Ai, miehet siis OVAT sikoja.

disappointed

Raiskaukseen liittyviä ketjuja kun lukee näillä foorumeilla niin tuleepa kova pettymys vastaan kun huomaa että suuri osa miehistä ovat sittenkin sikoja ja porsaita. Niin kovin väittävät vastaan mutta kyllä se niin on, miehet ivat ällöttäviä ja moraalittomia alistajia. Hyi helvetti. Uskomatonta nähdä millaisia käsityksiä vielä 2000-luvun miehillä voi olla raiskatuista naisista ja muusta asiaan liittyvästä. Olisinpa lesbo.

35

2739

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu.

Ahkerasti harjoittelet, niin kyllä sinustakin voi lesbo kehkeytyä. Pääset emakkojen pariin sormituntumaan.

• ......

Pettymys juuri se päällimäinen tunne. En aiemmin edes lukenut sitä keskustelua, koska ajattelin, että automaattisesti miehetkin pitäisivät asiaa kamalana. Mutta ei kai sitten niin ollutkaan joidenkin kohdalla. Kuulostaa aika älyttömältä verrata raiskausta johonkin toiseen rikokseen ja sen nojalla kertoa ettei paha asia. Enkä ymmärrä miten tuossa asiassa miesten ja naisten pitäisi suhtautua erilaisesti. Onhan niitä poikien hyväksikäyttöjuttuja ollut eikä se heille ollut ihan sivuutettava juttu elämässä.

Ehkä eivät pysty ymmärtämään miten loukkaavaa henkiselläkin tasolla raiskaus voi olla. Esimerkiksi itsesyytös ja muut. Ei voi olla muuta kuin surullinen tuollaisen suhtautumisen johdosta. Itseäni ei ole raiskattu, mutta toivottavasti ne mahdolliset raiskatut eivät lukeneet noita "nainen suurentaa asiaa" kommentteja. Mutta en sitten tiedä suhtautuisivatko yhtä ylimielisesti raiskaukseen jos uhrina olisi oma tytär tai itse sen joutuisivat kokemaan. Vai johtuuko siitä, että vaikea kuvitella ettei joku halua seksiä kenen tahansa kanssa.

• vilperi

ollaan sikoja, ja varsinkin vielä pahempia kun ei olla naisten kanssa samasta asiasta samaa mieltä. sitä ollaan niin sikoja, ku voi olla. raiskaus on hirveä asia, mutta se ei tarkoita ettei siitä saisi olla eri mieltä.

• Mies.
      • luuviis

Varmaan oma kommenttisi jäi muilta varjoon, koska se oli asiallinen ja osui asian ytimeen. Muut viestit herättivät niin paljon tunnelatausta, että vain niihin vastattiin. Niinhän se keskustelupalstalla toimii. Eikä sitä kannata henkilökohtaisesti ottaa, koska se ei ole sallaiseksi tarkoitettu. Useimmat omatkin viestini jäävät kommentoimatta, koska yleensä kommentoin asiaa asiallisesti, toisen näkökulman huomioiden, enkä provosoi.

Semmoiset keskustelut ei vaan tässä formaatissa ole niin mielenkiintoisia, johon vastaus on "joo, näin on". Varsinkin, kun ketju on muutenkin ihan ylipitkä.

• sika

Mun mielestä yrmiö oli harvinaisen oikeassa tuossa raiskausketjussa. En vain viittinyt mennä sorkkimaan sinne, kun yrmiö lataa sen verran hyvin.

Peruskysymys tässä ja monessa muussakin asiassa on: Miksi ihmeessä naisia pitäisi enää mitenkään erityisesti kunnioittaa, kun ei naiset nykykäyttäytymisellään sitä millään tavalla ansaitse? Ettekä tosiaankaan myöskään anna miehille mitään kunnioitusta sen enempää.

• nainen.....

Mistäs sinä tiedät miten minä käyttäydyn ja millainen olen? Et mistään. Joten suu soukemalle. Vaikka minä en kunnioittaisi jotain tiettyä miestä niin en silti haluaisi, että hänet raiskataan. Kukin taplaa tavallaan ja turha ihmettellä jos ei joku sinua kunnioita jos suhtautumisesi maailmaan on tuo.

• eikö lain pitäis kohdella edes suhteessa samalla tavalla oli tekijä tai teon uhri sit mies tai nainen.Yleinen mielipide tällä palstalla ja ylipäänsä elämässä tuntuu olevan sellainen että jos mies tekee jtn. pahaa naiselle se on vitun paljon pahempi juttu kuin se että nainen tekis jtn. pahaa miehelle tai mies toiselle miehelle.Raiskaajat ja naistenhakkaajat hirteen mut miehensä listineelle naiselle kukkapuska, siihenkö tämä maailma on oikeasti menossa (näin kärjistettynä).Mun höpinöissä ei loppupeleissä ollu kyse mistään yksittäisistä jutuista kuten raiskaus koska munkin mielestä se on varmasti hengen riiston jälkeen yks pahimmista jutuista mitä ihminen voi toiselle tehdä vaan ylipäänsä miehen asemasta yhteiskunnassa.

• et osaa
        yrmio kirjoitti:

eikö lain pitäis kohdella edes suhteessa samalla tavalla oli tekijä tai teon uhri sit mies tai nainen.Yleinen mielipide tällä palstalla ja ylipäänsä elämässä tuntuu olevan sellainen että jos mies tekee jtn. pahaa naiselle se on vitun paljon pahempi juttu kuin se että nainen tekis jtn. pahaa miehelle tai mies toiselle miehelle.Raiskaajat ja naistenhakkaajat hirteen mut miehensä listineelle naiselle kukkapuska, siihenkö tämä maailma on oikeasti menossa (näin kärjistettynä).Mun höpinöissä ei loppupeleissä ollu kyse mistään yksittäisistä jutuista kuten raiskaus koska munkin mielestä se on varmasti hengen riiston jälkeen yks pahimmista jutuista mitä ihminen voi toiselle tehdä vaan ylipäänsä miehen asemasta yhteiskunnassa.

Et osaa edes kirjoittaa oikein.

Ei se, että nainen tekee väkivaltaa miehelle ole sen vähäisempi juttu kuin se että mies tekee väkivaltaa naiselle, MUTTA kun ne yleensä ovat MIEHET jotka raiskaavat, hakkaavat, kiduttavat ja tappavat. Se on FAKTA.

• kyllähän jokaiselle

ihmiselle perus kunnioitus kuuluu ja siihen kuuluu koskemattomuus!

Raiskaukset, väkivalta ym erittäin tuomittavia tekoja ja rangaistusten pitäis olla suurempia.

Naiset on fyysisesti miehiä heikompia joten tarvitsevat enemmän turvaa.

Raiskaus voi viedä mielenterveyden.

• heikompia
        yrmio kirjoitti:

eikö lain pitäis kohdella edes suhteessa samalla tavalla oli tekijä tai teon uhri sit mies tai nainen.Yleinen mielipide tällä palstalla ja ylipäänsä elämässä tuntuu olevan sellainen että jos mies tekee jtn. pahaa naiselle se on vitun paljon pahempi juttu kuin se että nainen tekis jtn. pahaa miehelle tai mies toiselle miehelle.Raiskaajat ja naistenhakkaajat hirteen mut miehensä listineelle naiselle kukkapuska, siihenkö tämä maailma on oikeasti menossa (näin kärjistettynä).Mun höpinöissä ei loppupeleissä ollu kyse mistään yksittäisistä jutuista kuten raiskaus koska munkin mielestä se on varmasti hengen riiston jälkeen yks pahimmista jutuista mitä ihminen voi toiselle tehdä vaan ylipäänsä miehen asemasta yhteiskunnassa.

jos nainen käy paljain käsin miehen kimppuun tuskin saa pahaa jälkeä aikaiseksi. Mies taas voi paljain käsin vaikka tappaa naisen.

Perus inhimillisyyteen kuuluu heikomman suojelu...

• heikompia kirjoitti:

jos nainen käy paljain käsin miehen kimppuun tuskin saa pahaa jälkeä aikaiseksi. Mies taas voi paljain käsin vaikka tappaa naisen.

kun kyse on fyysisen työn palkkauksesta yms. niin naiset ovat yhtä vahvoja :-)

• luuviis
        yrmio kirjoitti:

kun kyse on fyysisen työn palkkauksesta yms. niin naiset ovat yhtä vahvoja :-)

En ole ihan varma mitä tarkoitit. Siis pitäisikö fyysisesti raskaasta työstä maksaa "lihaslisää"? Vai? Pitäisikö henkisesti raskaasta työstä maksaa "päälisää"?

Pidän erittäin ihmeellisenä raiskauksen mitätöimistä kokemuksena tai vähättelyä, perustuen mitä ihmeellisimpiin ajatusrakennelmiin, johon liitetään minihameesta lähtien, feminismin kautta ties mitä epäolennaisuuksia. Väkivaltaa ei tule hyväksyä. Jos olisin mies, häpeäisin sukupuoleni niitä edustajia, jotka moiseen toimintaan syyllistyvät.

On epäolennaista käydä keskustelua, "mut kun nekin on tehny näin ja näin...", vedota toisen sukupuolen tekoihin ja oikeuttaa sillä oman sukupuolen typerä käyttäytyminen. Näen tässä raiskauksen vähättelyssä jotain samaa, kuin naisen väkivallan vähättelyssä. Niin kauan, kun naisen väkivaltaa vähätellään, joutuvat miehet kärsimään hiljaisuudessa ja apua tarvitsevat eivät sitä saa. Ja niin kauan, kun miehet puolustelevat naisiin kohdistuvaa seksuaalista väkivaltaa, jatkuu moinen elämän tuhoava väkivalta ja äidit, siskot ja tyttäret joutuvat raiskausten kohteiksi -jonka jälkeen he joutuvat vielä yleisen arvostelun ja syynäyksen kohteiksi ("mitä se teki ansaitakseen raiskauksen? Varmaan se ihan ite sitä kerjäs...").

• luuviis kirjoitti:

En ole ihan varma mitä tarkoitit. Siis pitäisikö fyysisesti raskaasta työstä maksaa "lihaslisää"? Vai? Pitäisikö henkisesti raskaasta työstä maksaa "päälisää"?

Pidän erittäin ihmeellisenä raiskauksen mitätöimistä kokemuksena tai vähättelyä, perustuen mitä ihmeellisimpiin ajatusrakennelmiin, johon liitetään minihameesta lähtien, feminismin kautta ties mitä epäolennaisuuksia. Väkivaltaa ei tule hyväksyä. Jos olisin mies, häpeäisin sukupuoleni niitä edustajia, jotka moiseen toimintaan syyllistyvät.

On epäolennaista käydä keskustelua, "mut kun nekin on tehny näin ja näin...", vedota toisen sukupuolen tekoihin ja oikeuttaa sillä oman sukupuolen typerä käyttäytyminen. Näen tässä raiskauksen vähättelyssä jotain samaa, kuin naisen väkivallan vähättelyssä. Niin kauan, kun naisen väkivaltaa vähätellään, joutuvat miehet kärsimään hiljaisuudessa ja apua tarvitsevat eivät sitä saa. Ja niin kauan, kun miehet puolustelevat naisiin kohdistuvaa seksuaalista väkivaltaa, jatkuu moinen elämän tuhoava väkivalta ja äidit, siskot ja tyttäret joutuvat raiskausten kohteiksi -jonka jälkeen he joutuvat vielä yleisen arvostelun ja syynäyksen kohteiksi ("mitä se teki ansaitakseen raiskauksen? Varmaan se ihan ite sitä kerjäs...").

jo,ei jaksa jauhaa enää samaa paskaa.Enkä mä oo maininnu sanaakaan missään jutussa mistään minihameista tai siitä että se ois naisen itsensä vika jos tulee raiskatuksi enkä käsittääkseni myöskään ylistänyt tai kehunut raiskaajia jnt. miks sä just mulle jaksat paasata tästäkin asiasta.

• Heebo
        heikompia kirjoitti:

Se että on fyysisesti vahvempi ei tarkoita sitä että turvautuu voimankäyttöön tai on siihen halukas. En ymmärrä miksi suojelunhalun pitäisi perustua potentiaaliseen uhkaan.

Miehetkään eivät ole samasta muotista. Hintelä pikkusintti ei pysty tappamaan toista ihmistä kuin vahingossa - sen enempää miestä kun naistakaan, kun taas lihaskimppu saattaa tehdä sen nimenomaan vahingossa, ilman tappamistarkoitusta.

"Perus inhimillisyyteen kuuluu heikomman suojelu" pätenee vain siinä tapauksessa että vahvempi yrittää vahingoittaa heikompaa. Mutta entä jos se heikompi haluaakin vahingoittaa sitä vahvempaa, vaikkapa apuvälineen kuten puukon turvin ? Pitäisikö silloinkin asettua sen "heikomman" puolelle ?

• luuviis
        yrmio kirjoitti:

jo,ei jaksa jauhaa enää samaa paskaa.Enkä mä oo maininnu sanaakaan missään jutussa mistään minihameista tai siitä että se ois naisen itsensä vika jos tulee raiskatuksi enkä käsittääkseni myöskään ylistänyt tai kehunut raiskaajia jnt. miks sä just mulle jaksat paasata tästäkin asiasta.

Osallistun ensimmäistä kertaa tähän raiskaus-keskusteluun, joten en käsittääkseni paasaa tästäkin asiasta. Tarkoitus ei siis ole A) paasata B) jauhaa samaa. En kohdistanut "syytteitä"(= ajatuksia) sinuun henk.koht. Ymmärrän kyllä, että vähän herkkänä voit olla asiasta, kun sait niin kovan ryöpyn niskaasi. Tiedän toki, että juuri sinä et ole puhunut mitään minihameista tms. Tämä asia siis selvä.

Vastasin viestisi alle, koska en todella ymmärtänyt tätä lihas-työpaikka -verausta tai mitä sillä hait.

Mutta eipä kai tässä sitte muuta. Pointtini keskustelun lisäksi tuli toivottavasti selväksi.

• luulen
        yrmio kirjoitti:

Onko sulla esimerkkejä siitä kuinka naisen miehelle tekemää rikosta olisi hyssytelty ja tarjottu kukkapuskaa?
        Monesti olen sen kyllä huomannut, että jos joku nainen puolustaa itseään miestä vastaan oli se vaikka ihan sanallista niin se tulkitaan, että "kaikki miehet on huonoja ja tekee kaiken väärin". Tai jos nainen puolustaa toista naista sanomalla että se raiskaus todella on väärin ja paha teko niin eiköhän se nainen heti ole femakkohuora joka on lynkkaamassa kaikki miehet. Aivan kummallista yleistämistä ja rivien välistä lukemista. Nainen ilmeisesti ei saisi puolustaa itseään tai olla jonkun toisen naisen puolella kun se heti on jonkun miehen mielestä julistamassa sotaa koko miesväestölle. Mistä tämä johtuu????

• luulen kirjoitti:

Onko sulla esimerkkejä siitä kuinka naisen miehelle tekemää rikosta olisi hyssytelty ja tarjottu kukkapuskaa?
        Monesti olen sen kyllä huomannut, että jos joku nainen puolustaa itseään miestä vastaan oli se vaikka ihan sanallista niin se tulkitaan, että "kaikki miehet on huonoja ja tekee kaiken väärin". Tai jos nainen puolustaa toista naista sanomalla että se raiskaus todella on väärin ja paha teko niin eiköhän se nainen heti ole femakkohuora joka on lynkkaamassa kaikki miehet. Aivan kummallista yleistämistä ja rivien välistä lukemista. Nainen ilmeisesti ei saisi puolustaa itseään tai olla jonkun toisen naisen puolella kun se heti on jonkun miehen mielestä julistamassa sotaa koko miesväestölle. Mistä tämä johtuu????

se onkin vaan meikäläisen mutu.Eikä siitä pääse mihinkään että naiset pitävät paljon paremmin ja ennenkaikkea yhdessä puoliaan miehiä vastaan kuin miehet naisia vastaan,miehistä kun löytyy aina se tietty osa porukkaa joka nielee kaiken paskan naisten taholta hymyssä suin ja ihan vain siksi kun se on tullu ulos naisesta.

• ....
        yrmio kirjoitti:

se onkin vaan meikäläisen mutu.Eikä siitä pääse mihinkään että naiset pitävät paljon paremmin ja ennenkaikkea yhdessä puoliaan miehiä vastaan kuin miehet naisia vastaan,miehistä kun löytyy aina se tietty osa porukkaa joka nielee kaiken paskan naisten taholta hymyssä suin ja ihan vain siksi kun se on tullu ulos naisesta.

Ei se mitään koska nainen on naiselle sellanen peto et voit rauhassa olla. Kaikki kärsii varmana tarpeeks

• mimmi
        yrmio kirjoitti:

Mä en nyt ala ottamaan kantaa tähän vittuiluun puolin ja toisin. Ymmärsin kyllä pointtisi siinä ihan ekassa kirjoituksessasi aiheesta, mutta en tosiankaan allekirjoita kaikkea sanomaasi.

Raiskauksia on monen asteisia, ihan näitä mielen muuttamis-juttuja ja todella raakoja, väkivaltaisia raiskauksia. Mikään niistä ei ole hyväksyttävää.

Kerro mielipiteesi siitä, kuinka paha rikos on esim. sellainen, että tuntematon mies raiskaa ihan tavisnaisen väkivalloin, jossakin puistossa (asteikolla 1-10. 1=purkan varastaminen kaupasta ja 10=murha), ja perustelu perään.

• täällä
        yrmio kirjoitti:

No joo tässä "raiskaus-kysymyksessä" naiset ovat jopa kiitettävästi puolustaneet itseään ja toisia naisia, mutta lueppa vaikka uskottomuus-palstaa kuinka todellakin nainen on naiselle susi. Oikeassa elämässäkin minun mutu on, että miehet ovat solidaarisempia toisilleen kuin naiset. Toisen miehen "apajille" ei mennä. Ja onhan täällä miehet sinuakin puolustaneet, ehkä niitä on vain vaikeampi huomata kuin kiukkuisia naisten viestejä.

• täällä kirjoitti:

No joo tässä "raiskaus-kysymyksessä" naiset ovat jopa kiitettävästi puolustaneet itseään ja toisia naisia, mutta lueppa vaikka uskottomuus-palstaa kuinka todellakin nainen on naiselle susi. Oikeassa elämässäkin minun mutu on, että miehet ovat solidaarisempia toisilleen kuin naiset. Toisen miehen "apajille" ei mennä. Ja onhan täällä miehet sinuakin puolustaneet, ehkä niitä on vain vaikeampi huomata kuin kiukkuisia naisten viestejä.

sen tiedän et naiset on tossa asiassa aika epeleitä toisiaan kohtaan mut mä en nyt tarkottanu mitään parisuhdejuttuja koska niillä ei ole merkitystä kuin yksilöille,kyse oli enemmänkin koko yhteiskunnan tilasta ja miesten asemasta siinä kokonaisuudessa.Kyllä mä huomasin et moni mies oli ainakin osittain samoilla linjoilla mun kanssa,kuinkahan moni oliskaan allekirjoittanu mun ajatuksia jos suurimmalla osalla miehistä ei olis aina naisten kanssa kommunikoidessa ainakin alitajunnassa jyskyttämässä takaa-ajatuksia heidän suhteen tai miehet kehtaisivat osoittaa solidaarisuutensa samalla lailla kuin naiset.

• ollut näin
        yrmio kirjoitti:

sen tiedän et naiset on tossa asiassa aika epeleitä toisiaan kohtaan mut mä en nyt tarkottanu mitään parisuhdejuttuja koska niillä ei ole merkitystä kuin yksilöille,kyse oli enemmänkin koko yhteiskunnan tilasta ja miesten asemasta siinä kokonaisuudessa.Kyllä mä huomasin et moni mies oli ainakin osittain samoilla linjoilla mun kanssa,kuinkahan moni oliskaan allekirjoittanu mun ajatuksia jos suurimmalla osalla miehistä ei olis aina naisten kanssa kommunikoidessa ainakin alitajunnassa jyskyttämässä takaa-ajatuksia heidän suhteen tai miehet kehtaisivat osoittaa solidaarisuutensa samalla lailla kuin naiset.

Siis yhteiskunnassahan on menty aina miesten mukaan, vasta lähiaikoina naiset ovat alkaneet pitämään puoliaan tietyissä asioissa.
        Olisi aika pelottava ajatus jos oikeasti kaikki miehet ajattelisivat esim. että raiskata saa eikä se ole niin vakavaa.
        Jos olet sitä mieltä, että yhteiskunnassa toimitaan miten naiset haluaa niin millainen mielestäsi maailman pitäisi olla? Millainen yhteiskunta olisi jos miehet päättäisivät?

• ollut näin kirjoitti:

Siis yhteiskunnassahan on menty aina miesten mukaan, vasta lähiaikoina naiset ovat alkaneet pitämään puoliaan tietyissä asioissa.
        Olisi aika pelottava ajatus jos oikeasti kaikki miehet ajattelisivat esim. että raiskata saa eikä se ole niin vakavaa.
        Jos olet sitä mieltä, että yhteiskunnassa toimitaan miten naiset haluaa niin millainen mielestäsi maailman pitäisi olla? Millainen yhteiskunta olisi jos miehet päättäisivät?

liity raiskaukseen mitenkään enää koko juttu.Miesten nykyistä ja tulevaa asemaa yhteiskunnassa kuvastaa aika hyvin esim. eiliset uutisaiheet:runkatkaa koeputkeen siat,sen kummallisempaan säpinään teillä ei ole oikeutta vaikka maksaisitte :-)

• diagnosointi
        nainen..... kirjoitti:

Mistäs sinä tiedät miten minä käyttäydyn ja millainen olen? Et mistään. Joten suu soukemalle. Vaikka minä en kunnioittaisi jotain tiettyä miestä niin en silti haluaisi, että hänet raiskataan. Kukin taplaa tavallaan ja turha ihmettellä jos ei joku sinua kunnioita jos suhtautumisesi maailmaan on tuo.

"Mistäs sinä tiedät miten minä käyttäydyn.."

"Joten suu soukemalle"

Kyllä pitää nyt sanoa että tämä teksti osoittaa
        tai valaisee sinunkin käyttäytymisen!

• sitten millään
        yrmio kirjoitti:

liity raiskaukseen mitenkään enää koko juttu.Miesten nykyistä ja tulevaa asemaa yhteiskunnassa kuvastaa aika hyvin esim. eiliset uutisaiheet:runkatkaa koeputkeen siat,sen kummallisempaan säpinään teillä ei ole oikeutta vaikka maksaisitte :-)

Jaha yritätkö verrata hedelmöityshoitolakia seksinostokieltoon? Ok, eka on naisiin liittyvä ja toinen miehiin. Hedelmöityshoitolaista seuraa vain hyviä asioita: lapseton nainen tai naispari saa lapsen ja lapsi elämän. Kenellekkään yhdelle erityiselle miehelle siitä ei ole minkäänlaista haittaa.
        Seksin ostosta tai prostituution laillistamisesta on haittaa. Haittaa jos seurusteleva/naimisissa oleva käy huorissa koko suhteelle ja varsinkin puolisolle, haittaa seksityöntekijälle jos hän tekee sitä pakosta tai mielenhäiriössä tai kovassa rahapulassa. Hetken mielihyvää saa se ostaja.

• hone-y

viisaita eläimiä, älä mollaa heitä =D

Myönnettäköön, ettei raiskauksen vähättely ja esittäminen jonain viattomana fantasiana anna miehestä miellyttävää kuvaa. Äidit, siskot, naispuoliset kaverit ja tyttöystävät, kaikki naisia miesten elämässään. Entä jos joku heistä raiskattaisiin? Voisitko mies olla vain, että voi voi, paska tuuri mutta se oli jonkun fantasia. Tai että omapa oli vikasi. Uskon kuitenkin, että suurin osa miehistä on sen verran fiksuja että tuomitsevat raiskaukset täysin. Kukaan normaalilla moraalilla varustettu ihminen ei hyväksy tällaisia rikoksia.

Raiskaus on muuten väkivaltarikos. Seksillä on asian kanssa todella vähän tekemistä.

• kaikki..

..ovat täysin samaa mieltä sinun kanssa asiasta.

• Mutta.........

Näillä palstoilla mikään tuomio ei ole naisten mielestä riittävän jyrkkä.
        Jokainen mies, joka kommentoi täällä asiaa, kerjää vain verta nenästään.

• lukemaan!

Ihan turhaa vauhkoonnutte, jos ette edes osaa lukea toisten tekstiä.
      Vähänkin joku heittää asiallisempaa pohdiskelua asiasta puolelta jos toiselta, ollaan lynkkaamassa, kun ei osata sisäistää tekstiä.

• mä-mies

Tässä samaa mieltä. Miksi pitää tarttua yhteen lauseeseen eikä lueta kokonaisuutta? Otetaan se yksi lause tai sana sieltä tekstistä, ja heti ollaan laittamassa toista ihmistä köyden jatkeeksi.

• ongelma.
        mä-mies kirjoitti:

Tässä samaa mieltä. Miksi pitää tarttua yhteen lauseeseen eikä lueta kokonaisuutta? Otetaan se yksi lause tai sana sieltä tekstistä, ja heti ollaan laittamassa toista ihmistä köyden jatkeeksi.

on, koska naiset tyypilliseen tapaansa takertuu erillisiin yksittäisiin lauseisiin ja unohtavat samalla koko asiayhteyden.

• ...

saada haluamansa, vaikka joutuisi vähän ottamaankin, sillä kyllä nainen sen loppupeleissä ymmärtää, että hyväähän se mies vain haluaa tarkoittaa.

• vilperi

hommassa on se, että te naiset kysyitte tätä asiaa ja tulos ei ilmeisesti miellyttänyt kaikkia. ei pidä kysellä sellaisia asioita, jos pää ei kestä eriäviä mielipiteitä. oli asia mikä tahansa. itse en jaksa ottaa kantaa tähän raiskaus jupakkaan. yrmio heitti mun mielestä ihan hyvän pointin siitä, mitä äijät on oikeasti mieltä ja mitä mieltä ne on naisten seurassa. täytyy tunnustaa, että sellaiseen tussuiluun on itsekkin joskus tullut sorruttua.

• tuli ilmi

Vaikka mies olisikin jotain mieltä vaikka tästä raiskaus-asiasta se ei tarkoita, että se olisi totuus. Se miksi naiset suuttuivat oli, että olemme luulleet miesten olevan empatiakykyisempiä. Tämän jälkeen sitä katsoo omaakin miestä pelolla "onkohan tuokin sitä mieltä että raiskaus ei naiselle tunnu missään, mitä jos se joskus raiskaa minut". Asiaa ei tietystikään auta se että tulee yhä lisää miehiä ilmi jotka ovat samalla kannalla. Uskokaa jo kun sanomme että RAISKAUS ON VÄÄRIN JA VOI PILATA NAISEN KOKO LOPPUELÄMÄN ja tämä on totuus tässä asiassa, eikä mikään mielipide kysymys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2934
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1578
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      904
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      744
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      688
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      687
    Aihe