kihlasormusta ei vielä..keksikää jotain
mitä synttärilahjaksi tyttökaverille
6
4108
Vastaukset
- pari lahjaa :)
sain eilen pari ystävänpvä lahjaa ennakkoon, tuoksuvaa hierontaöljyä (koska mulla hartiat ja niska aina kipeenä ja mies niitä hieroo) ja kaulakorun. Synttärilahjaksi kuukausi sitten sain 10 kaunista ruusua :)
Kaikki tekee minut valtavan onnelliseksi. Vaikka minulle riittäisi pelkästään se että on rakastava ja kultainen mies, en ole edellisissä suhteissa tottunut lahjoihin.
Itse tunnet tyttösi parhaiten. Jos hän on tyyppiä "vähästäkin onnellinen" niin nuo minun saamani lahjat ovat hyvät vaihtoehdot.
Jos taas arvostaa materiaa enemmänkin niin sitten en osaa neuvoa..ehkä uusi flat-v saisi hymyn irtoamaan ;) (vitsi vitsi)
Onnea lahjanmetsästykseen!!!!- äskeinen kirj.
eli flat-v on tietenkin flat-TV :D
- ihana....
mies. Itse en ole saanut koskaan miehiltä kuin lämmintä kättä ja osanottoa.
- Nainen 31v
Niin kuulostaa kyllä tosi kultaiselta tuo sinun mies=) Pidä hänestä kiinni!
- Scarlet.
Minä sain mieheltäni joululahjaksi hajuveden, joka tuoksuu ihanalle. Jos tyttösi käyttää hajuvettä niin osta hänelle hajuvesi.. hajuvesi on minusta aiak ihana lahja, koska ainakin minulle tulee aina oma kulta mieleen kun laitan sitä hajuvettä.
Paras lahja monelle tytölle/naiselle on kuitenkin varmaan se oma mies, joka aina silloin tällöin tekee jotain pientä romanttista ja ottaa huomioon.
Oma mieheni tuppaa ostamaan aina silloin tällöin minulle millon mitäkin, kauppareissulta tuo silloin tällöin jotain pientä. Joskus vie syömään. Tai sitten vain tulee halaamaan ja sanoo rakastavansa minua.- mutta olenko nirso
sillä hinnalla syö monesti kotona, kukkia en uskalla ostaa koska mieletäni hän aattelee ne vähäpätöisiksi
jotain korujaki vois haluta onko muita ehdotuksia synttärit ovat pian
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708