Olimme olleet lähes 10 vuotta yhdessä, kunnes mies petti suunnitelmallisesti yli puolen vuoden ajan selkäni takana. Väitti naista pelkästään kaveriksi ja leimasi minut mustasukkaiseksi ja ylihysteeriseksi, kun osoitin mieltäni siitä kuinka paljon hän uhrasi aikaansa tälle "kaverilleen". No selvisihän se vihdoin, että heillä oli seksisuhde koko ajan. Muutimme erilleen ja nyt kun olen vihdoin päässyt hieman jaloilleni, mies on ruvennut soittelemaan ja anelemaan takaisin. En edes aina vastaa, enkä ole antanut ymmärtää mitään mahdollisuutta yhteenpaluun suhteen.
Ongelmana on, että hän ei millään tunnu ymmärtävän kuinka paljon minua loukkasi. Ymmärtää sen verran, että pettäminen on väärin ja on muka pettynyt itseensä. Mutta ei voi käsittää sitä, että minä olin lähes kuolla tuskaan saatuani kaiken selville ja ajatellessani kertoja kun hän on valehdellut minulle ja ollutkin panemassa toista. Olemme puhuneet paljon ja olen haukkunut hänet aivan lyttyyn. Mutta tyyppi vaan luulee, että olen nyt vihainen ja kyllä se siitä laantuu. Miten saisin hänet ymmärtämään miten pahasti minua sattui vai onko se toivotonta?
Kaiken lisäksi pitää silti yhteyttä salarakkaaseensa, eikä voi käsittää miten se minua enempää loukkaisi, kun siihen ei enää liity seksiä, pelkkää juttelua.
Petetty
6
1073
Vastaukset
- minulle..
kauanko sinulla meni päästä jaloilleen ja miten sen teit.minulla on mennyt nyt useempi viikko siitä kun avokkinin jäi kiinni seksisuhteestaan.itse haluaisin kyllä vielä yrittää mutta en saa mahdollisuutta.kerro minulle neuvosi miten mennään yli?
- voin kertoa
Minulta meni yli 2 vuotta jonkin asteiseen toipumiseen. Suoraan sanoen en ole vieläkään antanut ukolleni anteeksi, koska kyseessä oli monen vuoden pettäminen. Nyt kuulin horon työkaverilta, että tämä ihmetteli vieläkö siitä suhteesta puhutaan, koska se on ollut jo loppu pitkän aikaa. En vain ymmärrä miksi vielä lokakuussa löysin ukoltani kakkos kännyn, jolla pidetään horoon yhteyttä.
Toipuminen vie kauan aikaa, muista se.
Ainoa keino saada hänet tajuamaan että hän loukkasi sinua on olla olematta hänen kanssaan missään tekemisissä. Niin kauan kun kuuntelet hänen "katumus-puhettaan" hän luulee että hänellä on toivoa. Etköhän ole jo tarpeksi nauttinut hänen valituksistaan ja saanut tuntea olevasi hänelle tärkeä. Niin, voit luulla että tahdot puhua kanssaan asiasta jotta "ymmärtäisit ja pääsisit yli" mutta todellisuudessa haet vain tunnustusta häneltä että hän yhä välittää ja että sinä olet parempi kun tuo toinen nainen eli olet antanut hänelle vallan TAAS määritellä kuinka täerkeä sinä olet. Älä siis vastaile puheiluihinsa vaan tee selväksi että et tahdo häntä ikinä enää nähdä. VARSINKAAN kun hän yhä tapailee tuota toista naista...älä ole tyhmä hei!!
- tyhmäkö?
Myönnän, suurimmaksi osaksi vastaan hänen puheluihinsa siksi, että haluaisin kovasti kuulla hänellä olevan yhtä paha olo kuin minulla ja että hän vannoisi toisen naisen olleen elämänsä pahin moka. Pettäminen otti vaan niin kovasti itsetuntoni päälle ja mietin koko ajan mikä siinä toisessa naisessa oli parempaa kuin minussa.
Sitä aina ennen ajatteli, että jos mies pettää niin se on kerrasta poikki ja rakkaus kuolee samalla. Mutta eihän se niin mene, sehän tässä kamalaa onkin, silti rakastaa, vaikka toinen on loukannut pahimmalla mahdollisella tavalla. Sitä ei vaan mitenkään voinut etukäteen kuvitella miten pahalta pettäminen voi tuntua. Joka päivä tulee mietittyä heidän yhteisiä seksileikkejään, asentoja yms. yököttävää. En itse ole pystynyt ajattelemaan mitään seksuaalista, kun aina he tulevat mieleen ja alkaa oksettamaan. Jos joskus löydän uuden miehen, niin ei tule olemaan helppoa luottaa.
Eikai tästä koskaan kokonaan pääse yli. Alkoi jo tuntua, että vähitellen pääsi jaloilleen, mutta sitten välillä uppoaa taas uudestaan samaan tuskaan. Kolme kuukautta kesti päästä tähän pisteeseen, mutta nyt tuntuu kuin olisin taas siinä päivässä kun sain tietää kaiken, aika vuoristorataa. Parhaiten minua on auttanut se, kun olen kerrannut mielessäni miehen paskamaisuuden uudestaan ja uudestaan ja tajunnut kuinka se kusipää ei todellakaan ansaitse minua. Pahintahan miehille tuntuu olevan nähdä nainen pärjäämässä omillaan, niin kauan ne voivat tehdä mitä lystäävät, kun nainen roikkuu lahkeessa kiinni.
Tosi paljon voimia kohtalotovereille!!
- Hevis84
Minullakin on samanlainen tilanne menossa, mutta siinä on se homma että olen raskaana. Se tuntuu sanoin kuvaamattoman pahalta, kun rakastettu ihminen pettää ja valehtelee päin namaa kympillä. Kaikenlisäksi pitäisi uskoa kaikki ja hyväksyä hänen juomisensa. Älä ota häntä takaisin se jatkaa samalla tavalla kuin ennenkin. Kokemusta kyllä löytyy...
- samassa jamassa ollaan
Mulla myöskin sama tilanne, ukko petti ja sai mut tuntemaan itteni huonoksi, kun käräytin hänet.Alko huutamaan että mul ei oo mitää asiaa sen teksitiviestiä lukea (se oli todella sattuman kaupaa et satuin lukemaan sen) , mut kun ei vou muuta niin mun syyksihän se sit laitettiin...kuvittelen kaiken...jep,jep!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249