Auto ja huono itsetunto

Tuula-38v

Joillekin auto on huonon itsetunnon pönkkä. Saa kerrankin päteä sillä, että auto kiihtyy parhaiten liikennevaloista. Mutta aina löytyy auto joka kiihtyy vieläkin paremmin. Mutta nämä todelliset rikkaat, ei niiden tarvitse mitään kenellekään todistaa. Heillä on hyvä itsetunto.

12

1312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kemppainen

      voi voi, kaukaa sinunkin pitää juttua hakea.

      Uudenkarhea bmw 528i alla, se nautinto korville mikä tulee kun bmw:n kuutoskone kiertää harmonisesti, aivan täydellisesti yläkierroksilla, samalla kun itse puristuu lujaa penkkiä vasten ja bmw kiihtyy kiihtymistään. Täydellinen hallittavuus ja tuntuma tiehen....ja kone laulaa....aurinko paistaa ja lähes tyhjä tie.....ei turhaa liikennettä....mikä ajonautinto.....sitä se on....

      Kaikista huonoimman itsetunnon omaavat tulevat juuri jankuttamaan näistä wannabe-tyypeistä. Antaa kaikkien kukkien kukkia, ei ole keneltäkään mistään pois.

      Ai niin Tuula, tokihan sinunkin on saatava huonoa itsetuntoa purettua jonnekkin...kuten tänne palstalle.....

      • parkako

        Olisit nyt ostanut uuden 5-sarjalaisen, ei tuo ritsa ole enää uudenkarhea.

        2.8-litrainen kone ei ole mikään tykki.

        voi voi sinua


      • mmmotoristi

        Voisitko kertoa mitä yrität sanoa tällä:

        "Kaikista huonoimman itsetunnon omaavat tulevat juuri jankuttamaan näistä wannabe-tyypeistä. Antaa kaikkien kukkien kukkia, ei ole keneltäkään mistään pois."

        Ensimmäinen virke on käsittämätöntä potaskaa ja toinen latteuksien latteus.


      • sesiitä

        Uudenkarhea mutta vanha malli, ettäs kehtaat


      • kaide
        sesiitä kirjoitti:

        Uudenkarhea mutta vanha malli, ettäs kehtaat

        ...saksasta tuotu kierrätysesine? tuliko pesislippis kaupan päälle?


      • tomppa
        parkako kirjoitti:

        Olisit nyt ostanut uuden 5-sarjalaisen, ei tuo ritsa ole enää uudenkarhea.

        2.8-litrainen kone ei ole mikään tykki.

        voi voi sinua

        Älä takerru pikkuseikkoihin, millä muuten itse ajelet kun noin kateus pukkaa päälle...


      • panettelua
        sesiitä kirjoitti:

        Uudenkarhea mutta vanha malli, ettäs kehtaat

        ettäs kehtaat...hyvin kehtaa tuollaisella bemarilla ajella, tehoja aivan riittävästi. Nykymallit menneet överiksi, edellinen E39 huomattavasti tyylikkäämpi kuin nykyinen viitosbemari. Että hyvin kehtaa, nämä on muutaman vuoden vanhoinakin vielä uudenkarheita toisin kuin sinun ritsasi joten älä sössötä...


      • Petsku
        kaide kirjoitti:

        ...saksasta tuotu kierrätysesine? tuliko pesislippis kaupan päälle?

        Kuule, ei siellä Saksassa pesistä pelata. Saksasta haetut "kierrätysesineet" ovat hyvinkin hintansa arvoisia ja jos sulla ei ole siihen resursseja, niin ehkä bemari-lippikseen ainakin...


    • itse tykkään ajaa kovaa, ja teen sen mm, rarpäivillä yms. tilaisuuksissa, vaikka autoni on jo vanha, se siltikin on kiitettävän ripee, En rupee elvistelee, mut musta on mukava tunne ku palkasee ni sit lähtee, kilpailee en rupee, ainakaa julkisella tiellä, mutta teto siitä että pääsee jos haluu on varsin mukava.

    • 4motion

      Ehkä se susta tuntuu, että naapuri haastaa kiihdytyskisaan liikennevaloissa. Näin talvella liikennevaloissa, varsinkin jos on ylämäkeä edessä, olen jo oppinut valitsemaan sen vasemmanpuoleisimman kaistan (siis samaan suuntaan menevän). Liukkaalla pinnalla oma nelikko kiihtyy kevyellä kaasujalalla tarpeeksi (kiitos 2.8 l V6) ja ehkä siinä viereisellä kaistalla tuntuu, että "kisailen" kanssasi, vaikka poistun ihan normaalia vauhtia ja passaan ko. nopeusrajoitukseen.

    • Runttaaja.

      Köyhät pois alta, kun OOOO tulee. Eipä ole näillä keleillä haastajia löytynyt, kun guattro huolehtii pidosta ja tehoa on pellin alla kahden Avensiksen verran. Jos ei ole varaa hankkia premiumia (=Audi tai Volvo) niin on turha tulla jakoihin! Tuulat ja muut lällärit pysykööt kotona vaan.

      • oman firmansa pomo

        Mikä premium? Ovatko kaikki Audit ja Volvot premiumautoja? Miten se premium määritellään? Onko se sitä että kun oman kerrostalon keski-ikäisillä asukkailla on uudet Toyotat/Nissanit tai Volkkarit/Opelit tms. ja itse on hankkinut Saksasta vuoden `95 MB E:n (ajettu 470 000km) niin se on niinkun muita hienompi koska se on joskus kymmenen vuotta sitten maksanut enemmän kuin noi muut?

        Vai onko se sitä että kun on valmistunut tradenomiksi ja ostanut omakotitalon niin siihen voi ottaa kylkeen 50 000e lainaa uutta saksalaista autoa varten. Ja pitää sitä hienona koska naapurilla on vain Fiat.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe