Paras seuranhaku paikka?

jejeje

Mitkäs on parhaimpia treffi- ja ilmoituspaikkoja? Tuo match.com on aika kusetusta, kun aluksi höpötetään, että tee ilmaiseksi seuranhakuprofiilisi, mutta sitten on pakko maksaa, jos haluaa ottaa yhteyttä muihin tms.

78

98470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YKSVAAN

      viitsit selata tätä palstaa sekä
      `tapasimme suomi24:ssä `

      palstaaa, siellä on montakin vinkkiä niistä muista, tämä kysymys monessa muodossaan on ollut tällä ja tuolla toisessa MONTA kertaa .

      Löytyy vastauksia MONTA.

      • ♥ Etsivä Löytää ♥

        Yhtä ja oikeaa parasta seuranhaku sivustoa ei ole, koska me
        olemme kaikki erilaisia. Sen takia joku paikka toimii toiselle
        todella hyvin, ja jollekin toiselle ei ollenkaan.

        Paras tapa oman kokemukseni mukaan on testata mahdollisimman
        monia erilaisia sivustoja, koska ne TODELLAKIN ovat erilaisia,
        ja alkaa käyttää sitä, mikä tuntuu toimivan itselle parhaiten.
        Ei pidä luovuttaa heti jos ensimmäinen paikka ei toimi.

        Yhä enemmän ollaan nettideittailussa menossa myös siihen
        suuntaan, että eri deittisivustot tarjoavat hyvinkin
        spesifioituja seuranhaku mahdollisuuksia. Se on hyvä asia, koska
        se lisää mahdollisuuksia löytää juuri sellaista seuraa mitä
        kaipaa.

        Oman saitin löytämiseen kannattaa käyttää jonkin verran aikaa ja
        vaivaa, niin silloin onnistuneen suhteen löytyminen on
        todennäköisempää.

        http://seuraa.org/seuranhaku/


      • Anonyymi
        ♥ Etsivä Löytää ♥ kirjoitti:

        Yhtä ja oikeaa parasta seuranhaku sivustoa ei ole, koska me
        olemme kaikki erilaisia. Sen takia joku paikka toimii toiselle
        todella hyvin, ja jollekin toiselle ei ollenkaan.

        Paras tapa oman kokemukseni mukaan on testata mahdollisimman
        monia erilaisia sivustoja, koska ne TODELLAKIN ovat erilaisia,
        ja alkaa käyttää sitä, mikä tuntuu toimivan itselle parhaiten.
        Ei pidä luovuttaa heti jos ensimmäinen paikka ei toimi.

        Yhä enemmän ollaan nettideittailussa menossa myös siihen
        suuntaan, että eri deittisivustot tarjoavat hyvinkin
        spesifioituja seuranhaku mahdollisuuksia. Se on hyvä asia, koska
        se lisää mahdollisuuksia löytää juuri sellaista seuraa mitä
        kaipaa.

        Oman saitin löytämiseen kannattaa käyttää jonkin verran aikaa ja
        vaivaa, niin silloin onnistuneen suhteen löytyminen on
        todennäköisempää.

        http://seuraa.org/seuranhaku/

        Mitä jos on kokeillut kaikki mahdoliset ja mahdottomat palvelut ja yksikään ei ole toiminut Mitä sitten pitää tehdä?
        Entä jos on tehnyt kaikki muutkin mahdolliset mahdolliset tavat etsiä joku mutta ei ole ollenkaan ollut sinnepäinkään onnistumista. Onko silloin muututtava toiseksi koska itsessä on silloin oltava joku vika vai mitä.
        Mitä jos on käynyt 3000 naista läpi ja mikään ei ole lähelläkään onnistumista?
        Pitääkö käydä toiset 3000 naista läpi todetakseen ettei nekään olleet sopivia.
        En pysty muuttumaan rikkaaksi, sopivasti alkoholia käyttäväksi, komeaksi, poliisin tutuksi, virkapukuiseksi, lääkäriksi, en edes palomieheksi, en unelmien poikamieheksi, en kodinkoneeksi enkä taxikuskiksi. Mitä muuta nainen voisi kaivata.
        Pitäisi yrittää muttei saa näyttää yrittävältä on seuraava ohje. Ohjeita annetaan vaikka mikään ohjeista ei oikeasti tuo ratkaisua.
        Ja joka kerta syy löytyy itsestä. No se on ilmiselvää. Jos joku haluaa olla toisen kanssa vikoja saa olla mutta silloin ei jos ei halua olla.
        kauneus on katsojan silmässä ja joku sopi toiselle ja joku ei toiselle. Luovutta ei pidä vaikka paras olisi tehdä se.
        puhelinoperaattorikin aina sanoo olevansa erilainen kuin muut mutta aina se lasku tulee perille tavalla tai toisella.
        Niin on hyvä olemassa erilaisuuksia joita voi sitten miettiä minkä niistä valitsee,
        Miettimiseen kulutetaan paljon aikaa aina voi löytyä parempi.
        Kun voi löytää paremman miksi ottaa huonompi.
        Jos suhde ei toimikkaan voi aina palata deittisivustolle hakemaan speksatumpi eli parempi.
        Itseään ei tarvitse miettiä riittää kun mietttii sitä toista.


    • gagasfh

      menee ainakin kirkaasti match.comin ohi hinnan perusteella. Ja onhan siellä ihan hyvännäköisiäkin!

    • ...

      treffimesta.net
      iskuri.net
      seoikea.com
      city.fi/deitti jne...

      itse pidän parhaana tuota cityn deittipalvelua :)

    • tosissaan_

      Jos olet liikkeellä tosimielellä mene machiin. Ei kukaan viitsi maksaa jos ei juttuun usko. Ihan itsestä siis kiinni mitä hakee.

      • kfgh

        Ite ainakin juuri äsken erosin sieltä ja syyksi ruksasin "en pidä sivun toimintatavasta".

        Mitä ne loppupeleissä tarjoo, mitä muut ei. Karseet hinnat eikä siellä ole yhtään sen parempaa seuraa, kun cityssäkään.

        Cityyn lähden minä.


      • hyvät

        Siellä voi tavata ja kirjoitella ulkomaalaisten kanssa,
        joilla on hyvät tavat:)

        Syntyy hyviä ystävyyssuhteita.

        Jopa avioliittoja.

        Se maksaa, mutta taso onkin sitten hyvä.


      • jos

        varaa tähän maksuun. ei kaikilla ole vaikka hakisivatkin sitä oikeaa!


    • sielläminä

      Tuo city on mielestäni paras. Itse olen tavannut useita upeita naisia sitä kautta. Tosin sitä "oikeaa" ei ole tullut vastaan, tosin en sellaista etsi. se tulee etsimättä. Pari ihan hyvää naispuolista kaveriakin minulle on juuri tuolta tullut. ja muualtakin kuin omalta paikkakunnalta.
      Ei kun profiili sinne kuvan kera, kunhan ei mitään paskapuhetta esim. käyntikorttiinsa laita sekä aikas uudet kuvat ja laittaa viestiä/kommenttia neitokaisille niin johan alkaa tapahtumaan...

      • onparas

        Jeps, aikoinani cityn kautta kävin muutaman ihan ok-miehen kanssa deiteillä, ei muhinaa tai suhdetta syntynyt kenenkään kanssa. Olivatpa kuitenkin hyväkäytöksisiä ja siistejä. Oman mieheni tapasin sittemmin muuta tietä:)

        Onnea deittailuun!


    • KJesse

      joo tuntunut noi netin deittipalvelut jämähtäneen paikalleen. ainoa uusi jonka olen huomannut on ollut tuo 247avec. näyttää ainakin tässävaiheessa vetävän porukkaa.

      • kasiasz

        Kukkuu! Yritin saada jotain kontaktia jonnekin, mutta ei näytä taidot riittävän?!?


      • ac/dc
        kasiasz kirjoitti:

        Kukkuu! Yritin saada jotain kontaktia jonnekin, mutta ei näytä taidot riittävän?!?

        olis täälä vapaa poikamies


      • muutto mielessä
        kasiasz kirjoitti:

        Kukkuu! Yritin saada jotain kontaktia jonnekin, mutta ei näytä taidot riittävän?!?

        täällä humalainen herrasmies tulin mustalla volvolla taidan joutua ferkulla lähtemään.


    • armas1
    • Onnistunut kokeilu

      Täällä on ainakin eniten profiileita. Miksi maksaa, jos homma toimii ilmaiseksikin. Laitoin pari viikkoa sitten profiilin ihan kokeeksi ja kolmantena päivänä sain unelmavastauksen, en ollut vielä ehtinyt itse vastata yhteenkään naisten profiiliin. Katsotaan nyt mihin tämä johtaa, mutta lupaavalta näyttää.

      Suomi24:ssa on hyvää se, että haun pystyy rajaamaan aika tarkkaan ja unelmakumppanihalukin toimii aika hyvin, vaikkaq tuottaakin rajauksen ulkopuolisia hittejä. Asuinkaupungin rajausta voisi vähän parantaa, esimerkiksi annetulla säteellä omasta asuinpaikasta ois ihan kiva.

      Ehdottomasti huonoin puoli suomi24:ssa on huijarit, jotka pommittaa varsinkin miehiä. Ne on kyllä helppo tunnistaa, ellei ole aivan pussissa kasvanut. Maksullisilla palstoilla niitä lienee vähemmän.

    • yksin parempi

      suomi24 treffi palstalla on ainaki itselle tullu lähinnä niitä yhden yön tai salaista 100% luottamuksella viestejä. että ei taida ilmaisista tulla ku yleensä niitä todella kaivattuja vonkaus viestejä. :D

    • Suomi-typykkä

      Kyllä e-kontakti on ehdottomasti paras, jos hakee kotimaista seuraa. Suosittelen lämpimästi!

    • Ei voi olla...

      totta! Kävin katsastamassa City.fi deittisaitin, ja olipas huh,huh, varsinainen seksipalsta. Itse en missään tapauksessa "kehtaisi" hakea seuraa sieltä. Siellä tuskin kukaan on "tositarkoituksella"...

      • 3+19

        Seksipalsta? On toki totta, että siellä sitäkin seuraa haetaan, mutta haetaan siellä muutakin. Miehenä siellä saa ainakin kuvattomaan ilmoitukseen ihan hyvin naisilta vastauksia ja vieläpä ihan kunnollisia ja pidempiä viestejä. Toisin kuin täällä S24:ssa, jossa ei tunnu välistä tapahtuvan mitään vaikka itsekin laittaisi viestejä. Ihan mukavia ja tavallisia naisia olen Cityn kautta tavannut, jotka hakevat tavallista parisuhdetta siinä missä itsekin. Parhaimmat kokemukset Cityn kautta siis juurikin niin, että olen laittanut oman ilmoituksen ja saanut siihen hyviä vastauksia. On se vaan kumma kuinka kahdella palvelulla on jotenkin eroa siinä miten ihmiset niissä käyttäytyvät.


    • naisena..

      Iskurissa tullu eniten vastauksia, nyt tosin sekin ollu hiljasempi. Siellä on monenlaista ilmotusta ja kehtaa itekin laittaa minkälaisen vaan, millä mielellä sattuukaan oleen.
      Suomi24:ssä lähinnä jääny pinnallisiks 'moi, mitä kuuluu' -tuttavuuksiks jotka ei johda yleensä edes treffeille. Tuntuu että monetkaan ei oo edes lukenu miestoiveita, mutta ehkä jotkut on sitten epätoivosia tai laittaa saman massapostin kymmenille edes lukematta profiileja..
      Muita kokeiltuja otamut.org, treffipalsta.com ja sinkkutreffit.fi, mutta noi on kyllä ihan kuolleita vaikka profiileja ja katsoneita löytyy.
      Ennen muinoin jippiin treffimesta oli kans hyvä, vähä niinkun iskurin tapanen, ja sieltä yli 4 vuotta kestäneen suhteen viimeks löysinkin.

      Mitään maksullisia en oo käyttäny enkä tuukaan käyttään niin kauan ku ilmasekskin saa :)

      • Taidenäyttely?

        Innolla ryntäsin katsomaan millainen palsta tuo iskuri on, ja... voi hitsinpimpula... sehän on kikkeligalleria! Ei kai kukaan nainen ihan oikeesti hae seuraa tuolta?!?


      • naisena..
        Taidenäyttely? kirjoitti:

        Innolla ryntäsin katsomaan millainen palsta tuo iskuri on, ja... voi hitsinpimpula... sehän on kikkeligalleria! Ei kai kukaan nainen ihan oikeesti hae seuraa tuolta?!?

        Ei siellä kuulema miehille vastauksia juur ollenkaan tuukaan, mut naiset saa paljo vastauksia :)
        Miksei niitä gallerioita silti ihan huvikseenkin selaa ;D


      • miehenä..
        naisena.. kirjoitti:

        Ei siellä kuulema miehille vastauksia juur ollenkaan tuukaan, mut naiset saa paljo vastauksia :)
        Miksei niitä gallerioita silti ihan huvikseenkin selaa ;D

        Kuulehan Naisena, kyllä siellä miehet saa vastauksia. Tosin minulla ei ole mitään kuvia, vaan aika hyvä profiili. Minulle riittää ihan hyvin kaksi vastausta kuukaudessa kivoilta naisilta. Miehenä tajuan kyllä sen, ettei siellä naisille kannata kirjoittaa oleenkaan ....


      • Anonyymi

        Suomi24 myös maksullinen ekan viestin jälkeen


    • I...

      Deitille.fi
      Ilmainen ja ehdottomasti paras!

    • karvas kokemus

      e-kontaktissa on myös tyyppejä, jotka vaan on siellä muun syyn takia, eli haluavat vaan lopulta viestiä seksijuttuja!

      • Anonyymi

        Just näin on E-kontaktissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin on E-kontaktissa

        Kylläpä herätit vanhan ketjun!

        Pakko sanoa arvoilla on minulle suurempi merkitys kuin pinnallisuudella, joten OkCupid on minua varten.


    • Kiinnostaa kokeilla

      Olen myös ajatellut laittaa ilmon Deitille.fi. Onko niin, että käyttäminen on ilmaista, ettei missään vaiheessa tule eteen mitään maksuja?

      Te jotka olette deittailleet Deitille.fi:ssä, niin kertokaa kokemuksianne :)

      Onko parempi kuin Suomi24-deitti. Suomi24-deitti tuntuu minusta väljähtyneeltä, kuin makunsa menettänyt olut.

      • 20 + 19

        Siellä on ainakin mun kaupungista samat tyypit kuin täällä,paitsi vähemmän. Täällä on paremmat hakukriteerit.

        Cityssä on vain hesalaisia.

        Ei tämä suomi24 huono ole paikkana, täällä on vain paljon pöljiä deittailijoita. Maksullisiin paikkoihin verrattuna täällä nyt taitaa olla sentään olla enimmäkseen oikeitten hakijoitten tekemiä eikä ylläpidon houkutusmielessä laatimia profiileja.


    • -

      Deitille.fi tuntuu olevan aika kuollut paikka - ainakin näin keski-ikäisen miehen näkökulmasta.

    • niin ja näin

      e-kontakti kokekmusta; Eli jos haen uudeltamaalta 22 - 28v naiset niin ilmoituksia about 450kpl.Mutta, näistä on viimeisen kuukauden aikana kirjautunut sisälle n.200kpl.
      Sama juttu on match:kin.
      Itse en ainakaan usko enään noihin maksullisiin kun mainostavat että eniten jäseniä.Niimpä,mutta kuinka moni käyttää oikeasti aktiivisesti niin se onkin sitten eri juttu.

    • niinpä.

      mulle.

    • Uusi onni

      Kokemukseni mukaan e-kontakti on hyvä.. Ainakin itse löysin sieltä uuden rakkauden! Ehdin olla maksavana jäsenenä noin kuukauden, kun aloimme kirjoitella, nyt tapailemme, soittelemme, tekstailemme.. Ja elämä hymyilee!

      • harri the pasha

        no joo, tuossa selailin interznettiä,
        tuli yhtäkkiä tunne voitonriemuisa,
        sisko kalsarit kädessä lukee tätä...
        hieno. joo.
        iha kiva
        sejoo
        älä
        jaksa
        .
        .
        .


    • rakastan sinua

      Olen 54 vuotias akka. Vanha ja ruma ja lihava. Etsin kaveria miehestä joka olisi kaltaiseni, erityisesti etsin rehellistä, kunnollista, ei viinamiehiä, saa tupakoida. Tykkään luonnosta ja matkailusta. Ja erityisesti vihaan valehtelua ja uskottomuutta.
      Jos löytyy täältä sellainen saa laittaa viestiä tositarkoituksella. Ei tarvitse olla komea, saa olla ruma kuten minä, kunhan on kiltti, uskollinen ja osaa rakastaa. EI SEIKKAILIJAT. Olen jätetty ja petetty, löydänkö sinut näin, vaikka ei kuulu tapoihini. hyvä[email protected].

      • timtext69

        No joo, ihan hyvä aloitus. Sait minut kiinnostumaan heti ja jos mahdollista - deittailla ihan kunnolla. "timo"


      • Anonyymi

        Joo täällä toinenkin nainen hakee luotettavaa seuraa ,oon hiukka yli 70 ikäisekseni hyväkuntoinen ja näköinenkin Alkoholin käyttöä ei ,eikä tupakkaa . Vaan hyvää ystävää kaveria ehkä rakastakin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo täällä toinenkin nainen hakee luotettavaa seuraa ,oon hiukka yli 70 ikäisekseni hyväkuntoinen ja näköinenkin Alkoholin käyttöä ei ,eikä tupakkaa . Vaan hyvää ystävää kaveria ehkä rakastakin .

        Äskeiseen kommenttiin sähköposti t.malinen @hotmail.com .


    • seuranhaku 1

      Suosittelisin kokeilemaan useampaa eri deittisivustoa. Kokeilemalla löytää parhaiten sen itselleen sopivan vaihtoehdon. Eri ihmisten seuranhakutavat ja -tavoitteet eroavat monesti hyvinkin paljon, joten eri sivustot sopivat erilaisille seuranhakijoille. Nykyään on ainakin paljon sivustoja, joista valita.

      Useimmilla sivuilla pääsee ilmaiseksi ainakin selailemaan sivuston tarjontaa. Palvelusta ei kannata maksaa ennen kuin on varma, että sivustolla on mielenkiintoisia ihmisiä ja että he myös vierailevat sivustolla aktiivisesti.

      http://www.seuranhaku.net/

    • 15

      Mä ainakin aion mennä ULOS nyt kun terassitkin on taas auki, näkee heti naamavärkinkin eikä tarvi kinuta kuvaa jota ei saa, johtuen ties mistä.
      T. nainen

    • kukkuuuuuuu

      paras on seuraajokaiselle.fi eli ccdeitti.toimii puhelinnumerolla ja koodilla,voi chatata,laittaa tekstareita ja soittaa,viikon ilmainen,sitten maksullinen ekalla kertaa natsas,mut liian pitkä välimatka,2 ketaa jo parempi onni,twoo on surkea ja suomi 24 huijareita täynnä.match i han kakka

    • Gunnar S

      Tämä on hyvä palsta. Monet tärskyt olen täältä löytänyt: www.datingsiteasia.com

    • tosipaljon

      sexdiaryblog.com
      treffimesta.net
      iskuri.net
      seoikea.com
      city.fi/deitti
      googlaamalla löytyy... :D

    • huhuhuhuh

      treffimesta.net -saittia ei näytä ainakaan olevan enää edes olemassa.

    • newfag

      4chan.org/b/

    • nudenuke

      paras on tietysti alastonsuomi.com

    • m301

      okcupid.com on hyvä, mutta vain englanninkielinen ja kaipaisi lisää väkeä.

    • T:Se saatanan komea

      E-Kontakti on paras ja Suomi24.fi on hyvä kakkonen,mä tiedän..Jos haluat nopsaan pesää..

      • deittisonni

        Näin se taitaa olla. Nuo ovat ne kaksi Suomen suurin deittisivustoa. http://www.deittiseuraa.net/ löytyy sitten muita erinomaisia vaihtoehtoja. HP on hyvä, jos nimenomaan ilmaista haluaa. Deittiseuraa löytyy kyllä netistä, jos vaan näkee vähän vaivaa. Ja jos todella haluaa seuraa löytää tositarkoituksella, niin kannattaa maksullisiakin palstoja harkita. Niillä ihmiset ovat samalla mielellä liikenteessä, eivätkä vain huvikseen muiden profiileja tirkistelemässä tai omaa markkina-arvoaan testaamassa. Mutta deittisivuston valinta riippuu toki ihmisestä. Toisille sopii yksi tai joillekin taas toinen. Ihmiset ovat erilaisia. Mutta sen vuoksi on vain hyvä asia, että näitä vaihtoehtoja on nykyään paljon. On omat palstat sinkuille, varatuille, seksinnälkäisille ja kirjekaveria etsiville. Kannattaa siis valita se deittipalsta, joka itselle sopii parhaiten.


    • Kerpponen40

      Naiset aina valittajaa vonkaajista. Kirjeenvaihtopalstat on erikseen. Jos mies haluaa turista se käy ihna siwan kassaeidin kaanssa ilman velvotteita ohimenen. Suhdekin on sopivan etäinen.
      Naisilla on myös kovia vaatimuksia ja luuloja itsestään risoissa sukkahousuissaan verkkarit jalassa ja vaativat mieheltä vähintää george clooney tason kuvia. Erona myös on että miehet eivät meikkaa vaan ovat aitoja.
      Kamalaa ajatella että tuollaisia valittaja akkoja on deittisivut tääynnä. Ei niiden kassa haluakaan muuta kuin *** ja äkkiä karkuun. Passaa mulle. hyvin.
      Eikä meitä miehiä ole kiiltokuviksi tarkoitettukaan. akkamaisia leidejä. Tosi mies on arpinen, työnkovettama lihaskasa, niinkuin minä. Ei mikään manikyyrissä käyvä nuorimies joka lopulta on se sohvaperuna. Ei paljon puhu mutta pussaaa hyvin ja menee vaikka läpi harmaan kiven vaikka tukka onkin sekaisin.
      Kun hakee seuraa, kannattaa ihan avioliittopalstalle mennä jos sillä mielellä.

    • ööööx

      sanoisin että mummotunneli on paras.

    • Lööppibossu71

      Suomi24 treffit ja happypancake
      ne on ilmaisia ja hyviä.

      Noissa maksullisissa on kaikee turhaa ja muutta joka päättää puolestasi.. ei kiva.
      seksinhakujutuissa on valeihmisiä,,, tuskin edes kuin muutama käyttäjä.
      Normireffeitä saa pilluakin helpommalla.

      • deittailuaa

        Juu, samaa mieltä! Itse olen käyttänyt nimen omaan happy pancakea paljon viime aikoina. S24 lienee kaikille palstalaisille tuttu, mutta jos happy pancakesta haluaa lisää tietoa, niin tuolta löytyy kaikki tarvittava. https://www.nettideittailu.com/happypancake-arvostelu/ Vaikka toisaalta liittymällähän sitä parhaiten tietää, mistä on kyse. Ja kun on ilmaisesta sivustosta kyse, niin ei siinä mitään menetäkään.


    • Kokemuksia_toiveita

      Kokemukseni mukaan ilmaisilla treffipalveluilla on parhaimat ominaisuudet. Maksullisten ideana on saada ihmiset kyselemään lisätietoja, mikä ei onnistu ilman lisämaksuja. Omia kriteerejä hakujen tekoon ei pääse kunnolla hyödyntämään. Erittäin ärsyttäviä tällaiset, kun ei edes voi olla varma meneekö viestit perille. Huonoja kokemuksia match.com ja sport42, tosin jälkimmäinen on harratuskaverien etsintään erikoistunut, monien kirjoitusten mukaan suorastaan huijaussivusto.

      Muita maksullisia en ole kokeillut enkä suostu kokeilemaan ellei kerrota tarkkaan milllaisia perustietoja kysytään ja miten niitä voi hyödyntää hakuja tehdessä.

      Jos on puutteita palvelujen perustiedoissa, on niitä huomattavasti enemmän itse lomakkeiden täyttäjissä. Toivoisin naisten vastaavan jokaiseen kysyttyyn kohtaan, erityisesti niihin joihin on olemassa yksiselitteinen vastaus. Jos jollakin asialla ei ole itselle merkitystä, se voi olla vastapuolelle hyvinkin merkittävää. Itse luen vapaamuotoiset esittelyt vain heiltä, jotka herättävät kiinnostuksen jo perustietojen perusteella. Useimmat kuvatkin ovat harhaanjohtavia, yksistään niiden perusteella en ota kenenkään yhteyttä.

      Palvelujen kehittäjiä pyytäisin kiinnittämään huomiota täsmällisempään ruumiinrakenteen kuvaukseen. Yksinkertaisinta olisi pakollinen pituuden ja painon ilmoittaminen. Hyvin usein naiset nämä tiedot antavatkin, jos ne kysytään. Jos on itse huomattavan hoikka, toivoo sitä samaa luultavasti naisestakin. Hoikalle jo normaalin ylärajoilla oleva saattaa olla reilusti 'ylimitoitettu'. Lähes poikkeuksetta naisetkin vaativat 10-20% itseään kookkaampia miehiä, eli tämän suhteen ei pitäisi olla mitään huomauttamista.

      Monesti naiset tuntuvat kiinnittävän paljon huomiota pinnallisuuteen, tarkoitan pukeutumiseen. Miehet ehkä enemmänkin omasta kunnostaan huolehtimiseen. Tottakai poikkeuksia löytyy molemista.

      Toistaiseksi parhaat palvelut: treffit24 ja happypancake. Häiriköitä varmaan molemmissa, mutta onneksi nämä on aika helppo tunnistaa varsinkin miehille. Valitettavasti naisten yhteydenotoista selvä enemmistö on näitä.

      • Jkhl2

        Varokaa tällaista sivua kuin Seksisuhde.com vetää rahat käyttäjältä maksoin 39€ ja kirjoitin 2 naiselle 4 lyhyttä viestiä senjälkeen loppui kreditit. Miten poliisit ei puutu tällaiseen toimintaan??? Estäisivät Suomessa sivun käytön.


    • Anonyymi

      358400538441 soitelkaa miehet:)

    • Anonyymi

      Tinder

    • Anonyymi

      Eipä niitä oikeasti toimivia enää ole ollut sen jälkeen kun iskurikin pilattiin. Ainoat ilmaiset joissa edes jotakin eloa vielä on, on deitti.net, happy pancake ja suoli24. Noista paras on ensimmäinen kun ei ole vielä huononnettu jollain älyttömillä muutoksilla, kuten pari viime mainittua.

      • Anonyymi

        No enpä tiedä deitti.netistä, sielläkin on kuitenkin liian monet toiminnot pimitetty ärsyttävästi maksullisuuuden taakse, siis Suoli24 tyylillä... en muista, oliko aiemminkin niin paljon rajattu sinne deluxe jäsenyyteen, vai onko sielläkin alettu kiristää niitä? HP on ollut jotenkin sekava ja hankala uudistuksen jälkeen, mutta siellä kaikki on kai sentään (vielä) ilmaista..


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Täyttä kusetusta tuokin sivusto!!!!!


    • Anonyymi

      Miten olisi tavata ihan livenä? Kun noista nettijutuista ei tiedä oikein mitään ja aika turhan usein tulee pettymys.

      Sinkkutapahtumat järjestää sinkuille tapahtumia. Tai sivuston kautta sinkut järjestää toisilleen.

      https://sinkkutapahtumat.fi

      Seuranhaku myös on jos tapahtumassa kohtasi jonkun, joka sai sukat pyörimään, niin voi jälkikäteen etsiä. Ja muutoinkin. Osoite avec.sinkkutapahtumat.fi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä kommentoin ihan tällasta, kun ainakin vanhemmat miehet ilmoittelee että tykkää käydä teatterissa ja konserteissa, etsin siis miestä, mutta en tykkää teatterista enkä konserteista. Savuton kyllä saa ja pitääkin olla, mut pieni tissuttelu ois suotavaa niin kauan kun terveys suo. Sit tuo venepuoli, kyllä se pitää olla purjevene, ei mikään moottoripaatti. Ja mulla ei ole tanssitaitoa, en siis ravaa tansseissa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Etsin kullia70v ylös saisin imeä ehkä vähän purra kyrpää ehkä kiusata pissa reikää niin pitkään ku haluut...mulle kans. Mitä mieltä olet... kerro

    • Anonyymi

      OLis kiva jos laittaisit viestiä

    • Anonyymi

      Mäihäroll.

    • Anonyymi

      Kun lukee kommentteja tällä palstalla, niin kaikki treffit on kusetusta. Ja itsekin olen kokenut kaikki treffit ajan haaskaudeksi ja rahan hukkaamiseksi.

      • Anonyymi

        Pitää paikkansa. Eli sama fiilis.
        Ja sitten v*****tus jota niissä roikkuminen on aiheuttanut.
        Eli enemmän negaa kuin positiivisuutta.


    • Anonyymi

      Hiljar65

    • Anonyymi

      https://www.seeking.com/

      Eli sugar daddyille ja kauniille naisille tarkoitettu sivusto. Sielä saa miehet huomiota kauniilta naisilta, mutta heihin pitää käyttää myös rahaa :D

    • Anonyymi

      VAROITUKSEN SANAA! Olkaa varovaisia kontakti, senssi-trefi y.m sivustoilla. Sillä Suomessa kaikki puh.operaattorit välittävät ja laskuttavat, petoksellisten"kontakti virmojen"ilmoituksista?. Kuten itse vastatessani ilmoitukseen(joka oli Oy amli ab:n "kontakti palvelin" ) ja jonka laskutuksen hoiti minun kohdallani TELIA liittymäni /operaattori i. Liittymäni kk-maksun piti olla alle 30€:a/kk,niin sain TELIA'LTA yli 300€ laskun? Jossa minun väitettiin laittaneen minuutin sisällä mukamas kymmeniä vastaus ilmoituksia? Ja siitä johtuen lasku on suuri? En voi ymmärtää MIKSI TELIA y.m:t operaattorit välittävät ja laskuttavat TÄYSIN IHMISIÄ HUIJAAVIA "yhteys-virmojen" täydellisiä huijaus ja petos palvelimia. Ei luulisi olevan puh.operaattoreiden etu olla osana huijauksessa(petoksen osasyyllisenä) vaikkakin he siitä "mitä todennäköisemmin hyötyvät kimpassa". TEHKÄÄ HYVÄT IHMISET VASTAAVISSA TAPAUKSISSA RIKOSILMOITUSTA, kuten tein minäkin. Poliisilla tuntui olevan asia seurannassa, ja ilmoituksia on tullut jo useita joten asia tuntuu olevan tiedossa ja rikos nimike on PETOS. Itse EN AIJO LASKUA MAKSAA ja poliisi neuvoikin jättämään laskun maksamatta ja sen sijaan toimittaa lasku heille, poliisilaitokselle kuten teen ohjeistuksen myötä. Hyvää kevättä kaikille "lukijoille ja kevät kontakteihin varovaisuutta" moikka. Terv:ex-TELIA asiakas. p.s missä luuraa "netti poliisi"? Olisikohan aihetta puuttua edellä mainittuun törkeään petos vyyhtiin joista näkyy olevan omakohtaista kokemusta muillakin kun lukee nuita "keskustelu sivuja" vastaavasta virmasta/operaattoreista ja heidän välittämistä ja laskuttamista petoksista. (vastaus viestin hinta "piti olla" 0.89€:a/vastaus? Joka näkyy heidän omassa ilmoitus "säännöissä"??).

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe