Auto ja huono itsetunto

Tuula-38v

Joillekin auto on huonon itsetunnon pönkkä. Saa kerrankin päteä sillä, että auto kiihtyy parhaiten liikennevaloista. Mutta aina löytyy auto joka kiihtyy vieläkin paremmin. Mutta nämä todelliset rikkaat, ei niiden tarvitse mitään kenellekään todistaa. Heillä on hyvä itsetunto.

12

1394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kemppainen

      voi voi, kaukaa sinunkin pitää juttua hakea.

      Uudenkarhea bmw 528i alla, se nautinto korville mikä tulee kun bmw:n kuutoskone kiertää harmonisesti, aivan täydellisesti yläkierroksilla, samalla kun itse puristuu lujaa penkkiä vasten ja bmw kiihtyy kiihtymistään. Täydellinen hallittavuus ja tuntuma tiehen....ja kone laulaa....aurinko paistaa ja lähes tyhjä tie.....ei turhaa liikennettä....mikä ajonautinto.....sitä se on....

      Kaikista huonoimman itsetunnon omaavat tulevat juuri jankuttamaan näistä wannabe-tyypeistä. Antaa kaikkien kukkien kukkia, ei ole keneltäkään mistään pois.

      Ai niin Tuula, tokihan sinunkin on saatava huonoa itsetuntoa purettua jonnekkin...kuten tänne palstalle.....

      • parkako

        Olisit nyt ostanut uuden 5-sarjalaisen, ei tuo ritsa ole enää uudenkarhea.

        2.8-litrainen kone ei ole mikään tykki.

        voi voi sinua


      • mmmotoristi

        Voisitko kertoa mitä yrität sanoa tällä:

        "Kaikista huonoimman itsetunnon omaavat tulevat juuri jankuttamaan näistä wannabe-tyypeistä. Antaa kaikkien kukkien kukkia, ei ole keneltäkään mistään pois."

        Ensimmäinen virke on käsittämätöntä potaskaa ja toinen latteuksien latteus.


      • sesiitä

        Uudenkarhea mutta vanha malli, ettäs kehtaat


      • kaide
        sesiitä kirjoitti:

        Uudenkarhea mutta vanha malli, ettäs kehtaat

        ...saksasta tuotu kierrätysesine? tuliko pesislippis kaupan päälle?


      • tomppa
        parkako kirjoitti:

        Olisit nyt ostanut uuden 5-sarjalaisen, ei tuo ritsa ole enää uudenkarhea.

        2.8-litrainen kone ei ole mikään tykki.

        voi voi sinua

        Älä takerru pikkuseikkoihin, millä muuten itse ajelet kun noin kateus pukkaa päälle...


      • panettelua
        sesiitä kirjoitti:

        Uudenkarhea mutta vanha malli, ettäs kehtaat

        ettäs kehtaat...hyvin kehtaa tuollaisella bemarilla ajella, tehoja aivan riittävästi. Nykymallit menneet överiksi, edellinen E39 huomattavasti tyylikkäämpi kuin nykyinen viitosbemari. Että hyvin kehtaa, nämä on muutaman vuoden vanhoinakin vielä uudenkarheita toisin kuin sinun ritsasi joten älä sössötä...


      • Petsku
        kaide kirjoitti:

        ...saksasta tuotu kierrätysesine? tuliko pesislippis kaupan päälle?

        Kuule, ei siellä Saksassa pesistä pelata. Saksasta haetut "kierrätysesineet" ovat hyvinkin hintansa arvoisia ja jos sulla ei ole siihen resursseja, niin ehkä bemari-lippikseen ainakin...


    • itse tykkään ajaa kovaa, ja teen sen mm, rarpäivillä yms. tilaisuuksissa, vaikka autoni on jo vanha, se siltikin on kiitettävän ripee, En rupee elvistelee, mut musta on mukava tunne ku palkasee ni sit lähtee, kilpailee en rupee, ainakaa julkisella tiellä, mutta teto siitä että pääsee jos haluu on varsin mukava.

    • 4motion

      Ehkä se susta tuntuu, että naapuri haastaa kiihdytyskisaan liikennevaloissa. Näin talvella liikennevaloissa, varsinkin jos on ylämäkeä edessä, olen jo oppinut valitsemaan sen vasemmanpuoleisimman kaistan (siis samaan suuntaan menevän). Liukkaalla pinnalla oma nelikko kiihtyy kevyellä kaasujalalla tarpeeksi (kiitos 2.8 l V6) ja ehkä siinä viereisellä kaistalla tuntuu, että "kisailen" kanssasi, vaikka poistun ihan normaalia vauhtia ja passaan ko. nopeusrajoitukseen.

    • Runttaaja.

      Köyhät pois alta, kun OOOO tulee. Eipä ole näillä keleillä haastajia löytynyt, kun guattro huolehtii pidosta ja tehoa on pellin alla kahden Avensiksen verran. Jos ei ole varaa hankkia premiumia (=Audi tai Volvo) niin on turha tulla jakoihin! Tuulat ja muut lällärit pysykööt kotona vaan.

      • oman firmansa pomo

        Mikä premium? Ovatko kaikki Audit ja Volvot premiumautoja? Miten se premium määritellään? Onko se sitä että kun oman kerrostalon keski-ikäisillä asukkailla on uudet Toyotat/Nissanit tai Volkkarit/Opelit tms. ja itse on hankkinut Saksasta vuoden `95 MB E:n (ajettu 470 000km) niin se on niinkun muita hienompi koska se on joskus kymmenen vuotta sitten maksanut enemmän kuin noi muut?

        Vai onko se sitä että kun on valmistunut tradenomiksi ja ostanut omakotitalon niin siihen voi ottaa kylkeen 50 000e lainaa uutta saksalaista autoa varten. Ja pitää sitä hienona koska naapurilla on vain Fiat.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe