylennä itseäs yhtään mua ylemmäs ainakaan älykkyyden osalta sillä voin luvata että turpaan tulee 10-0.Ja mä kyllä pystyisin keskustelemaan kuivakan asiallisesti aiheesa kuin aiheesta mutta kerro tyhmälle mikä vitun järki siinä taas ois,normaalit keskustelut hoidetaan yleensä oikeiden ihmisten kanssa kasvotusten.Sitäpaitsi loppupeleissä oon heittäny tota kikkeliLÄPPÄÄ aika harvaan keskusteluun mut näköjään sulle ei jää kuin mulkut mieleen (mitä se taas kertoo sinusta).Mulla oo mtn. väliä mitä esim sulla tulee mieleen ekaks tai edes tokaks musta koska tää on vain ventovieraiden ja kasvottomien ihmisten paskanjauhantapaikka,vielä vähemmän mua kiinnostaa noin kuivan ja huumorintajuttoman ihmisen mielipide tai ensimmäinen ajatus musta.Bye bye baby...
Aah, ymmärtäisitkö minua paremmin, jos joka toinen sana viesteissäni olisi vittu? Valitettavasti arvostan enemmän ÄLYKÄSTÄ HUUMORIA, sääli, jää ilmeisesti hyvät naurut saamatta. (Siinä muutes 2 sanaa, siis nuo isolla kirjoitetut, jotka eivät liity millään tavalla sinuun tai juttuihisi, kultapieni :) Tosiaan, jos ei kirjoituksistasi jää muuta mieleen kuin mulkut ja uhoaminen, niin onkohan vika oikeasti minussa... Vai kenties siinä niin kehutussa verbaalisessa lahjakkuudessasi (käsittää yleisimmin sanat "pieni" ja "vittu"? :) BTW, mieti kaksi kertaa, haluatko tosissaan haastaa minut älyllisesti? Oon jo kerran puhunut sulle jauhot suuhun, mutta jos revanssia kaipaat niin sopii mulle täydellisesti!
PS. Puhut paljon, mutta vähän asiaa. Kyllä se mulkun koko taitaa olla mielenkiintoisin infonpätkä viesteissäsi. (HUOM. "pätkä" lisätty tarkoituksella, huomaatko, huumoria ilman "vittu"-sanaa ;) Lii kirjoitti:
Aah, ymmärtäisitkö minua paremmin, jos joka toinen sana viesteissäni olisi vittu? Valitettavasti arvostan enemmän ÄLYKÄSTÄ HUUMORIA, sääli, jää ilmeisesti hyvät naurut saamatta. (Siinä muutes 2 sanaa, siis nuo isolla kirjoitetut, jotka eivät liity millään tavalla sinuun tai juttuihisi, kultapieni :) Tosiaan, jos ei kirjoituksistasi jää muuta mieleen kuin mulkut ja uhoaminen, niin onkohan vika oikeasti minussa... Vai kenties siinä niin kehutussa verbaalisessa lahjakkuudessasi (käsittää yleisimmin sanat "pieni" ja "vittu"? :) BTW, mieti kaksi kertaa, haluatko tosissaan haastaa minut älyllisesti? Oon jo kerran puhunut sulle jauhot suuhun, mutta jos revanssia kaipaat niin sopii mulle täydellisesti!
PS. Puhut paljon, mutta vähän asiaa. Kyllä se mulkun koko taitaa olla mielenkiintoisin infonpätkä viesteissäsi. (HUOM. "pätkä" lisätty tarkoituksella, huomaatko, huumoria ilman "vittu"-sanaa ;)baby...
- Lii
yrmio kirjoitti:
baby...
Siis tajuat VIHDOIN vihjeen ja häivyt tältä palstalta? Hallelujaa :)
- .....
yrmio kirjoitti:
niin,ja haista vittu kaupan päälle.Älä kuule kultapieni ylennä itseäs yhtään mua ylemmäs ainakaan älykkyyden osalta sillä voin luvata että turpaan tulee 10-0.Ja mä kyllä pystyisin keskustelemaan kuivakan asiallisesti aiheesa kuin aiheesta mutta kerro tyhmälle mikä vitun järki siinä taas ois,normaalit keskustelut hoidetaan yleensä oikeiden ihmisten kanssa kasvotusten.Sitäpaitsi loppupeleissä oon heittäny tota kikkeliLÄPPÄÄ aika harvaan keskusteluun mut näköjään sulle ei jää kuin mulkut mieleen (mitä se taas kertoo sinusta).Mulla oo mtn. väliä mitä esim sulla tulee mieleen ekaks tai edes tokaks musta koska tää on vain ventovieraiden ja kasvottomien ihmisten paskanjauhantapaikka,vielä vähemmän mua kiinnostaa noin kuivan ja huumorintajuttoman ihmisen mielipide tai ensimmäinen ajatus musta.Bye bye baby...
Se näyttää olevan niin, että Yrmio saa sanoa mitä tahansa ja se on sitten muka huumorintajuisuutta. Yrmion tekstit ovat pelkkää pilkkaamista ja naisten halveksuntaa, eivät mitään huumoria. Tyhmä ihminen laittaa vielä kuvansa esille.
- Reaper.
yrmio kirjoitti:
ps.loppupeleissä mä oon heittäny suht.vähän pippeli-läppää viimeaikoina,miks vitussa sä oot noin kiinnostunu meikäläisen jalkovälistä,get a life.Yrmio on selvä esimerkki siitä mitä alkoholi tekee aivoille. Ne vähäisetkin solut kuolee pois.
Reaper. kirjoitti:
Yrmio on selvä esimerkki siitä mitä alkoholi tekee aivoille. Ne vähäisetkin solut kuolee pois.
niitä on vielä todennäköisesti enemmän kuin teikäläisellä kun et tuon kummallisempaa vittuilua keksinyt.
- Jynskyti
Yrmio kirjoittaa suoraan niin kuin suurin osa miehistä ajattelee. Minua ainakin vituttaa kaiken maailman kaunistelut ja paskan jauhamiset, jota etenkin täällä paljon harrastetaan. Naiset eivät oikeasti näytä haluavan kuulla miehen näkökulmaa, vaan jonkun naisia mielestelevän feminiinisaivoisen lässyttäjän bepannuolentaa.
tosin ainahan mulla on tahallinen pikkanen arsytys/provo-aspekti noissa jutuissani.No eiks sunkin mielestä tää palsta ois paljon mukavampi kun kaikki kirjottelis kuten esim. hossi:
'asia mitä sulattaa en voi milläänlailla. Tapahtuma on sellainen mikä toivottavasti ei tapahtuisi kenellekkään naisihmiselle. En tiedä oikein mitä tekisin jos sellaisen miehen saisin itseteosta kiinni ? Näinkin rauhallinen mies ku olen saattasin kyllä menettää kontrollin kohtuullísen äkkiä.'
Meinasin ton jutun ekaa kertaa lukiessani tipahtaa penkiltä ja kaataa kahvit näppikselle naurunrytäkässäni,voi luoja paratkoon tuo on just kuin jostain 'mitä nainen haluaa kuulla' by juntti from Kajaani kirjasta pöllitty fraasi :-)- oletko homoseksuaali?
yrmio kirjoitti:
tosin ainahan mulla on tahallinen pikkanen arsytys/provo-aspekti noissa jutuissani.No eiks sunkin mielestä tää palsta ois paljon mukavampi kun kaikki kirjottelis kuten esim. hossi:
'asia mitä sulattaa en voi milläänlailla. Tapahtuma on sellainen mikä toivottavasti ei tapahtuisi kenellekkään naisihmiselle. En tiedä oikein mitä tekisin jos sellaisen miehen saisin itseteosta kiinni ? Näinkin rauhallinen mies ku olen saattasin kyllä menettää kontrollin kohtuullísen äkkiä.'
Meinasin ton jutun ekaa kertaa lukiessani tipahtaa penkiltä ja kaataa kahvit näppikselle naurunrytäkässäni,voi luoja paratkoon tuo on just kuin jostain 'mitä nainen haluaa kuulla' by juntti from Kajaani kirjasta pöllitty fraasi :-)Kerrohan meille yrmio miksi vähättelet raiskauksesta johtuvia henkisiä ongelmia? Voisitko kertoa meille syyn? Onko syy se, että "sehä o vaa seksii ei se muutenkaa ämmii satuta en tajuu" vaiko se, että et yksinkertaisesti vain tajua miten kuivaan rööriin (sori kielenkäyttö) väkisin työtyminen sattuu ja miten helvetin alentavaa ja nöyryyttävää on olla väkisin naitavana?
- aikuinen
yrmio kirjoitti:
Meinasin ton jutun ekaa kertaa lukiessani tipahtaa penkiltä ja kaataa kahvit näppikselle naurunrytäkässäni,voi luoja paratkoon tuo on just kuin jostain 'mitä nainen haluaa kuulla' by juntti from Kajaani kirjasta pöllitty fraasi :-)Ei kannata pilkata Hossia, kun itse olet se, joka on munannut. On todella tyhmää alkaa syytellä muita ja keksiä toisista jotain vikaa. Hossi on vaikuttaa järkevältä mieheltä, toisin kuin sinä. Juntti on sellainen, jolla ei ole käytöstapoja ja jonka harrastuksiin kuulu pelkät yksinkertaiset asiat, kuten viina, niin kuin Yrmiolla.
Yrmiosta paistaa, että hän on todella katkeroitunut naisille ja että hänellä on huono itsetunto. oletko homoseksuaali? kirjoitti:
Kerrohan meille yrmio miksi vähättelet raiskauksesta johtuvia henkisiä ongelmia? Voisitko kertoa meille syyn? Onko syy se, että "sehä o vaa seksii ei se muutenkaa ämmii satuta en tajuu" vaiko se, että et yksinkertaisesti vain tajua miten kuivaan rööriin (sori kielenkäyttö) väkisin työtyminen sattuu ja miten helvetin alentavaa ja nöyryyttävää on olla väkisin naitavana?
suht suora tietääkseni.Kerro sä puolestaan mulle miks vitussa sua kiinnostaa niin paljon mitä mä ajattelen mistäkin,get a life.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633