Ei vieläkään pitkäaikaista suhdetta.

MISSÄ SYY? Jusu18v

En voi ymmärtää miksen vieläkään ole pystynyt hankkimaan kunnollista ja pitkäaikaista suhdetta, vaikka halu on kova.. No, ei taida halu riittää, tai sitten oikea ei vieläkään (!!) ole astellut elämääni, tai sitten olen vain sokea.

Olen ehkä ylikriittinen, joka häiritsee erittäine paljon. Ajatukset pyörivät ehkä liikaa esteettisissä asioissa ja muiden mielipiteet vaikuttavat paljon. Anteeksi, mutta ulkonäöllä on minulle merkitystä ja kauneusihanteisiini vaikuttaa selvästi ympäristö. (Mitäs sitä tässä kiertelemään, kun anonyymisti kirjoitan.)

Ja tässä vielä informaatioita itsestäni: komeana olen itseäni aina pitänyt, joka heijastuu selvästi itseluottamukseen ja rentouteen (tässä on kyseessä enemmänkin itsensä hyväksyminen), huumorintajuni on nokkelaa ja muutenkin ihmiset viihtyvät kanssani..Ja tyttöehdokkaitakin on. Silmäpelillä näkee helposti vastakkaisensukupuolen aikomukset ja joskus flirttailen vain huvikseni.

Mutta missä, missä on se oikea tyttö minulle.?
En ole vähään aikaan tuntenut kunnollista ja selvää tunnetta tyttöä kohtaan. (Hold your horses: Enkä kyllä miestäkään kohtaan! :)

Antakaa parisuhteessa jo elävät vinkkejä mistä löytää tyttöehdokkaita? Olen melkein epätoivoinen jo.. Baarissa tapaa kyllä tyttöjä, mutta kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Kaveriporukassani monikaan ei ole suhteessa, he näyttävät ottavan asian melko helposti. Mutta minulle tämä yksinäisyys on kuin astelisi päivittäin pimeä ja hetki hetkeltä tummenevampi sadepilvi pään päällä. Tämä näkyy jokapäiväisissä toimissani, urheilussa ja motivaatiossa asioihin.

Nyt on pakko kääntää saalistusvaihde päälle, tuntuu liian epämukavalta olotilalta.. Siispä

Mistä bongaan tytön?
Vinkkejä, kiitos..

8

1044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarah

Oikea tyttö voi löytyä mistä vain. Itse en ole koskaan suhdetta baarista löytänyt, vaan kaveripiiristä ja koulusta.

Onhan se vaikeaa. Omalla kohdalla on aina käynyt niin että joku ihana ihminen on ilmestynyt elämääni juuri silloin kun sitä vähiten osasin odottaa. Seurustelemaan olen myös nyt päätynyt miehen kanssa, josta en aluksi ollut siinä mielessä ollenkaan kiinnostunut. Ei siis kannata tuomita ihmisiä joita ei tunne.

Jos elämässäsi on joku jossa on edes vähän "sitä jotain", kannattaa tutustua paremmin!

• sälli joutaa

vielä vetelemään käteen jos ei inttiäkään ole vielä käyty.nauti vapaudesta kun vielä voit eikä tarvi vetää hernettä nenään kommentista.sitäpaitsi todella hyvän näköiset tytöt ei halua sitoutua muutamaa viikkoa pitempiin suhteisiin nuorena ,kun niitä hyvän näköisiä jätkiä on niin paljon.

• tietäisitkin

Oot niin nuori että melkein täytyy suositella ettet törmäisi tuohon elämäsi naiseen. Usein jossain vaiheessa sitä alkaa taas kaipaamaan sinkkuaikoja ja miettiä "elämättä jäänyttä" elämää, jos saman naisen kanssa vuosia päätyy olemaan noin nuoresta.

Tyttöjä tapaa parhaiten harrastuksissa ja kaveripiirin kautta. Mutta yleensä sitä tapaa kiinnostavan tytön sillon kun ei etsi ketään.

Ehkä kannattaa muuten hakeutua alalle opiskelemaan, jossa on paljon kauniita(lue pinnallisia) ihmisiä. esim. kauppakorkea

• Roi

Mää löysin ekan vakavan seurustelukumppanini vasta 21-vuotiaana ja aviopuolisoni 25- vuotiaana, joten ei sulla ole kiirettä...muuten kuin ehkä tunnepuolella.
      Olet vaan avoin ja utelias ja annat ihmisille mahdollisuuden, silleen se pari löytyy.
      Pyri näkemään sinne ulkonäön taaksekin, vastapuolen ajatuksiin ja intresseihin, niin vähän tavallisemmankin näköinen likka saattaa alkaa kiinnostaan sua kummasti.
      Pelkän visuaalisuuden perässä juokseminen saattaa ennenpitkää johtaa turhautumiseen...

• hone-y

miten kauan suhteen viehätys voi perustua vain visuaaliseen puoleen? Fakta kuitenkin on, että me kaikki vanhenemme ja siinä sivussa ulkonäkö rapistuu. Liian pinnallisella ihmisellä on edessään yksinäinen elämä...

• Niinpä niin.

Oho, ikää on JO 18v eikä VIELÄKÄÄN ole lapsia etkä ole naimisissa, kyllä nyt menee huonosti. Sori naljailu mutta eipä sinulla taida vielä olla mitään kiirettä. Itse olen päälle kolmenkympin eikä vieläkään ole löytynyt "sitä oikeaa" vaikka seurustelusuhteita onkin takana. Mietipä sitä. Kyllä sinä vielä ehdit. Miksi sinulla pitäisi jo olla pitkäaikainen suhde, sinähän lähdet kohta inttiinkin. Siellä et sitä suhdetta tarvitse.

• Hörgh

...olet 18-vuotiaana epätoivoinen, missä tilassa olet kymmenen vuoden päästä, jos et vieläkään ole löytänyt naista? Niin voi ihan hyvin käydä, vaikka ei se kauhean todennäköistä ole.

• ketään löydä

Ei sitä väkisin ketään löydä. Sulla on väärät syyt siihen ihmissuhteen hankkimiselle. Se ettet olisi yksin ei kauhean järkevä syy aloittaa seurustea. Jos kerran kaverit "päättää" ketä ja minkä näköistä seukkaat niin jo tämän takia kannattaisi unohtaa seurustelut kokonaan. Tuskin kukaan nainen haluaa olla vain esittelypalkinto sun kainalossasi. Seurusteluun kuuluun paljon muutakin kuin pelkkä kaunis ulkonäkö. Moni kakku päältä kaunis.. U know. Ehkä tämä sua juuri hämää ja et siksi uskalla ottaa ketään ettet pettyisi??

Ja pitääkö sen ekan suhteen olla heti kunnollinen ja pitkäaikainen??? Sun tavoitteet taitaa olla vähän liian korkealla. Ehkä tämä juuri sua ahdistaakin, kun et tahdo vielä oikeasti sitoutua?? Ethän taida edes tietää mitä seurustelu on, jos et ole sitä koskaan kokenut. Kannataisko ensi kokeilla ja sitten käydä vasta tekemään niitä tavoitteita??

Sä voit jäädä sun oman ylikriittisyyden pauloihin. Kukaan ei, muka, kelpaa, mutta mietippä miksi ei kelpaa? Jos kerran naiset pörrää ympärillä pilvin pimein niin miksei niistä kukaan kelpaa sulle? Onko ne jotenkin liian tarjolla? Pitääkö sun päästä saalistaa että kiinnostut tosissaan? Luulis olevan helppoa poimia naisia jos niitä kerran pörrää ympärillä. Ja lisäksi voisin sinulle kertoa ettei mitään täydellisen oikeaa edes ole olemassakaan!! On vain joukko sopivia henkilöitä joista valitaan, yksi kerrallaan.

Kyllä se rakkaus kolahtaa heti kun lopetat sen yrittäminen ja annat sille mahdollisuuden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3850
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1616
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      741
    Aihe