tulla katsomaan uusimpia viestejä ja uutisia metallin saralta, kun törmään joka kerta yhteen ja samaan (keskusteluun)... Mikä bändi on paras, joka loppujen lopuksi johtaa väitelyyn miks se myös on paska bändi... Eiköhän olisi aika ottaa järki siihen karvaiseen käteen ja kunnioittaa muiden musiikki mieltymystä ja olla solvaamatta sitä, koska asiat voi ilmaista hieman niin sanotusti aikuisemminkin. Surullista katsoa kuinka 30-kymppiset hevarit hölöttää samaa skeidaa "Kun ennen vanhaan soitettiin...." tai " Ei toi ole trueta, homo" paskaa... eli haluan ilmaista asian näin, lähettäkää viestejä jolla on oikeasti informatiivista arvoa, olkaa avoimempia eri musiikin saroille ja älkääkä ilmaisko itseänne noinkin suorasukaisesti tai värikkäästi. Kyseistä käyttäytymistä odottaa murrosikäseltä omasta identiteetistään epävarman mesoomiselta. tsori kyseisen ikähaarukan lukijat.
Huvittaa....
8
741
Vastaukset
- kaetsu
Täyttä asiaa mitä puhuit.
Täällähän puhutaan metallista laidasta laitaan. Kunhan ihmiset keskittyisivät kirjoittamaan otsikot kunnolla ja KUVAAVASTI, niin silloin en käsitä, miksi voisi edes syntyä näitä jonninjoutavia lätinöitä.
-> Jos orkesteri ei miellytä -> Pitää turpansa kiinni
"Eix toi oo niiq sitä troo troo blaa blaa" (viitaten vain niihin topickeihin jotka itseä kiinnostavan ug-ympärisön ympärillän on pyöriny).
mutta Alal_Xurilla oli asiaa ihan. Hyvä että muitankin näitä järkeäkin omaavia tyyppejä liikkuu palstalla.
Heh. Pakko todeta että kun se villi keski-ikä kolkuttelee ovella niin sitä voi olla "silloin oli kaikki paremmin" :D
"Eiköhän olisi aika ottaa järki siihen karvaiseen käteen ja kunnioittaa muiden musiikki mieltymystä ja olla solvaamatta sitä, koska asiat voi ilmaista hieman niin sanotusti aikuisemminkin."
Tätä en olisi voinut paremmin sanoa.
Laitahan Craniumin : Speed Metal Sentence soimaan.
(jos hyllystä löytyy)
:) - up up
niinhän se on. Ite koittanut blokata mielenkiintoisemmat uutiset ja kirjoittaa ne näkyville, jos jotakuta muutakin kiinnostais tietää mitä/missä ja milloin tapahtuu. Voipi olla että joku, silkasta uteliaisuudesta, vaikkei ole koskaan esim. bändistä mitään kuullut ja vannoutunut putkinäköinen yhden stylen kuuntelija, onnistuu rikkomaan rajansa ja blokkaa jotain uutta. Voinhan olla niitä laittamatta, jos jotakuta vituttaa....
- +30
no ei kait kukaan 30-vuotias enään heviä kuuntele ? sehän on nuorten musiikkia ! ennemminkin martti vainaa, iskelmä ym,ym on meidän musiikkia !
aloitin keskustelun tällä tavalla mikä tuntuu olevan käsitys monella vanhemmalla ihmisellä heavyn kuuntelijoista. itse olen 35-vuotias ja meikään uppoo kyllä rankempikin musiikki, esim. opeth, slayer ym,ym.- asd:asd:asd
kyllä sitä heavya kuuntelee jotkut vielä seittemänkymppisenäkin.. mut siis ainaki mitä keikoilla käy ni suurin osa on just tota 30-40 vuotiaita..
- Meredith
Itse olen vasta reilut 20, mutta silti tuntuu välillä että sorrun kuvaamaasi "ennen kaikki oli paremmin" juttuun. Itse pidän juuri 70-80-lukujen heavy metalista/hard rockista ja sen aikakauden bändeistä. Mutta halusin vain sanoa että olet oikeassa! Avoimempaa mieltä, avoimempaa mieltä...
- Knotitar
Kaikki aikaisemmat kommentit tukevat mielipidettäni. Itse kirjottelin tänne jokin aika sitten itseäni kiinnostavista asioista, ja sain kunnollisiakin vastauksia, mutta kaikki aloittamani keskustelut päättyivät väittelyyn, ja itse aihe unohtui. Päätinpä jättää tämän palstan väliin.
Täällä ei tunnu olevan tilaa muille suuntauksille, kuin mitä tietyt nimimerkit edustavat. Kategoriahan käsittää kaikki metallin suuntaukset. Jos olisi erikseen palsta omille suosikeilleni, kävisin kyllä siellä, mutta tällä hetkellä joutuvat true-hevari hemmot kestämään meitä väärän virran kannattajiakin.
On se kumma kuinka joku tuntee itsensä paremmaksi saatuaan haukkua toisten musiikkimieltymyksiä. No, toisaalta täytyyhän näille palstan terrorisoijille antaa jokin keino pönkittää lyttyyn runnottua egoaan.
Toivottavasti tämä mahdollisuus tekee heistä onnellisempia kansalaisia. - Obitus +34
.... niin, silloin kun metallin saa päällensä tulee se verenmaku suuhun ja kaikki muu on erinäisiä ulosteita. Eli homman juju on se että jokainen yrittää käännyttää mahdollisimman monta tyyppiä oman bändinsä taakse, siis vähän sama systeemi kuin näillä uskovaisillakin... ja siinä paljastuu homman suola: väittely kinastelu jne. Ei metelimiehet ole järin sosiaalisia yksilöitä, koska ympäristö ei anna siihen mahdollisuutta... itte oon kasvattanut genitaalialueen karvat metallin soidessa, joten luulen tietäväni miten homma futaa...
- Alal_Xur
Korjaan kyseiseen keskusteluun yhden pienen asian. Eli en tarkoittanut ilmoituksellani hyökätä Eri ikäryhmiin tai (genrejen) kuuntelijoihin vaan kyseisiin argumentteihin joita jotkut (aivan sama ketkä) lähettävät. Kyseisiä ikäryhmiä käytin (hienoisina) esimerkkinä esittääkseni kantani selvemmin, mutta olen mitä syvimmin pahoillani viitauksistani kyseisiin ikäryhmiin. Mutta ilmoituksena niille jotka tätä kanavaa häiriköi tyhjän päiväisillä ja turhilla argumenteilla, voitte mennä Lukemaan ja kirjoittamaan kantaanne "koti ja rakentamisen" naapurit kanavalle... Mitä luultavimmin älyllisesti haastellinen valta-osalle häiriön aiheuttajille.
Ps: Tämä on Ulkomainen metalli&heavy eli kaikki ovat tervetulleita keskustelemaan kyseisestä aiheen sarasta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633