Ei tunnu missään

10 vuoden jälkeen

Minut jätettiin tylysti yhtäkkiä. Itse olin aivan murtunut, mutta mieheni on asian kanssa heti jo sujut. Ei kuulemma satu yhtään, ei tunnu haikeutta, olen kuulemma pelkkää ilmaa.....Olen aivan ymmällä, koska tämä tuli täytenä yllärinä ja luulin kaiken perusteella, että hän rakastaa minua. Toista ei kuvioissa ole.
Voiko mies olla niin tunteeton, että ei satu lainkaan näinkin pitkän seurustelun jälkeen eli on niin varma asiasta? Luulisi silti, että jotain pientä haikeutta olisi. Toisaalta olen ajatellut sitä, että hän kieltää haikeuden tunteensa...en tiedä, mutta harmittaa hänen suruton suhtautuminen eroon kymmenen yhteisen vuoden jälkeen.

3

719

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös kokenut

NÄIN KÄYNYT MYÖS MINULLE 7 YHTEISEN VUODEN JÄLKEEN,LUOKITTELEN NÄMÄ IHMISET KYLMIKSI JA TUNNE VAMMAISIKSI,JOTKA EI PARISUHDETTA TARVITSE....NIIN MINÄ OLEN MIES PUOLINEN IHMINEN.

• Piina-Miina

Kyllä se on niin, että se joka jättää, on yleensä miettinyt asioita jo pitempään. Ja näin ollen kypsynyt tekemään näinkin radikaalin ratkaisun. Ei kukaan hetken mielijohteesta lopeta 10v suhdetta, takana on jo pitkät pohdinnat jatkamisen mielekkyydestä.

Valitettavasti jättäjät harvoin katuvat. Hehän suhteesta pois ovat halunneet, eivät jätetyt. Itse aikoinaan jätettynä tein sellaisen ratkaisun, että päätin että kaikki yhteydenpito loppuu siihen. Ero oli tavallaan helpotuskin, koska mitä järkeä jatkaa ihmisen kanssa, joka ei halua olla kanssasi. Jättäjälläni meni pasmat sekaisin, koska luuli tietenkin että takerrun häneen.

Voit pistää jättäjän miettimään, että ero todellakin ON lopullinen. Ja se tarkoittaa, että jätetyn ei tarvitse alkaa ylläpitämään keinotekoista ystävyyttä jättäjän kanssa. Miksi pitäisi? Ystävyys täytyy ansaita. Jätetylläkin on helpompi toipua, kun entinen ei kaartele koko ajan näköpiirissä.

En usko, että 10v suhteesta jättäjä ei jäisi mitään kaipaamaan. Varmasti jää. Mutta ilmeisesti on tosissaan lähtenyt, joten anna miehen nyt liihotella vapaudessaan ja keskity toipumaan. Ota miehestä etäisyyttä ja puhu ystäviesi kanssa. Jaksamista sinulle, kyllä elämä kantaa!

• Nainen!

Olen kokenut aika samanlaisen tilanteen. Mieheni jätti minut 7 vuoden yhdessä olon jälkeen ja tuntuu siltä että hän ei tunne mitään tuskaa tai kaipuuta. Asiaan varmaan vaikuttaa se kun hän jätti minut ja hän on ajatellut asiaa jo ilmeisesti monta kuukautta, koska hänen mukaansa meillä ei ole enään tulevaisuutta ja hän ei halua yrittää. Tuntuu niin pahalta, tuntuu siltä että en ole enään mitään hänelle ja olenko koskaan ollutkaan. Tämä kokemus on vienyt minulta uskon enkä ymmärrä miten niin ihana mies voi muuttu aniin kylmäksi ja välinpitämättömäksi. Nyt yritän ajatella että omapa on hänen menetyksensä ja sitä saa mitä tilaa. Vielä ei tunnu enkä pysty näkemään että minulla on parempi olla ilman häntä mutta toivon että se päivä vielä tulee. Parisuhteet ovat todella epäoikeudenmukaisia, koska toinen pystyy sanomaan tosta vaan että tämä oli nyt tässä ja jätetyn osapuolen pitäisi vaan jatkaa elämää. Tästä on vaikea jatkaa eteenpäin mutta pakko uskoa että minulle on olemassa joku toinen, se oikea ja tämä on pitänyt käydä läpi jostain kummallisesta syystä. En kuitenkaan pysty lähtemään seuraavaan parisuhteeseen tosta vaan koska tuskasta on päästävä ensin irti ja varmistettava että se kumppani on varmasti sellainen joka haluaa samaa kuin itse. Toista kertaa en haluaisi sydäntäni menettää ja sitä särkeä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe