Onko tämä ok?

Jessi

Poikaystäväni kirjoittelee netissä erään paljon nuoremman tytön kanssa, jonka tiedän olevan poikaystäväni kaveri. Ongelma on se, että tyttö on kovin ihastunut poikaystävääni ja uskon, että hän tekisi mitä vaan, jotta saisi suhteemme poikki. En usko, että poikaystäväni olisi minulle uskoton, mutta silti minua surettaa ja ärsyttää, että poikaystäväni on yhteydessä tähän tyttöön. Kahvilla ovat käyneet ja ovat menossa uudestaankin. Minua tosin ei ole kutsuttu.

Onko epäreilua minulta olla mustasukkainen tytöstä? Olenko siis nipo? Vai voinko hyvällä omalla tunnolla toivoa, etteivät he olisi missään tekemisissä keskenään? Onko väärin, jos pyydän poikaystävääni jättämään tytön sikseen? (ovat tunteneet muutaman vuoden "moikataan kun nähdään"-tyylisesti, mutta viimeiset pari kk ovat olleet hieman enemmän yhteydessä)Vai pitäisikö minun vain hymyillä ja olla hiljaa? Miesten, mutta myös naisten mielipiteet ovat erittäin tervetulleita. Tämä asia painaa minua jatkuvasti, enkä tiedä kuinka minun tulisi toimia.

3

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tottahan toki

sinulla on oikeus olla mustasukkainen, ja ihan aiheesta, poikaystävää ollaan viemässä ihan selvästi. Itse en ainakaan kattelis vieressä kun toinen liehittelee muita tyttöjä, varsinkaan sanomatta mitään. Tai mikä parempi anna hänen maistaa omaa lääkettään, siis olet niinkuin asia olis ihan ok ja sitten sanot että olet myös menossa jonkun miespuolisen ystäväsi kanssa jonnekin, voit myös keksiä jonkun ja sit mennäkin jonkun likkakaverin kanssa, paha sen poikakaverin on sua alkaa kieltämäänkään, kun itse tekee samoin, ja kyllä varmasti alkaa sun poikaystävää sapettamaan, heh, no ainakin oppii ottamaan sunkin tunteet huomioon.

• hone-y

Nämä taitavat olla niitä parisuhteen ikuisuuskysymyksiä.

Itse lähtisin siitä, että jos kaikki heidän välillään on viatonta, niin sinäkin sopisit heidän seuraansa. Jos juttuun liittyy jotain silmillesi sopimatonta, niin silloin sinut pidetään pimennossa eikö vaan?

• soliana

kerro miehellesi miltä sinusta tuntuu. Jos hän rakastaa sinua, ottaa hän tunteesi huomioon. Ottaa joko sinut mukaan tai viilentää välit tämän tytön kanssa. Voisithan tosiaankin olla vaatimatta täydellistä välien katkaisua, niin et vaikuttaisi kohtuuttomalta tai liian mustasukkaiselta.
        meillä oli samanlainen tilanne miehen ja hänen entisen työkaverinsa vällillä. olivat kyllä aiemminkin tunteneet, mutta kun tapasivat netissä eräässä keskustelussa alkoikin tiivis yhteydenpito. En epäillyt miestäni, joka on todella sosiaalinen ja ystävällinen kaikille, mutta naisen käytös oli silmiinpistävän ihailevaa. kerroin olevani mustasukkainen ja epäileväni tämän naisen motiiveja. Mieheni sanoi minun ylireagoivan, mutta minua rauhoittaakseen otti minut mukaan kun tapasi tämän naisen kahvilassa. Nainen oli selvästi yllättynyt kun minäkin tulin paikalle.:) Olin kohtelias ja juttelin mukavia, ja tapaaminen meni hyvin. Jännä juttu, mutta tämän tapaamisen jälkeen on jatkuva yhteydenpito lopahtanut, eikä kahvillekkaan ole enää pyydelty. Nyt mieheni on suostunut myöntämään, että ehkäpä tunteissani sittenkin oli perää, ja naisen aikeet eivät olleet pelkästään kaverillisia.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11427
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9830
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      146
      5574
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2593
    Aihe